Coleg nou

252 11 2
                                    

Bună, sunt Rose și am 17 ani, mai am un frate mai mic cu vreo 10 minute el e geamănul meu enervant dar amuzant Jimin eo îi spun Chim Chim. Eu sunt o fată rebelă și nu prea îmi pasă ce lumea zice de mine, îmi place să fiu așa cum sunt. Sunt o fată foarte populară în școală. Dar eo sunt știută și să mă iau de mulți studenți noi.

Încă o dimineață în care trebuie să mă duc la școală, îmi fac rutina de dimineață și mă îmbrac.

După 20 minute

Am ajuns la școală, toată lumea vorbea de un student nou numit Min Yoongi, chiar nu mă interesa, am intrat în școală, acolo m-am întâlnit cu prietenia mea Amo.

"Hey Amo!"

"Hey Rose, ai auzit de noul student Min Yoongi?"

"Da, și chiar nu mă interesează de noul student."

Dap cum v-am zis nu mă interesa de nimic.

In timpul orelor

"Bună dimineața copii, cum știți o să avem un nou student, Min Yoongi!"

Când a intrat în clasa am rămas statuie, era foarte hot baiatu. Dar eo aveam căștile în urechi și mă uitam pe geam, totuși auzeam tot.

"Domnișoară Park, sunteți atentă la ce vorbește acest băiat?"

Mi-am dat ochii peste cap și am răspuns.

"Poate!"

"Hey, sunt Min Yoongi și am 17 ani sunt prietenos și amuzant deci cam atât."

"Yoongi poți să stai lângă domnișoara Park."

Sa așezat lângă mine, Amo era în spatele meu.

"Hey, sunt Yoongi sper sa fim prieteni buni, și tu ești Park Rose, așai?"

M-am uitat la el cu o față neinteresată, totuși i-am răspuns.

"Da, și dacă vrei să știi tu cu mine prieteni, absolut niciodată."

Apoi am auzito pe Amo că vorbea cu mine.

"Rose! Nu mai fii așa rea cu studenții care sunt noi !"

Nu am mai răspuns și nici nu am vrut sa scriu

Pauza de după amiază

Eo mergeam la cantină cu Amo și l-am văzut pe Jackson Wang că se lua de Yoongi. L-am împins și i-am dat un pumn.

"Jackson, nici să nu te gândești să te mai iei de Yoongi!!

Toți rămăsese mască

Ni se pare noua sau Rose ii ia apărarea lui Yoongi. Cine știe, poate.

Love At First SightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum