Biz ona 'aşk' diyoruz.

515 56 33
                                    

Bölüm geciktiği için cidden özür dilerim. Bu arada artık en uzun ve güzel yorumu yapana gelecek bölüm ithaf var . İyi okumalar :) xoxxo

Hatırlatma :

Nick: Çünkü...  ' dedi ve durdu. Sanki söylemekte zorlanıyor ,daha çok olacaklardan korkuyormuş gibiydi.Ve nedense içime o anda gerçeklerin ne kadar acı olabileceği doğdu .Öyle de oldu zaten.Nick'in söylediği sözle beraber bittim.Yıkılmıştım.Gerçekler yüzüme bir tokat gibi vurmuştu. Acı gerçek (!) ;

 

Nick : Sen benim kızımsın , Selena.

''Hayır.''

Nick : Evet ,Selly .Oradan yalan söylüyormuş gibi mi görünüyorum?

Ben: Bana Selly deme.

Nick: Selly ,hadi ama ' bu defa bağırarak;

Ben : Bana Selly deme.

Nick: Peki. 'diyerek boynunu eğdi.

Ben ise yanımdaki sandalyeye yığılmıştım.Şaşkındım ve ,ve aslında olanları tam olarak sindirmiş sayılmazdım.

Ne de olsa daha yeni tanıştığınız bir adam gelip '' Ben senin babanım'' dese ,siz de inanmazdınız.Sorun değil,ben de inanmıyorum.

Ben: Peki ,sana inanıyorum desem.Ne olacak? 'dedim. Bana yaklaştı ve yanıma çömeldi. Elimi tutup :

Nick: Yanımda olacaksın ,sadece bu .Sen benim yanımda olacaksın ve artık mutlu olacağız.Hep beraber ve mutlu...

Ben: Ya ben istemezsem?

Nick:Neyi?

Ben: Seninle ,mutlu olmayı .Çünkü emin ol seninle olursam mutlu olmam.Olamam.

Nick: Selena ,yapma tatlım.Benimle olan herkes mutludur.

Ben: Bak, birden ortaya çıkıp '' Ben senin babanım '' diyerek beni mutlu edemezsin.Tamam mı?

Nick: Yeter Selena' diyerek silahını Justin'e doğrulttu.

'' Mutlu olup olmaman umrumda bile değil. Kızım olmanı istediğimi mi düşünüyorsun .Tabii ki de hayır.Annen bana hamile olduğunu söylediğinde ondan aldırmasını istemiştim fakat yapmadı.Tek yaptığı kaçmak oldu. Seni doğurduğunu duyduğumda peşine düştüm .Seni öldürecektim.Evet ,yapacaktım .Fakat sonra benimle çalışırsan iyi bir takım olacağımızı düşündüm.Ve yıllar süren arayıştan sonra seni buldum.Şimdi ya benimle ortak ol.Ya da ilk Justin'i ,sonra da seni gebertiyim.Benim için ikisi de uygun.''

 Ağzımı açmama ramak kalmışken Nick ayağından vuruldu.  Büyük ihtimalle bunu Rick yapmıştı.Kaçmak için bir fırsat elde etmiştik. Hemen Justin'i çözdüm ve onu kaptığım gibi kaçmaya başladım.Bu sırada da Rİck ortalığı karıştırmaya devam ediyordu.

Justin'i arka koltuğa attım ve Rick 'i beklemeye başladım. Tamam kabul Justin arkada hayatta kalmak için savaşırken benim Rick 'in gelmesini beklemem biraz saçma .

"Hadi sürsene şu arabayı. Görmüyor musun çocuk ölüyor? "  diyen iç sesime karşı gelemedim.

Sürücü koltuğuna atlayıp anahtarı çevirdim. Gaza bastım ve son sürat arabayı sürmeye koyuldum.

Ara sıra aynadan durumu nasıl diye Justin'e bakıyordum.  Hemen hastaneye yetişemezsek sonucun ne olacağı beni çok korkutuyordu.

Ya da bilmiyorum.Hem neden korkuyordum ki ? Ne de olsa onu Nick 'in elinden kurtarmıştım ve şimdide hastaneye yakın bir mesafedeydik. Yani sorun yoktu.

♥ Deadly Love ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin