Επεισόδιο 12: Καναδάς (1)

221 29 98
                                    

(Ακόμα δεν πρόλαβαν να προσγειωθούν οι άνθρωποι και χάσανε τα Dremies. Μην ρωτήσετε που είναι, ούτε και εγώ ξέρω)

{ TAEYONG } Τα μωρά λείπουν. Τι έγινε?

{ YUTA } Μην ανησυχείς. Πήγαν με τον Mark και τον Winwin στον Άγιο Βασίλη που είναι στο εμπορικό απέναντι. Θα πάμε και εμείς σε λίγο να τους βρούμε για να φάμε κιόλας.

{ TAEYONG } Αχ υπέροχα. Είμαι τόσο χαρούμενος που ήρθαν και τα Rookies παρέα μας.

{ YUTA } Καλός ήρθαν στην κόλαση σωστά?

{ TAEYONG } Αυτό ακριβώς :')

{ JAEHYUN } Μήπως ξέρετε που πήγε ο Johnny με τον Doyoung και τον Lucas?

{ TAEYONG } Πήγαν στο κομμωτήριο. Ο Johnny ξέμεινε από λακ μαλλιών.

{ JAEHYUN } Πάλι? Τα μισά λεφτά του ταξιδιού θα τα ξοδέψει σε λακ ο άλλος. Δεν θα μπορέσουμε καν να πάμε στο θαλάσσιο πάρκο που θέλουν τα μικρά.

{ YUTA } Έννοια σου και ξέρω εγώ τι θα κάνω. Λίγη υπομονή μέχρι αύριο.

(Στο απέναντι στρατόπεδο τα μικρά περνούσαν καλά! Και αυτός ο Αϊ Βασίλης τρελό κελεπούρι σας λέω. Θα το σκεφτεί πολύ σοβαρά το αν θα ξανά δουλέψει με παιδιά)

{ CHENLE } Σε ευχαριστώ πολύ άγιε.

{ SANTA } Παρακαλώ μικρέ! Θα έχεις σύντομα την κάμερα που ζητάς όσο για την ασχήμια του Jaehyun κάτι θα μπορέσω να κάνω!

{ HAECHAN } Υπέροχα! Σειρά μου τώρα. Εγώ άγιε θέλω ένα ποδήλατο ξέρεις από αυτά τα μοντέρνα που βγήκαν και θέλω ο φίλος μου ο Jeno να αποκτήσει μια ζωή της προκοπής.

{ JENO }  Τι είπες ρε σκουπίδι? Πήγαινε βρες καμία κοπέλα και μετά ξανά έλα.

{ MARK } Μην μαλώνετε παιδιά. Επόμενος είναι ο Winwin μας.

{ SANTA } Εσύ γλυκούλι τι θες για τα Χριστούγεννα?

{ WINWIN } Εγώ θέλω μια σωστή κοπέλα για την μαμά Taeyong και περισσότερες γραμμές στα τραγούδια.

{ SANTA } Μάλιστα...

{ MARK } Νόμιζα ότι ήθελες πιγκουίνο. Άλλαξες γνώμη τόσο γρήγορα?

{ JISUNG } Τον πιγκουίνο θα τον πάρει απλά δεν στο λέει. Το ζαχαροπλαστείο που ζήτησα εγώ δεν του φτάνει.

{ RENJUN } Σταμάτα καρφωνόμαστε έτσι.

{ JENO } Δικιά μου σειρά τώρα! Εγώ άγιε θέλω υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμο και ένα καλό κινητό. IPhone κατά προτίμηση!

Celebrity Travel || NCT || Σε Παύση Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin