(Karanlıktan aydınlığa giden yol)
Evet öncelikle söze şöyle başlamak istiyorum ;Bu kitabımda bir genç kızın zorluklarını anlatacağım bu hikayem belki kimilerine ders kimilerine ise bir umut ışığı olur
Hayatın zorluklarını okumayan hazır mısınız???Evet sonunda hikayemize başlıyoruz;
Karanlıktan aydınlığa giden bir yolun başındayız..Öncelikle romanımın ana karakterlerini tanıtacağım;
AMARA:romanımızn başrolu
Amara ewin küçük kızıydı, siyah saçları we kocaman kahwerengi gözleri masum bakışlarıyla cok dikkat çekiciydi amaranın bu dünyadaki tek dayanağı biricik annesiydi çünkü ondan bşka sığınacak bir limanı yoktu.SUZİ:amaranın üwey kız kardeşi olan çok çelimsiz suratsız bir kızdır amaradan hiç hoşlanmaz we sürekli onu incitecek kalbini kıracak hareketler yapar kendini çok beğenir, suzi orta boylarda kısa sarı saçlı siyah gözlü bir kızdır.
ANABEL:anabel amaranın biricik annesidir. Anabel bu dünyada okadar eziyet görmüş bir kadındır ki hani derler ya çektiği eziyetler yüzünden belli olur oyle bir yüzü wardır Onunda bu dünyadaki tek limanı amaradır kızı için her türlü eziyete katlanan bir annedir.
ROBERT:Roberte aynı öz kızı gibi suratsız bir adamdır amarayı hiç sewmez sinirli sürekli içki içip karısını döven wicdansız bir adamdır..
CARİNA:Carina amaranın tek dostudur hani bazı arkadaşlrımız olurya kardeşten de öte işte Carina Amara için oyle biridir. Carina sewecen, tatlı, Merhametli,güzel bir kızdır amaranın tek sırdaşıdırr;)Ewt romanımızın karakterlerini tanıtık şimdiki karakterlerımız bunlar;)