"Harry,Rone, chtějí se mnou mluvit rodiče, nachvíli se od vás odpojím a skočím si domů," pověděla jsem jen tak mimochodem a zmizela. Šla jsem k Hagridově boudě. Ne moc blízko ale ani moc daleko a přesunula jsem se domů.
"Mami? Tati?"
"Jsme v obýváku,miláčk-u" poznala jsem hlas táty,který se na konci zlomil. Něco se děje. Doběhla jsem přes svůj pokoj do obýváku, s hůlkou v ruce připravená kdykoliv zaútočit.
Táta s mámou seděli na gauči, v ruce nějaký papír podobající se dopisu, jako hromádka neštěstí."Co se děje? Vypadáte jakoby jste měli za minutu zemřít!" sedla jsem si na zem před ně.
"Ne,jen, zlatíčko naše, p-paní Malfoyová píše..." podávala mi máma dopis se slzami v očích.
Krásný den přeji, píše paní Narcissa Malfoy.
Asi se divíte proč píšu zrovna já vám. Tuto otázku vám hned zodpovím.
Máte velmi dluhů a jste chudobní,že?
Vřela ve mě krev. Jak se opovažuje?
Před pár dny vám přišla do schránky upomínka,že dluh máte do čtrnácti dnů zaplatit a vy vlastně nemáte z čeho. Uděláme dohodu. Vaše dluhy budou zplaceny,pokud se vaše dcera,která je mimochodem velmi chytrá a své rodiče má ráda,takže na to přistoupí, vdá za mého syna Draca Malfoye. Kdyby vaše dcera, nebo vy, byla/byli tak sobecká, že by na to nepřistoupila, zaručuju vám,že Azkaban má dvě krásná volná místa pro vás a jen tak mimochodem, pokud nepočítám jistého Siriuse Blacka, tak se z Azkabanu NIKDO nedostal.
Dobře si to rozmyslete.
Vaše milá (doufám) budoucí tchýně
Narcissa MalfoyV té chvíli se mi zroutil svět. Pokud si nevezmu Malfoye, moje rodiče zavřou za dluhy do Azkabanu.
"Vážně přišla upomínka?" zeptala jsem se.
"Ano, přišla," špitl otec.
"Omlouváme se. Nechtěli jsne tě do toho zatahovat-"
"Nic jiného vám nezbylo. Malfoy už na začátku řekl dost dobrou věc:'Co Malfoy chce,to dostane', a pokud si zasedl on nebo jeho máma na mě,stejně by mě nějak dostali. Jediná otázka je Proč? Rodina Malfoyů je známá tím, že je čistokrevná. Za normálních okolností by se s mudlou nezahazovali, což vede jen k jedinému závěru..." odmlčela jsem se.
"Něco chystají, musím se mít na pozoru. Odepište paní Malfoy, že to přijímáme a nechci slyšet, že ne jinak si za ní sama dojdu." odtrhla jsem svůj zrak od okna a vstala jsem. V pokoji jsem se přesunula k Hagridovi před boudu a zaklepala.
ČTEŠ
Vdaná za Malfoye [DOKONČENO]
FanfictionProč si na jistou Nebelvírku zasedla paní Malfoyová? A proč je tou Nebelvírkou Hermiona Granger? Pravá otázka ale je: proč chce,aby si Hermiona vzala jejího syna Draca Mafoye?