Takhle nějak si představuji Poberty🤷 (zleva Remus, James, Peter a Sirius)
Pohled Victorie
Chvíli před devátou hodinou ranní mě vzbudil rachot. Otočila jsem se směrem odkud hluk vycházel a uviděla jsem na mém nočním stolku Ravennu. Držela v zobáku papír, který jsem ji vzala, byl to rozvrh. Zarazilo mě, že jsem ho nedostala už včera. Podívala jsem se na něj a byla jsem příjemně překvapena. Dnešní hodiny nevypadaly tak špatně, jak jsem se obávala. Kouzelné formule, obrana proti černé magii, péče o kouzelné tvory, bylinkářství, volná hodina a dějiny čar a kouzel.
Rozhlédla jsem se po pokoji a ostatní holky ještě spaly, tak jsem je nechala, ať si klidně zaspí. Vstala jsem z postele a vydala jsem se do koupelny, kde jsem vykonala potřebnou hygienu a rozčesala jsem si mé, po ramena dlouhé, vlasy. Ostatní studenti poznali můj původ právě kvůli mým bílým vlasům, chladných, do šedé zbarvených, očí a bledé pleti.
Ze sametového pyžama jsem se oblékla do bílé košile zastrčené do černé skládané sukně, pod kterou jsem měla černé silonky. Uvázala jsem si zeleno-bílou kravatu, obula jsem si černé boty na klínku a jako poslední jsem si oblékla zmijozelský hábit. Vylezla jsem z koupelny a byla vzhůru jenom Lucy. Z poličky jsem vytáhla 5 učebnic, s kterými se budu bohužel tahat po škole celý den.
,,Holky, vstávejte. Za 25 minut začíná vyučování." řekla jsem dostatečně nahlas, aby je to probudilo. Opustila jsem náš pokoj a vydala jsem se do společenské místnosti. Každé ráno se zde scházím s mým bratrem, a když máme stejné hodiny jdeme do učebny společně.
,,Dobré ráno," usmála jsem se na chlapce se sněhově bílými vlasy ,,co máš za hodiny?"
,,Dobré Vicky," úsměv mi oplatil ,,formule, obrana, runy, bylinkářství, volná a poslední hodinu mám historii." vydechl otráveně. Museli jsme si na konci druhého ročníku vybrat dalšídva předměty, které chceme studovat. Já si vybrala jasnovidectví a péči okouzelné tvory a Lucius si vybral studium starodávných run a taktéžjasnovidectví.
,,Máme společné všechno kromě třetí hodiny, to mám péči o tvory." tahle hodina byla jedna z mých nejoblíbenějších. Jsem ráda, že mám s Luciusem tolik společných hodin, protože jsem nerada na hodinách bez přátel nebo bratra. Doufám, že to budu mít podobně i se Severusem a také se nemůžu dočkat až s ním zase budu chodit do knihovny.
,,Tak jdeme ne?" pousmál se na mě chlapec a já jenom kývla a vyšli jsme.
Došli jsme do třídy přesně na čas a chvíli po nás doběhly i uřícené sestry Blackovi. Ten pohled byl k nezaplacení, musela jsem se zasmát.
Při mé smůle nebyly nikde volné dvě místa vedle sebe, kde by jsme si mohli sednout, když v tom jsem si všimla chlapce začteného do knihy. V duchu jsem se zaradovala poté, co jsem vedle něj zaregistrovala volné místo.
,,Sednu si vedle Severuse." oznámila jsem bratrovi a rozešla jsem se za jedním z mých hodně dobrých kamarádů. Lucius se s velkým znechucením posadil vedle dívky z Nebelvíru.
,,Ahoj." tenhle chlapec je jeden z mála lidí, na které se upřímně usmívám. Ke zbytku studentů jsem prý chladná, nepřátelská, zlá a krutá, jak jsem se doslechla od ostatních. Je smutné, že mi to nikdo z těch špín neřekl do očí.
Snape sebou úlekem trhl. ,,Eh promiň, nevšiml jsem si tě, ahoj." vzal si ze židle učebnice a pustil mě sednout. Poděkovala jsem a sedla jsem si v momentě, kdy do místnosti vešel profesor, jenž nás učí kouzelné formule.
ČTEŠ
c o l d ❄ ; { v i c to r i a × s i r i u s }
Hayran KurguŠestnáctiletá Victoria, patřící k čistokrevné rodině Malfoyových, právě odstartovala další rok na Škole čar a kouzel v Bradavicích společně se svými přáteli. Dívka je mladší sestra zmijozelského prefekta Luciuse Malfoye, který by nenechal nikoho zkř...