BÖLÜM 1 : JUNGKOOK。"Terk edilmiş bir fabrika, ha?" dedi Jimin kameraya, dudakları en azından dünya çapındaki izleyicilerini ikna etmek için kıvrılmıştı.
Gülümsemesinin zorlama olduğu belliydi. İzleyicilerin onun özellikle sert bir çocuk gibi görünürken, altına edercesine korktuğunu bilmesini istemiyordu. Ve bu durumda, vücudundan ve yüz ifadesinden dolayı sert görünüyordu.
Jimin, kamera Seokjin'in yönüne geçmeden önce hızla yanıp sönen başka bir gülüş gösterdi.
"Ben hazırım," dedi Seokjin, el fenerini kavradığı sırada giydiği yeleği düzeltirken. Hazırlanırken girişin karanlık köşelerine baktı, sadece içeride tek bir yerde kalıp 5 dakika sonra dışarı çıkıp çıkmayacağını düşünüyordu. Kim o yerde daha derine inmek isterdi ki?
"Hoseok?" Namjoon, arkasına baktığında Hoseok'un ona gergince gülümsediğini gördü. Hoseok tüm ekipman açısından hazırdı; yeleği ayarlanmıştı, ayakkabıları hazırdı, el feneri elindeydi ve içeride çok fazla toz olması durumunda bir maskesi vardı. Ayrıca içerideyken çekim yapmak için küçük bir kamerası da vardı.
Ve zihinsel hazırlık açısından? Tam olarak yarı yolda bile değildi diyelim.
Hoseok baş parmağını kaldırdı. Daha sonra zihinsel olarak kendini hazırlamaya karar vererek arkasına döndü ve ellerini beline koydu. Bu çok hızlı bir şekilde yapamayacağı bir şeydi.
Hepsi hazırlanıyordu. Aslında, terk edilmiş fabrikaya gitmek onların fikri değildi. Teklifi reddetseydiler, şu an burada olmazlardı. Onları buna Jungkook zorlamıştı, çünkü bunu yaşamak istiyordu. Jungkook, karanlıktan ve hayaletlerden korkmuyordu bile, o yüzden neden olmasındı ki?
Diğer üyeler aynı fikirde değildi, ama sonunda, Jungkook'un sonsuz sızlanmasından dolayı denemek için ikna oldular.
Ve buraya geldiklerinde, kesinlikle verdikleri karardan dolayı pişman olmuşlardı.
"Taehyung! Jungkook! Sıra sizde!" Program yönetmeni isimlerini söyledikleri an Jungkook dışında hepsi olduğu yerde dondu.
Jungkook'un yüzünde parlak bir gülümseme vardı. İsimleri söylendiğinde mutluluktan zıpladı. Taehyung, diğer yanda, aşırı gergindi. Genç olanın neden içeri girmek için bu kadar hevesli ve heyecanlı olduğunu anlamıyordu bile, çünkü kendisi kesinlikle değildi.
"H-harika," diye kekeledi Taehyung. "Öleceğiz."
"Of," Jungkook, dirseğiyle Taehyung'a vurdu. "Bu kadar fazla negatif olmayı bırak ve sadece içeri git işte." Taehyung, Jungkook'un sözlerini görmezden geldi ve girişe boş bir şekilde bakmaya devam etti. Sadece bir el feneri, bir yelek, küçük bir kamera ve birkaç maske ile terk edilmiş bir fabrikaya girmek mi? Taehyung, bunların bile onları korumak için yetersiz olduğunu düşünüyordu.
"Hazır mısınız?" diye sordu ana kameranın arkasındaki program yönetmeni.
Taehyung başını hayır anlamında salladı ama Jungkook, onaylar gibi hızlı bir şekilde sallıyordu.
"Hayır deme-"
"Hazırız!" Jungkook, Taehyung'un sözünü kesti.
Genç, el fenerini kavradı. Taehyung ile birlikte olduğu için kamerası yoktu, o yüzden sadece beklemeye karar verdi. Sabırlı biri değildi ama.
"Hyung, acele et ve kendine güven!"
"Sanki yapabilirmişim gibi," Taehyung dalga geçti. "Eğer şimdi oraya gidersem sanırım öleceğim ve hayaletlerle acı çekeceğim o yüz-"
Hiç uyarı bile yapmadan, Jungkook, tek yoldaşıyla içeri koştu; el feneri. Taehyung'u daha fazla bekleyemezdi; içeri girmek istiyordu.
Taehyung, onun ani hareketiyle korktu, bu yüzden onu izlemeye karar verdi. Koşarken, el fenerini açmaya çalışıyordu.
El fenerini bir türlü açamadı, bu yüzden yürüyüşü, yolda durana kadar yavaşladı. Taehyung karanlığın ortasında el fenerini açmakla uğraşırken, Jungkook'un ayak sesleri saniyeler geçtikçe azalıyordu.
Kamera ekibi onu içeri kadar takip edememişti, ve şimdi, koyu bir yelek giydiği için hiçbir yerde görülmüyordu ve tek arkadaşı, kendisi, ve açmak için mücadele ettiği el feneriydi.
"Lanet olsun- çalış!" Taehyung, bacakları titremeye başladığı için nefesini verdi.
Neyse ki, iki parmağıyla düğmeye bastığında el fenerini açmayı başardı. El fenerini hemen önüne tuttu ve sadece yerde dağınık tozlu kutuları gördü. Yanı sıra, etrafta dağınık plastikler vardı.
"... Jungkook?" Taehyung bağırdı.
El fenerini tutabildiği her yere tuttu. Raflara ve plastiklerle dolu kutulara tutmaya devam etti. El fenerini köşelere tutarken bazı dikiş makineleri bile gördü.
Birkaç saniye sonra, sadece kendi nefes alışverişini duyabildiğini fark etti. Vücudunu sağa ve sola çevirdi ve olabildiğince savunma durumuna geçti.
Sorun şuydu ki, Jungkook'un koşuşunu artık duyamıyordu. Sanki o, havada birden bire kaybolmuştu.
"Şimdi oyun oynamanın sırası değil!"
21 ocak, 2019.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gleam. ✓
Mystery / Thrillerküçük, parlak bir ışık. tıpkı birbirlerine olan ümitleri gibi. © cafunetae 2016 bts fanfic'i.