ona sanirim asiktim ama gecmiste olan seyler yuzunden birsey diyemiyordum..sevdigim kisi mi? onun ismi huna benim ismim ise miyoung ne yapacagimi bilmeden kahverengi gozlerine dalip gidiyordum ama o beni sadece cok yakin arkadasi olarak goruyordu.Uzuluyordum ama birgun beni yemege davet etti onunla uzun zaman arkadas olmama ragmen onda farkli seyler suzmustum.eti bir kurt gibi yiyordu ve onu ararken hirlama sesi duyuyordum aceba kurt mu? diye dusundum sonra kendime bir tokat attim o nasil kurt olabilir imkansiz o sadece filmlerde olur diye ve sonra yemege ciktik hep ve hep ayni etten yiyordu.Tam tamina 17 kisilik bir yemegi tek basina yedi.yemek bitti eve gittigimizde ona itiraf ettim ama o arkasini donup gitti.emma geldi ardindan o da huna'yi seviyordu ona sinirle bakarak defollll! burdan dedim oda bana bakarak gozundeki yas ile gitti.kirin sanat okuluna gidiyordum dans odasinda dans ederken oda karanlikti ve yanima geldi belime sarildi korktum ve bana sanki asik gibi bakiyordu ama ilginc olan su ki gozleri neden kirmizi idi korkarak kactim...ve bana bakti sanki bir kurttu aman Allah'im hemen evime gittim ve yanima bir cicek alarak geldi ondan korktugum icin yuz vermiyordum bana kendisinin kurt oldugunu soyledi dalga gecme benimle hah kurtmus dedim^^ ve bana kanitladi birden kurta donustu ve ben korkudan bayildim.Gozumu actigimda tam tamina 12 erkek vardi korktum huna hepsini bana tanitmaya basladi xiumin,kris,tao,d.o,lay,chen,chanyeol,baekhyun,suho,kai,luhan,ve ben diyerekten kalktim ve hemen evimi terkedin dedim o sirada emma geldi ve hepiniz hosgeldiniz dedi demekki onlari taniyordu uzun sure oturup bana ne olduklarini anlattilar exo planetten gelen kurtlar olduklarini huna'ya tekrar asik olmustum yanagima bir buse kondurdu ve yerine oturdu.butun kisiler kendini tanitti bana bende tanittim ve cok iyi arkadaslar olduk ama birgun kris'in exo'dan ayrilacagini duydum uzuldum cunku onla ben cok yakin arkadaslardik bana giderken sadece bir sureligine dedi ve gitti.agladim hunada benimle birlikte agliyordu hep birlikte ay ciktiginda gibi ulumaya basladilar korktum ama yapacak birsey yoktu kris gitmisti kris grubun babasi yani lideriydi bende onu cok sevmistim suho aglayarak uzulmeyelim o bizi birakmaz biz biriz diye bagirdilar bu gruptaki uyelerin sesleri harika idi.huna rap yapiyordu digerleri ise hem dansci hem vokal artik hergun onlarla takildigim icin ogrenmistim ve bi gun aynaya bakip makyaj yaparken gozlerim kirmizi oldu korktum birden vucudum kizardi ve bir kurt olmustum nasil oldu diye dusunurken o gun kurtlarla birlikte ay'i seyretmemin nedeniydi artik kurttum d.o bana guzel yemekler pisiriyordu emma kai'ye asik olmustu lay ise iyilestirme gucunu kullanarak basim agridiginda bana yardim ediyordu.
......
kisa oldu ama diger bolumler daha iyi olcak sadece bekleyin...