Млъкни, мамка ти!

25 1 0
                                    

Дишах учестено, ръцете ми трепереха, погледа ми бе замъглен, заради погълнатия алкохол и оргазма, който бях преживял преди минути. Опитвах се да изчистя от ума си случката преди секунди, въртях поглед навсякъде, но е към леглото. Беше ме страх да погледна към мъртвото тяло в леглото ми. Лицето ми пребледня, стана ми лошо и се запътих към банята, повръщайки над тоалетната чиния. За първи път ми се случваше да повърна след като убия някое момиче. Майната му. Блъснах веднъж по стената и измих лицето си, опитвайки се да се съвзема. Порових из чекмеджетата, прикрепени към стената, и намерих някакви хапчета за глава. Изпих едно и захвърлих шишенцето настрана. Върнах се в спалнята, където до преди малко чуках Ава, а след това съвсем безсърдечно убих. Голото й тяло лежеше на леглото, едната й ръка бе върху възглавницата, а косата й рошава и покрита с кръв. Моята кръв. До главата й имаше няколко празни бутилки от уиски, кутия цигари и портфейла ми. Приближих се и го прибрах в джоба си, извадих една торбичка от шкафчето и сложих вътре ножа, с който я наръгах, кутията от цигари и празните бутилки. Затърсих телефона в джобовете на панталоните си, извадих го и затърсих едно специално име в контактите ми. Когато го намерих допрях телефона до ухото си, чакайки глас от отсреща.

-          Бийбър, пак ли уби поредната? – чух гласа на Бен леко изнервен.

-          Да, пич, помогни ми и си довлечи задника в къщата за чукане.

Бен се изсмя силно в ухото ми, а аз от раздразнение отдръпнах телефона от ухото си, за да не чувам противния му смях.

-          Идвам след малко. Чакай ме с новата си жертва в къщата за чукане. – отново се изсмя и ми затвори телефона. И това ми било приятел.

Пиян или не толкова, завлякох задника си отново в банята, за да се изкъпя и махна спомена от тялото на Ава. Ръцете й, които до преди час ме докосваха, вече нямаше да ме докосват. И по – добре. Застанах пред огледалото в банята и огледах лицето си, а след това спуснах поглед по тялото. Тая кучка бе оставила следи по мен. Майната й. Свалих панталона си, едновременно с него и боксерките, захвърлих ги настрана и влязох в душ кабината. Пуснах ледена вода. Никога нямаше да успея да изтрия спомена за всички момичета, които чуках, а след това убивах без да ми мигне окото, може би затова от известно време се къпех с ледена вода, за да изтрия спомена за всички, минали през леглото ми. Когато приключих с ледената баня, спрях водата и увих хавлия около кръста си. Върнах се в онази спалня, в която бяха отнети толкова много живота. Отворих гардероба и измъкнах черни боксерки, черен анцуг и черна тениска. Не пазех траур.

На вратата се позвъня и се затътрих да отворя.

-          Е, приятелю, коя мацка уби тази вечер? – попита ме с нескрито любопитство Бен, оглеждайки чудесното ми облекло. – Брей, явно си бил „влюбен” в нея, щом си решил да пазиш траур. – изсмя се и влезе в къщата.

-          Знаеш ли, не си от най – забавните. Хайде, нека се отървем по – бързо от Ава.

-          Ава? Тя ли беше новата жертва?

-          Очевидно. – извъртях очи раздразнено, влизайки в дяволската спалня.

-          Кога ще спреш да убиваш всяка, която чукаш?

-          Може би, когато се научиш да чукаш.

Изсумтях и си спечелих смразяващ поглед от приятеля си. В ръцете си държеше чувал, в който щяхме да напъхаме тялото, а след това да го метнем в река в съседен град, така че да няма заподозрени в Стратфорд. Когато Бен видя тялото на Ава направо пребледня.

-          Мамка му, Бийбър, трябваше ли да забиваш ножа точно в гърдите й? По дяволите, били са хубави преди да ги съсипеш.

-          Млъкни, мамка ти.

-          Защо да мълча, мамка ти? Навличаш си само проблеми.

-          И ти покрай мен. Хайде, да я разкараме.

-          Не можеш да си биеш чекий, а трябва да правиш секс. Забранявам ти да чукаш, която и да е оттук нататък. Вземи си надуваема кукла.

Бен хвана краката й, а аз я хванах през мишници и я напъхахме в чувала. А след това излязохме от къщата, пъхайки тялото в багажника на колата на Бен.

-          Къде ще хвърлим тялото този път?

-          На същото място.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Murder After Sex ( Justin Bieber ) Where stories live. Discover now