Bağımlı 7. Bölüm - Korkuyorum-

416 10 0
                                    

Oda,ev sessizliğe bürünmüştü, bana onlarca hakaret edip , canımı yaktıktan sonra hiç birşey olmamış gibi kahvaltı hazırlayıp getirmesi zaten yeterince sinir bozucuydu.

Lanet bir şekilde çaresiz hissediyordum .

Attığı her adımda yanlışlar barındıran çaresiz kız Emily.

Ne kadarda zavallıca. 

Hayata zaten 1-0 yenik başlayan bendim.

Hayatın sırt çevirdiği zavallı bendim. Sanki nefes nefes almam bile yanlış gibi geliyordu.Mutsuzluk , hüzün benim kaderimdi ...

Bazıları vardır zaten doğuştan şanslıdır , ben o şanslılardan hiç olamadım.

Çocukluğu bile bombok olan biriydim .

Herşey harikaydı babam , annem  ve ben. Beynimin kuytu köşelerindeki anılar gözlerimin önünden geçerken sadece sustum .

Başımı hayır anlamında iki yana sallayıp , gözümün önünde belirmek üzere olan şeyleri engelledim, babamı dahi doğru düzgün hatırlamazken , bir pislik olan üvey babamı her-herşeyiyle hatırlıyordum .

Boğazıma oturan yumru yeterince yetmiyormuş gibi gözlerim doldu.

Onlarca hissi barındıran vücudumdan kurtulmanın tek yolu , uyuşturucuydu .

Paketi yırtarcasına açıp içindeki minik haplardan birini ağzıma attım.

Rahatlatıcı mırıltılar kulaklarıma doldu. Maddenin vücudumda yarattığı etkiyi hissedebiliyordum .Üstümden onlarca yük kalkarken , mutluluğu avuçladım .yüzüme aptalca sırıtışım yayılırken kendimi tutamayıp minik bir kahkaha attım .

Ne oluyordu? daha önce hiç böyle olmamıştı.  Onlarca şişe devirmişim gibi ani sancı beynimin içinde dolaşmaya başladı. Mutluluk hissi yerini acıya bırakırken yüzümü buruşturdum .Rahatlatıcı mırıltılar yerini kafamın içindeki zonklamalara bırakınca kendimi tutamayıp inledim .

Kapı açıldı ,sanırım hayal görmeyede başladım -.-

" Sen iyi misin?"

Üç saniye sonra yanımda bitiverdi ,kolları vücudumu  sarmalayıp kendine çekti .

" Ne oluyor bana?"

Gözleri boş boş bakıyordu , oda anlamamıştı ne olduğunu , sancı geri geldiğinde yine inledim .

" Lanet olsun! yanlış hapı verdim!"

Harry' den

Bana anlamamış bir ifadeyle bakarken , kendime küfürler etmekle meşguldüm .

Nasıl böyle bir aptallık yaptım!

" Ne-ne diyorsun sen?"

Konuşması zorlaşmıştı , yan etkiler su yüzüne çıkarken vakit kaybetmeden onu kucağıma alıp tuvalete soktum

" Yanlış hapı verdim ,bu çok ağır , eğer kusmassan , ki kusmak zorundasın , madde kanına karışır ve bunu kaldıramıyıcak bir bedene sahip olduğun için ölürsün Emily!"

Gözlerini büyütüp bana baktı ,daha sonra yüzünü buruşturdu .

Hadi ama birde ölüsüyle mi uğraşıcaktım?

" Ya-yapamam"

 Sıkıntıyla nefes verdim .

" Yapıcağın tek şey , boğazını parmaklamak "

Refleksi bir geri adım attı .

" Olmaz"

Bu kız beni deli ediyordu ,kesinlikle bir bela makinesiydi ve herboku çekiyordu .

BağımlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin