Paketi açtığımda bilin bakalım içinden ne çıktı.Ben bile şaşırmıştım.Artık hiçbirşey hissetmeyen ben.Paketin içinde küçük bir not defteri vardı.Biraz kalındı.Bunu bana niye verdiki simdi derken defterden bir sayfa açtım ve içinde canın yazdığı yazıları gördüm galiba canın günlüğüydü.Günlük bu ya özel bişey , niye bana verdi şimdi...Zil çaldı ve zilin çalmasıyla irkilip sınıfa doğru ilerledim.Elimdeki defteri çantanın içine koydum.Ders bedendi ve öğle arsa onbir E sınıfıyla maçımız vardı.Öğle ye kadar vaktimiz vardı bizde mac için antreman yapmaya başladık.Antrenman sona erdi ve bizim grup (ben,ekin,can) kantine gittik. Birer kahve alıp sohbete daldık.Rüzgar bir espri patlattı ama öyle böyle diil ya gülmekten karnıma ağrılar girmişti.Karsi masada emregilin grup.Tabi emre benim güldüğümü görünce bana doğru döndü ve ters ters bakmaya başladı.Bakmayı anladık bide rüzgarı tersledi.Hey çöm kes sesini.Bizde masadan kalkıp sınıfa girdik.Sonuna öğle arası gelmişti,kantinden ayak üstü birşeyler atıştırdım, Canda ordaydı.Maçtan önce benle iyi bi dalga geçti.Hey com görcez bakalım kim yencek, ezicez sizi falan işte ben hmm anlıyorum diyerek geçiştirdim,Can hadi iddiaya girelim diye ısrar etti.He can bi git başımdan ya senlemi uğraşcam derken o hala ısrar ediyodu. Yapcak bisey yok zorla iddiaya girdik.Bende umursamaz bi biçimde ee kaybeden napcak dedim canda heyecanlı bir biçimde kaybeden kazanananı kendisi için en özel olan mekana götürür , ama en güzel kıyafetlerini de giyer kabul mü dedi. Bende bu soruya kafamı evet anlamında salladım ve birlikte spor salonuna gittik, gittikten beş dakika sonra maç başlamıştı.Kaya nın (bizim sınıfın popisi) servisiyle başladı.Benim karşımda emre smaçör olarak oynuyordu .ilk seti biz ikinci seti onlar aldı.Üçüncü seti kim alırsa maçı o takım kazanır.Maç kıran kırana geçiyordu.Emre yle karşılıklı pozisyonlar yaşıyorduk ama onun boyu biraz daha uzun olduğu için avantajlıydı. Biz 24 onlar 23 bir sayı daha aksak maç bizimdi. Ama biz tam yencez derken bizi yakalıyorlar maç sayısı tekrar uzuyordu. uzatmalar tam tamına 18 dakika sürmüştü.ve yenilmiştik.Nasıl olduğunu bende anlamadım.Bide canla iddia meselemiz vardı tabi.İyide ben onu nereye götürcektimki..derken can yanıma geldi ve iddiayı unutma dedi.Bende ya tamamda benim seni goturcem yer çok uzakta dedim.Off candan kurtulmam lazımdı.Ama o peşimi bırakmayacaktı anlaşılan.Yüzsüz yüzsüz o zaman cumartesi pazar gideriz dedi.Kabul etmekten başka çarem yoktu.E iddia bu kaybettim sonunda.Okul bitmişti ve oh hafta sonu tatili başlamıştı.Aklıma birden canla girdiğiniz iddia geldi.Eve doğru yürümeye başladım ve arkamdanda emre geliyordu eylül iki dakika beklede birlikte gidelim eve dedi.Bi emre bi can maşallah hayatımın içine ettiniz.Yanima geldi ve konuşmaya başladı.
-Haftasonu bi planın yoksa birlikte Çocukluğumuzun geçtiği konağa gidelim mi ?
-Hayır hafta sonu planlarım var .
-Başka bi zaman gidelim mi peki?
-Hayır dedim ya istemiyorum diyerek onu tersledim , hızlıca yürümeye başladım.Eve varmıştım sonunda.Bugün rüzgarla ekin bize gelceklerdi.Bende hemen bi duşa girdim.Maçta terlemiştim.Duştan çıktığımda kapı çaldı.Bende üstüme pembe salaş tisortumle şortumu geçirip asagıya indim.Şort dediğim dizimin biraz üstünde olan kot dar bi şeydi.Uzun olan saçların ıslak ve dağınıktı.Saçlarımı da elimle biraz düzelttikten sonra kapıyı açmak için aşağı indim.Karşımda rüzgarla ekin duruyordu tahmin ettiğiniz gibi. Rüzgar yüzüme sanki büyülenmiş bi şekilde bakıyordu.Ekinde ise hiç bi tepki yoktu.İçeri girmicekmisiniz diye anlamlı bir bakış attım.İçeri girip salondaki çalışma masasına oturdular.Masaya biraz abur cubur getirdiğimde rüzgar da konuyu anlatmaya başlamıştı.Aslında matematik çalışıyorduk.Sıra sorulara gelmişti. Bu sırada emre eve yeni geliyordu,yuzu çoook solgun duruyordu.Canda uyuyordu herhalde. Ben bugünlük bu kadar yeter, dedim ve emreye rüzgarın bizim evde kalmak istediğini söyledim, bundan canın haberide vardı o bi sakıncası olmayacağini söylemişti.Sira emreyi ikna etmedeydi.O da sanki pazarlık eder gibi o zaman ekin de bizim evde kalacak dedi.Bana göre hava hoştu.Hem ekin süper kahvaltı neyse..Ekine bakdığımda evet dercesine bakış attı.Bende olur benim içın bi sorun olmaz dedim.Ekinle ben, rüzgarlada can aynı odada kalacaktık.Ekinle rüzgarı yolladım ve odama doğru ilerlemeye başladım.Emre aniden kolumdan tuttu ve kısık sesle sen napmaya çalışıyorsun dedi.Kokusunu iliklerime kadar hissetmiştim,leş gibi içki korkuyordu.Yıllardır tanıdığım emre gitmişti..Sinirle gözlerinin içine baktım ve sen içki mi ictin dedim?Sasirmisti.Eliyle tuttugu kolumu hizla cektim ve odama girdim.Emrreye üzülmüştüm harbi....
E yarın büyük gündü.Pijamalarimi giydim , elimede canın verdiği defteri aldım okumaya başladım.Defterin 30. sayfasına geldiğimde beni şoke eden yazılarla karşılaşmıştım.Emre gerçekten bundan sonra benim içın bitmişti.Eğer bu okuduklarım doğruysa.Yazıda söyle yazıyordu..
Merhaba canlarım.Umarım...diye başlamıcam bu safer.Yazılı haftasına girmemize rağmen ben hala yazmaya devam ediyorum.Ama siz bana karşılık vermiyorsunuz.Sadece bir bölümlük sınır koymaya karar verdim.Yeni bölüm için 2 yorum ve +15 vote.bu arada sayımız 62 olmuş.Artık siz düşünün.Normalde vote sayısının 4 olmaması gerekirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL RÜZGARI
Storie d'amoreYurtçu bir kızın etrafında gelişen olaylar ve masallardaki kadar güzel bir aşk..