Mindey ile kantinden çıkıp karşıdaki binaya girdik.Hangi gücümüz var diye test yapıcaklar.İçeri girdik.Etrafa bakınırken yanımıza bir kadın geldi.
"Merhaba siz yeni olmalısınız?Ben Emma."hemen el uzattım.
"Ben de Ashley."tokalaştık.Mindey'de uzattı.
"Bende Mindey."
"Çok memnun oldum.Şimdi sizi test yerine götüreceğim için beni takip edin."dedi ve arkasını dönerek yürümeye başladı.Bizde Mindey'le arkasından geliyorduk.Kimse yoktu koridorda.Emma'nın topuklu ayakkabılarının sesi yankılanıyordu.Sağ tarafa dönüp bir duvarla karşılaştık.Emma duvar taşlarına dokundu.Duvar aşağı doğru indi.Ağzım açık kalmıştı.Kadın döndü
"Hangi testten başlamak istersiniz?"Mindey'le aynan da
"Fark etmez."dedik Mindey'le birlikte.Emma gülümsedi.
"O zaman sizi güç testine sokalım."dedi.Bizde başımızla onayladık.Emma bizi güç testi için bir alana götürdü.Bir sürü ağır şey vardı.
"Ilk kim denemek ister?"
"Ben,ben"dedi Mindey.Kollarını sıvadı.
"Tamam şurdaki koltuğu dene."Mindey,Emma'nın gösterdiği koltuğa gitti.
Derin derin nefes aldı.Eğildi ve koltuğun altından tuttu.Yukarı doğru kaldırmaya çalıştı.Ama kaldıramadı.Bırakıp derin nefes aldı.Eğildi ve tekrar kaldırmaya çalıştı.Başarılı olamadı.
"Mindey bu kadar yeter bence.Ashley bir de sen dene."Mindey koltuğu bırakıp yanıma geldi.
"Tamam"dedim.Koltuğa doğru gittim.Kollarımı sıvadım.Derin bir nefes aldım ve eğildim.Koltuğu yukarı doğru kaldırdım ve
"Evet kaldırdım."dedim.Bir ses
"Hayır ben kaldırdım." dedi.Koltuktan ellerimi çektim ve uzaklaştım.Yere koltuğu koydu.Bu kişi Kantinin orda çarpıştığım çocuktu.
"Tom burda bir test yapıyoruz.Anlaşılan senin gücün belli olmuş."dedi Emma.
"Pardon Emma."dedi ve gitti.Sarışındı.Ama fazla değil.
"Ashley tekrar dener misin?"dedi.Ben de kafamı sallayıp koltuğun önüne geçtim.Derin bir nefes aldım kaldırmaya çalıştım ama olmadı.
"Olsun daha çok güç testi var.Ama bugün pek zorlamayacağız sizi."
"Tamam.Yarın görüşürüz."dedim
"Görüşürüz.Size kapıyı açarlar."kafa salladım ve Mindey'nin yanına gittim.
"Mindey acaba Tom hangi grupta?"
"Galiba birinci grupta."kafamla onayladım.Duvarın oraya geldik.Bir görevli duvara dokundu ve açıldı.Bizde açılınca geçtik.Binadan çıktıktan sonra
"Mindey ben kantine gidip yemek yiycem.Gelmek ister misin?"
"Yok sağol ben şurda ki kızlarla oturucam."
"Tamam gelirim yanınıza."dedim ve kantine gittim.Büyük bardakta aldım.Kantinin kapısından tam çıktım ki biri bana çarptı.Bardak üstüme döküldü.Tanımadığım bir çocuktu.
"Aaa çok afedersin.Seni görmemiştim."
"Önemli değil."dedim ve biraz ilerleyip üstüme baktım.Her yerim kan olmuştu.Off neden hep benim başıma geliyor ki?İleride duran kızın yanına gittim.
"Şeyy acaba buralar da çeşme veya lavabo var mı?"
"Lavabo uzakta ama bak şurdan sola dön çeşme var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz kampı
RandomNormal bir kamp değil.Sadece vampirlerin olduğu bir yaz kampı.Aileler zorunlu oldukları için çocuklarına vampir olduklarını söylemez.Çocuklar kampta ne olduklarını öğrenir.