#4 Ik heb ook mijn regels

1.5K 44 8
                                    

Vond dit liedje wel toepasselijk bij de title van dit boek haha!😜

Louis Pov.

Ik heb net weer 3 lesuren gehad. Zayn, Liam en Niall keken me de hele tijd zo vuil aan. Ik werd er misselijk van. Bah.. ze berijken er niks mee. Soms dan zeg ik dat ook tegen hun, maar ze zeggen dat ze het alleen doen om me te 'helpen.' Ze willen geen homos op deze school. Ik ben Homo. Ik schaam me er ook niet voor. Veel mensen op onze school zijn homo maar niemand weet het omdat ze bang zijn dat ze net als mij worden gepest. Ik was de eerste die de ballen had om het te vertellen. Het verhaal ging de hele school rond. Niemand had er problemen mee. Nogsteeds niet echt, maar Zayn, Liam en Niall wel. Sommige mensen proberen me te helpen, maar niemand kan tegen hun op. Nu doet niemand iets meer omdat ze bang zijn dat Zayn en de rest hun ook wat aan doet. Ik word er moe van. Ik krijg al kriebels in mn buik als ik denk aan de gedachte wat er vanmiddag gaat gebeuren. Zayn wou me 'spreken.' Dat klinkt meteen al niet goed. Ik zit zo erg in mijn gedachte dat harry me een speelse tik geeft op mijn achterhoofd. 'We hebben pauze.' Zegt Harry kortaf. Ik glimlach. Ik weet niet waarom. Hij bedoelde het waarschijnlijk flauw ofzo, maar ik werd er juist blij van. Gewoon.. dat hij op me lette maakt me al blij. Nee Louis.. Nee! Tuurlijk geeft hij je een tik. Logish. Zou jij ook doen als je iemand vet random op zn stoel ziet zitten, voor zich uit te staren. Best creepy. Je bent raar Louis Tomlinson. Officieel raar.

Harry Pov.

Ik zag Louis glimlach op zijn gezicht toen ik hem een klein tikje gaf op zijn achterhoofd. Hij is cute.. zo ontzette- Harry stil. Je bent niet gay. Gay zijn is voor losers. (Meen ik niet echt) Pap leerde mij altijd dat als je gay bent, dat je dan bang bent voor meisjes ofzo. Slaat natuurlijk nergens op en dat weet ik zelf ook wel, maar toch blijft het in mijn hoofd hangen. Gay zijn is voor losers. Ik loop door de gangen als ik een hand over mn schouders voel.
'Hee Harry, mag jij die loser?' Zegt Zayn. Ik zie Niall en Liam achter ons lopen. 'Welke loser..?' Vraag ik.
'Die ene Tomlinson!' Hoor ik Niall zeggen. 'Hij is een aardige gozer.. niks mis mee.' Zeg ik ongeïntreseerd.
'Harry, laat mij jou wat leren..'
Zayn duwt me tegen een muur aan.
'Die loser is niet aardig. Hij is fucking gay en een nietsnut. Niemand mag hem en jij dus ook niet.' Zegt Zayn.
Ik duw hem tegen de andere kant van de gang tegen de muur.
'Jij gaat hier niks bepalen, Malik. Ik heb ook regels, dus hou je bek!' Zeg ik half schreeuwent. Ik geef hem nog een klein duwtje en loop weg. 'En laat me met rust faggots!' Schreeuw ik nog na.
Ik ga op een bankje zitten in de kantine. Helemaal alleen wat ik geweldig vind. Rust in mijn hoofd.
Na een paar minuten zie ik Louis binnen lopen. Ik zie dat hij wordt gestruikeld door Liam. Jemig.. wat een sukkels zijn die gasten. Nee wacht.. Louis is Gay! Hij is een loser. Hij verdiend het. NEE, zo kan ik niet over hem denken. Hij is net als ons. Klaar. Niks mis mee. Hij is aardig. Daar gaat het toch om? De bel gaat en ik loop naar mijn les. De laatste 2 lessen heb ik met Louis, Zayn, Liam en Niall. Ik ga ze eens goed in de gaten houden.

Heee!!
Iets meer Harry Pov. Deze keer.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, want weet het zelf ook nog niet haha! Ik schrijf wat in me opkomt dus hopelijk is het een beetje goed! Laat het weten
X A

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu