Специална глава 31-Коледа част 2

164 18 1
                                    

На следващия ден Мин А,Чонг Бона,Канг Ън Сузи и останалите от BTS бяха се събрали да украсят.
Момчетата,тъй като по-високи укачаха гирляндите,а момичета елхата. Пускаха си вицове и се смееха. Разказваха случки от деството си,което ги караше да се напикаят чак от смях. Пуснаха си коледни песни,пееха и танцуваха.
-Бона имаше нещо в косата.-Рече Джимин.
-Какво?
-Това.-Той извади боклуче от косата 'и. Лицата им бяха на милиметри един от друг. Всички чакаха да се целунат, но те се почервиха и се отделиха един от друг.
-Еее!-Извикаха те.
-Какво де?-Попитаха едновременно Джимин и Бона.
След като бяха готови с всичко пуснаха лампичките.
-Красиво!-Възклика Сузи.
Джин я погледна с крайчицето на окото си и се усмихна. 
-Кой иска кекс!?-Донг Бора излезе от кухнята с топъл кекс в ръце.
-Аз!-Извикаха всички. Като гладни вълци те я обградиха. Взеха си по пърче и започнаха да го ядат с удоволствие. На вечеря се събраха и обсъждаха много неща. След като се наядоха,те се прибраха.
Коледната вечер
От сутринта момичетата +Джин, маниака на тема готвене, приготвяха храната за довечера.
-Всичко мирише много вкусно!- Каза Бона.
-Да,но трайте за коледната трапеза.-Заповяда Бора.
-Добре!-Извикаха всички.
-Кой ще отиде да вземе тортата?-Попита Донг Бора.
-Аз ще отида.-Рече Джин.
-И аз също.-Добави Сузи.
-Ооо тука има нещо!-Възкликнаха всички.
-Я стига!-Ядоса се Сузи.-Ние сме само приятели.-Отвърна Сузи и излязоха. През целия път Джин прикриваше раздразнението си,че са само приятели. После платиха и  взеха тортата.
-Направили са я страхотно!-Зарадво се Сузи.
На тортата имаше снимка на всички и пишеше "Честита Коледа на всички!" .
-Сигурно и е вкусна.-Облиза се Джин.
-Със сигурност.-Тя му намигна.
Вечерта всички се събраха на коледната трапеза. Започнаха да се тъпчат и пият.
-Помнине ли как всички се напикахме и хвърлихме Шуга в басейна?-Засмя се Намджун.
-Вярно.Горкия се разболя тогава.-Засмя се Джей-Хоп.
-Още съм ви ядосан за това.-Обади се Йонги.
-Стига Шуга. Коледа е.-Повдигна вежди Джънгкук и се засмяха.-Храната е уникална нуна на Таехюнг.
-Знам.-Рече гордо така,че да предизвика смях.-Но не съм я правила само аз. Дължите благодарностите си на момичетата.
-Моята Бона се е справила отлично.-Каза Джимин,а Бона се почерви. После Тае пусна музика и всички станаха да танцуват. 
Играха "Гангамстаил", "Макарена",а Шуга ги научи и на танца на Пингвина.
-Тази България ще взема и аз да я разуча има много интересни неща. Намерих песен,което се е пее нещо за антилопа.Певицата май е лисбийка(без лоши чуства към Тита. Аз я харесвам като певица).- Обади се Джей-Хоп.
-Не бе идиот. Не видиш ли,че пее за себе си? В клипа си личи.-Опреварга  го бързо Шуга.
-О май да.-Те се засмяха. И едно парти без някой да се напие не е парти.
-Ой шуша шушанааа...-Започна пее Йонги заедно със Сузи понеже беше слушала песента от Шуга 10 пъти. Мина А пък се мъчеше да припява с тях. Другите пък пробваха кучеци.
-Какво е шушана?-Попита Бона объркано.
-На Шуга глупостите.Намерия в нета,няква българска и оттогава не я спира.-Отговори Джимин.
-Да вече е досадно ама пък яка забава пада.-Обади се Джин.
Йона пък се боричкаха с Тае за последното кексче. След като вече удари коледното време всички викнаха в тон.
-Честита Коледа!- По-късно като истрезняха си подариха подаръци.
Джимин подари на Бона вълнен розов пуловер с черешки,а Бона му подари ръкавички с ноти понеже той обичаше да пее. Йонги подари на Мин А плюшено сърце,а тя му подари сиво-кафяво шалче. Йона подари на Тае снимка на тях двамата в рамка,а Тае сребърно колие със снежинка. Другите също си размениха подаръци.
-Това е за теб.-Джин подаде подарък на Сузи.
-Наистина ли?Не мислех,че си ми взел.
-Все пак си ми приятелка.- Усмихна се.
-И аз имам нещо за теб.- Тя му подари готварска книга на известен корейски готвач.
-Благодаря.-Прегърнаха се и бързо се отделиха. Двамата бяха почервени.
-Много обичам мое коледна звездичке.-Каза Тае и я целута по нослето.
-И аз теб мое еленче.-Те се прегърнаха един с друг. После се овиха всички с одиала и запяха коледна песен.

Отново Весела Коледа. Искарайте си ваканцията пълноценно мили хора. Не забравяйте на Коледа стават чудеса!❤❤❤

Promise \Complete\حيث تعيش القصص. اكتشف الآن