Så mange vilde fans!?

149 1 0
                                    

Der er nu gået 20 minutter og der kommer stadig flere og flere fans, de får taget så mange billeder og får skrevet så mange autografer. "Godt det ikke er mig" siger jeg lidt for mig selv. Da jeg pludselig mærke en der prikker mig på skulderen? Jeg vender mig om og der står 4 piger? Hvem er de? Hvad vil de?

En af pigerne: Er du ikke Marcus eks kæreste?

Marcus kommer over, "ikke eks kæreste mere" siger han og kysser mig på munden<3 Og går tilbage til alle de syge fans! Undskyld, men hold da op de er voldsomme nogle af dem!

Den samme pige: Ihh omg! I er så goals råber hun nærmest ind i hovedet på mig!

Mille: Jamen tak da!

En af de andre piger: Er det ikke vildt at være kærester med MARCUS GUNNARSEN?!!

Mille: Nej faktisk ikke, altså han er bare en helt "normal" dreng i mine øjne. Det er kun som f.eks nu jeg husker på at han faktisk er kendt! Ellers tænker jeg aldrig over det.

Den samme pige: Det var godt sagt<3

Alle pigerne: MÅ VI FÅ EN AUTOGRAF OG ET BILLEDE MED DIG?

Mille: Med mig?!

Alle pigerne: Jaer?

Mille: Okay<3

Det er helt underligt at de vil have et billede med mig, altså det skal jeg nok lige vende mig til. For det er self det der gælder når man er kærester med en kendt. Det er helt underligt for mig at sige "kendt", for i mine øjne er han "bare" Marcus! (Dejlige Marcus<33)

Da vi ENDELIG er færdige med at få taget jeg ved ikke hvor mange billeder og autografer! Selv jeg har ondt i hånden, så gad næppe være Mac eller Tinus lige nu ahahha!! Efter at Marcus havde kysset mig, var der åbenbart mange der så det. Så der kom virkelig mange over til mig, men alle mulige meget personlige spørgsmål, som de ville have jeg skulle svare på!

Vi er endelig kommet tilbage til mit hus!

Mille: Waow, hvor to det da lang tid!

Marcus: Jep:) hahah det gør det altid Mille

Mille: Nårgh okay, hihi

Jeg går lige ned og spørg min mor om det der med Trofors<3 De nikker begge to

Mille: "Moar?"

Mor: "Jaer Milleskat? "

Mille: "Må jeg gerne tage med til trofors og bo et par uger? Altså bor hos Marcus og Martinus! Pla mor"<3

Mor: "Er du sammen med Marcus igen?" Griner hun

Typisk hende at spørger om det!

Mille: "Jaer jeg er! "

Mor: "Okay skat, ja men self må du det så"<3

Mille: "Tusind tak, råber jeg og skynder mig ovenpå igen"

Mille: "Jaaa jeg måtte!! Kommer jeg håbende ind på mit værelse, hvor de sidder"<3

Marcus: "Seriøst!?"

Mille: "Jaaa"

Marcus: "Fedt, siger han og kysser mig på munden. "

Martinus: "Mille, vi spiller koncert i Oslo på onsdag, kunne du tænke dig at komme med? "

Mille: "Om jeg kunne! "

Faktisk lidt sjovt at jeg aldrig har været til deres koncert! Eller jo var jo med Victoria men det her er noget andet. Her må jeg jo komme med om backstage<3

Marcus: "Fedt<3 "

Tirsdag morgen

Jeg er endelig færdig med at pakke! Jeg har sikkert pakket alt for meget, det er typisk mig.

Mille: "Farvel Mor, vi ses om nogle uger siger jeg og kysser hende på kinden"<3 Jeg kommer da til at savne hende, men kan altså ikke undvære Marcus!<3

Taxien kommer og vi køre til lufthavnen!

Marcus min eks kæreste!?Onde histórias criam vida. Descubra agora