Capitolul 1.

86 6 0
                                    

-Kate, trebuie sa plec în oraș ! A spus mama stand lângă ușa camerei mele..
-Bine. Am spus eu in timp ce mi-am pus pătura pe cap..
-Să fie curat când mă întorc ! A spus ea plecând..
A început să se plimbe foarte mult de când a divorțat de tata. S-a despărțit de el pentru ca l-a prins făcând dragoste cu secretara lui, a fost o întreaga nebunie. Bine ca s-au despărțit mai bine așa decât sa ii aud cerându-se mereu..
Am deschis ochii, am luat telefonul de pe noptieră și m-am uitat puțin pe Instagram, nimic interesant..
M-am ridicat din pat și m-am dus la baie, m-am spălat pe față, pe mâini și pe dinți.Dupa m-am dus in bucatarie, mi-am făcut o ciocolata calda și m-am asezat pe canapeaua din living.. Mă uitam liniștita la televizor pana când s-a auzit telefonul..
Era un masaj pe WhatsApp de la Maya, cea mai buna prietena a mea..
De la Maya : Trezește-te Kate !
Către Maya : Sunt trează !
De la Maya : Perfect,dacă tot e duminică azi, hai să ieșim la un suc.. 🍹
Către Maya : E prea dimineață, mergem mai târziu ..
De la Maya : E ora 10:30, hai te rog, vine și colegul nou...😋😊
Către Maya : Bine vin, doar pentru ca ești prea disperată după el..🤦‍♀️
De la Maya : Mersi, te iubbb !Hai pregătește-te !❤️
Mi-am făcut un duș, m-am machiat și m-am îmbarcat cu o pereche de blugi negri, un tricou alb și un hanorac negru..
  După un timp s-a auzit telefonul, era tot Maya..
    De la Maya : Sunt în fața blocului, hai ieși !
    Carte Maya : Acum.
Am ieșit afara, am închis ușa și am coborât..
Afara erau Maya și Andrei colegul nou..
    -Hei, eu sunt Andrei ! A spus el in timp ce dădea mâna cu mine..
    -Kate, încântată ! Am spus eu uitadu-ma la Maya..
    -Hai să bem un suc ! A spus Maya..
Ne-am dus la un bar, ne-am asezat la o masă de 4 persoane, pentru ca toate erau la fel..M-am asezat pe un scaun și Maya pe scaunul din fața mea..Chiar dacă era un loc liber lângă Maya, Andrei s-a asezat lângă mine... M-am simțit foarte prost, pentru ca știam ca Mayei ii place de el..

Îndrăgostită de fratele meu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum