😑Lise😍

1.1K 79 28
                                    


Veee Damonnn....😍😍😍

Mystic Falls da lise son sınıf öğrencisisin. En yakın arkadaşın büyücü olduğundan buradaki doğaüstü olaylardan haberdarsın. Bir gün elinde kitaplarla yürürken biri seni sınıfın içine çekiyor. Kim olduğuna bakmak için gözlerini açıyorsun. Bu bir Salvatore du ama hangisi? Nereden tanıyorsunuz derseniz arkadaşınız size uzaktan göstermişti bu kişiyi. Sürekli sizden Damon dan da bahsediyor. Ona platonik bir şekilde aşık.

"Hey, ne yapıyorsun sen...Stefan?"

Kendince tahmin etmeye çalışıyordun. Arkadaşın gösterdiği kişilerden hangisinin Damon olduğundan bahsetmemişti.Mavi gözlerini devirdi karşındaki Salvatore.

"Cık... Yanlış tahmin."

"Sen Damon mısın?"

"Bu kadar meşhur olduğumuzu bilmiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu kadar meşhur olduğumuzu bilmiyordum. Baksana kızların ağzından düşmüyoruz. Hani ben olabilir de Stefan a şaşırmadım desem yalan olur."

Karşında arkadaşının platonik aşığını incelemeye başladın. "Ukala!" diye geçirdin  içinden.

"Evet ama yakışıklı, seksi bir ukala demeni tercih ederdim."

Gözlerin istemsizce açılmıştı ve yanakların alev alıyordu.

"Ne istiyorsun, Damon?"

"Ha evet... Şey diyecektim, şu senin yakın arkadaşın bana sırılsıklam aşık ya hani..."

"Ya sen? Sen de ona aşık mısın?

Biraz daha eğildi ve aranızdaki boy farkını kapattı. Gözleri seni çok etkiliyordu.

"Kabul ediyorum tatlı kız ama ben onun gibilerden hoşlanmam. Benim aklımda çok başka biri var, güzelim."

Çeneni kavrayıp başını kaldırmanı sağladı ve dudaklarınızı buluşturdu. Bir an afallasanda ona karşılık verdin bir süre sonra.

"S/A!!"

Gelen sesle birbirinizden ayrıldınız. Gelen kişiyi fark etmemiştiniz, en azından sen etmemiştin. Arkadaşın gözleri dolmuş bir şekilde sana bakıyordu. Senin de gözlerin dolmuştu. Arkadaşın hayal kırıklığıyla geldiği gibi giderken Damon senin gitmene engel oldu. Dolu gözlerle ona baktın.

"Onu sevmediğimi bilmesi gerekiyordu-"

"Bunun için beni mi kullanmak zorundaydın?"

" Onu değil seni sevdiğimi bilmesini istedim, S/A ve tabi senin de."

🤤😇

Bölümün biraz geç geldiğinin farkındayım.
Mazur görün beni 😚😚😚

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin