5

141 12 7
                                    

- örülök hogy sikerült megkötnünk a szerződést Hanna.
Eskü ha megint kisasszonyt mondott volna lecsapom, annyira idegesít ez a szó.
- jaj tényleg had mutassam be a fiúkat
a barna hajú srác Blacke Richardson,a szőke hajú George Smith, és festett szőke srác pedig Reece Bibby.
Olyan ismerősek mind a hárman de nem tudom honnan. Oké mondjuk Reece-t én löktem fel de akkor is mint ha már láttam volna őket de hol??
- és téged hogy hívnak??- tete fel a kérdést a barna hajú srác aki ezzel kirázott a gondolat menetemből.
- én Hanna Johnson vagyok.- és kezet fogtam vele és még a másik kettő vel is.
- Mr. Larry elmondaná nekem hogy hogy talált meg, mert nem mondtam meg a nevem a...a.... hogy is hívnak.? Nézztem a festett szőkére.
-Reecenek és képzeld úgy találtunk meg hogy elhagytad a cucod amikor belém jöttél.
Elővette a zsebéből a jegyzet füzetem és oda adta nekem. Azért elég mogorva a gyerek. De csak lehet azért mert nem tudtam megjegyezni a nevét. Egyszer tudom másszor visszont nem. Ez azért van mert kicsit higagyu vagyok. Na mindegy már megint elkalandoztam.
-ó köszi már egy hónapja keresem, azt hittem már rég elnyelte a föld. Még milyen jó hogy bele írtam a nevem.
Ugye nem olvastál bele?
- dehogy
-akkor jó.- mosolyogtam rá.
-tényleg azon kívül hogy el kell játszanom Reece barátnőjének szerepét még mit kell csinálnom?
- jó hogy kérdez kedves Hanna. Természetesen el kell jönni a felépésekre meg néha elmennek randizni a látszat kedvéért.
-értem és mi lesz a tanulmányomal ?
Mert nem utazgathatok egy folytában oda és hazza.
- természetesen magán tanuló lesz és jön velünk Londonba mert most ott lesz sok fellépésük a fiuknak meg ők ott is laknak. Még mielőtt megkérdezné hogy ön hol is lakna elmondanám hogy mi aljuk a lakást .
- ó értem akkor most már csak az igazgatóval kell beszélnem meg a szüleimmel.
- ne aggódjon az igazgatóval majd én beszélek addig Reece-el elmegy hazza és beszél a szüleivel.
-oké.
- kint vár a sofőr titeket ja és Hanna kezdje el össze pakolni a cucait.
-rendben.
Mr. Larry szólt az igazgatónak hogy már megbeszéltük a dolgunkat. Mi pedig távoztunk Reecel.

***

Az út hazáig csendben telt egyikünk sem szólt a másik hozz. Jó volt ez így csak nézni az elsuhanó tájat és gondolkozni azon hogy, mit fogok mondani a szüleimnek. Mikor hazza értünk örültem, hogy már nincsenek ott a riporterek vagy mik. Bementünk a lakásba természetesen senki nem volt otthon mivel a szüleim dolgoznak a húgom meg iskolában van. Így legalább van időm még tovább gondolkodni, hogy mit is mondjak nekik.
- mit fogsz mondani a szüleidnek?
Ez a srác gondolta olvasó vagy mi.
- hát ez nagyon jó kérdés mert még nem tudom. Elszőr is meg kéne egymást ismernünk egy kicsit jobban, hogy hitelesebb legyen a hazugság.
Amúgy kérsz valamit inni vagy enni?
- köszi nem kérek semmit.
- oké akkor menjünk a szobámba, mert el kell kezdenem össze pakolni.
Bementünk a szobámba én elővettem a böröndöm és elkezdtem pakolni ő pedig leült az ágyamra.
- tök otthonos ez a szoba.
-én is ezt szeretem benne nem is olyan óriási és nem is olyan egér lyuk
méretű hanem pont jó. Az otthonos érzetett még az adja, hogy a képek meg a rajzaim egy része a falon van na meg a színek. Imádom a világos lilát. Amúgy hány éves vagy??
- 19 te ?
- 17 három hét múlva töltöm a 18-at.
- értem és hol vannak a szüleid?
- dolgoznak majd csak délután jönnek hazza.
- és kitaláltad már, hogy mit fogunk mondani?
- attól hogy 2 percenként megkérdezed nem fog egyből egy ötlet születni a fejembe és egyébként nem csak nekem kéne ezzen gondolkodnom hanem neked is.
-oké megpróbálom de ne szám....
-várj meg van
- mi??
- hát az ötlet
- akkor hallgatlak.
- na tehát már egy hónapja együtt vagyunk és eddig titokban tartotuk a kapcsolatunkat mert nem voltunk benne biztosak ,hogy müködik ezért mondjuk csak el most. Mit szólsz hozzá?
-egész jó de arra is van ötleted hogy elmond a találkozásunk?
- igen van már pedig az hogy véletlenül beléd szaldtam és így alakult ki minden.
- tehát egy minden véletlen alapján kezdődőtt ?
- igen és tudod mi benne jó ,hogy részben még az igazat is mondjuk.
-elég jól kitaláltad
- köszönöm és közben már nagyjából be is pakoltam. Tényleg mikor fogunk indulni?
- holnap.
-azon kívül hogy holnap kb hány óra felé?
- délelőtt.
- oké úgy látom nem vagy valami bőbeszédű.
- jól látod.
- oké neked meg mi a bajod?
- semmi
- de van, mert nem így viselkedik egy ember akinek nincsen problémája.
-csak nem szeretek hazudozni.
-én sem de muszáj.
És néma csönd telepedett a szobára. Fogalmam sincs mit kéne neki mondanom. De szerintem nem csak a hazudozás a baja ha nem más is. Csak nem szeretné elmondani.
-kik vannak azon a képen ??
Mutatott a fejével a családi képre amin Gréta is rajta van.
- bal oldalról a legelső a bátyám utána Gréta a legjobb barátnőm,én ,mellettem a húgom Laura, mellette a szüleim. Ezt a képet szeretem a legjobban, mert akkor nagyon boldogok voltunk. Nem mint ha most nem lennék azok. Csak akkor még kicsit könnyebb volt minden.
- hány éves voltál akkor ?
- 13 azóta kicsit megváltoztak a dolgok.
- hogy érted ezt?
- nem fontos. Most jutt eszembe, Gréta amúgy tudd mindenről.
- ezt meg hogy érted??- kérdezte egy kicsit idegesen.
- hát úgy hogy mi előtt találkoztam volna veletek az igazgatóiban előtte beszéltem vele erről dologról hogy nem igaz. De nyugi tudd titkot tartani úgy hogy nem lesz gond.
- és mi rá a garancia, hogy nem mondja el senkinek?
- az hogy a legjobb barátnőm és soha nem áruln el engem.
- oké ezt az ügyet te intézed el úgy hogy rajtunk kívül senki ne tudja meg hogy mi tudjuk hogy ő tudja a hazugságot.
- oké.
Ez után már nem beszéltünk egymással csak csináltuk a dolgunkat én folytattam a pakolást ő meg csak ült az ágyon. Miután végeztem a pakolásal rájöttem hogy honnan voltak ismerősek a srácok hisz Gréta mesélt róluk még mutatott képet is róluk, meg az ő koncertjükre mentünk
el. Hát én tényleg higagyu vagyok de sajna nagyon. Amúgy ez gyógyítható betegség vagy egyáltalán betegség ez??
-szia kincsem hazza jöttünk.
Anyám hangja rázott ki a gondolat menetemből. Egyből tiszta ideg lettem hogy mi fog történni. Nem gondoltam volna hogy így elrepült az idő. Gyors kifujtam a levegőt és rá nézztem a szemben álló fiúra ő sem látszott valami nyugodtanak. Össze kulcsolttam a kezünket és anyáék hozz mentünk a konyhába.

Íme kész egy hosszú rész több mint 1000 szó lett és tiszta boldog vagyok miatta😊.
Boldog karácsonyt mindenkinek és jó olvasást 😉 és bocsánat a helyesírás miatt de nem vagyok jó helyesíró de azért próbálkozom☺️

Minden véletlen ?! [Szünetel]Where stories live. Discover now