Într-un orasel mic din Anglia, Anne fata cea mare din familia Greg, pleaca astazi la bunicul ei in Hawaii.
Anne este foarte fericita sa mearga in Hawaii deoarece acolo este o atmosfera calda si placuta, cand sta aproape de bunicul ei.
-Draga! Ai luat tot? Nu vreau sa pleci de la casa bunicului tau fara ca el sa stie. Ai grija cu marea si cu derbedeii!
-Bine mama! Nu iti face griji, o sa fiu bine! Tu doar stai aici si relaxeaza-te.. Ok?
-Nu! Vin cu tine, nu imi pot ierta daca se intampla ceva cu tine!
-MAMA, mama! O sa fiu bine!
-Imi e teama!
-De ce iti este teama, mama!?
-mm... De ziua cand vei pleca si nu o sa te mai intorci!
-mama, eu mereu ma intorc!Dupa cateva minute de îmbrăţişari, Anne era hotărâtă sa plece...
-oh! Uite a venit Masina! Spuse puţin speriata mama Annei
-pa! La revedere!
-pa draga mea !8 iulie, marţi
Asa sunt si mamele voastre? A mea.. Ba chiar mai rău? Daca va intrebati de unde stiu ca in acest moment cititi, eu sunt Anne.. O fata ce se pricepe la desen si sport, nu am prieteni sunt mai timida de felul meu dar da asta sunt eu....
Singura mea prietena este Nikky din cartea aia,... Cum se numea??? A da.... Jurnalul unei pustoaice,... Sunt la fel ca ea.. Si asta e jurnalul meu... Da cine citeste acest jurnal cred ca se plictiseste de moarte.... Pagina de jurnal...!! Incheiata!-Domnule! Imi puteti spune cat mai avem?
-...domnisoara! Am ajuns!!!
Si cat de fericita eram cand am auzit aceste cuvinte... Nespus de fericita..
Am deschis portiera si am insfacat bagajele si am alergat la cabana bunicului!
-bunicule? Bunicule? Am strigat eu cu un zambet pe buze!
-bunicule?
-aju... T... O... R
-bunicule? Sunt eu Anne
Dar cand sa ajung in sufragerie l-am vazut pe bunicul sangerand..
Am urlat... URLAT.. nu cred ca stiti ce inseamna urlat mai de graba uuuuuuuuuurrrrrlllllatttt...
Am alergat la el dar şi a dat ultima suflare am tipat... Si a murit la mine in brate...Am alergat la telefon
-alo! Alooo! Alo? 911? Am..am... Va rog.. Salvați.... Bunicul
Lanstreet ,Hawaii nr. 56 ajutooor
-domnisoara, calmati-va
Dar disperata am inceput sa plang
Buniculeeeeeeeeee
😪😪😭😭😭
Dupa doua ore
Totul s-a linistit a venit salvarea dar bunicul era tot mort.
Dupa toata mascarada si toata nebunia m-am asezat pe scara de langa plaja si am inceput sa plang.
Langa mine s-a asezat o fata, era draguta
Nu stiam cine era am intrebat-o cum o cheama si mi'a spus ca o cheama Emilie.
Ea era tot trista, ma intrebat ce am patit si i'am povestit totul si ea aflase de tragedie
Dupa o ora de convorbit ma facut sa ma simt Putin mai bine am intrebat-o daca vrea sa fim prietene,
A spus
-Desigur! Chiar vreau... Mm vrei sa mergi la mine sa mancam o inchetata?
-Dap! Dar staibsa incui cabana! Ok?
-da
CITEȘTI
Prietene Suspecte
Teen FictionDoua prietene o singura vara , aventura ,suspans ,crima ,horror toate intr-o singura poveste Alfa ce fac Anne si Emilie in aventura lor de o vara