Hoofdstuk 1
*dagboek*
Lief, dagboek over een paar dagen ben ik eindelijk 16 :)
En dan mag ik natuurlijk een wens doen mijn enigste wens is dat ik de buiten wereld mag zien. Ik hoop zo erg dat mijn ouders me eens naar de stad laten gaan. Papa en mama hebben besloten om meer te gaan reizen maar zonder mij want dat vinden ze te gevaarlijk dus daarom hebben ze een au-pair voor me ingehuurd. Soms denk ik echt dat mijn ouders me als een kind van 3 aanzien.
08-02-2014
*klopKlop* "Abbygail?" "Owh hey mama" "Hey lieverd, kom je naar onder de au-pairs zijn gearriveerd" " jaja ik kom zo " " is goed dan zie ik je in de kamer"
Nee hé, moet ik ook nog eens een au-pair uitkiezen ik heb niet eens een au-pair nodig.
Ik loop stommelend de trap af en zie daar allemaal ouderen vrouwen staan in deftige jurken. Eentje heeft een wrat op haar gezicht bleaaa! En een anderen mevrouw een pukkel precies op het puntje van haar neus.
3 uur later zijn we alle au-pairs af gegaan ik vond er geen een leuk maarja, mijn moeder en vader vonden een mevrouw wel goed voor mij. Dus zij komt over een paar weken al bij ons wonen.
Als we aan het avondmaal zitten wil ik eigenlijk mijn ouders vragen of ik op mijn 16de verjaardag eindelijk eens naar de stad mag ,maar ik durf het niet te vragen ik weet toch al het antwoord 'nee'. Dus ik moet het op een anderen manier vragen.
"Mam?" "Ja lieverd" "weten jij en papa al eigenlijk iets voor mijn verjaardag?"
"Jaa.. tuurlijk weten we al iets" "heeft het iets met de buiten wereld te maken?"
Mijn moeder kijkt mijn vader met een geschrokken gezicht aan. "Nee je weet toch dat we niet willen dat je naar buiten gaat!!!" "Maar mam wil je me dan voor altijd binnen houden?" Ik kijk mijn moeder boos aan en ik ga van tafel. Ik stommel naar boven en ik ga naar mijn kamer.
1 uur later klopt mijn moeder op de deur "Abbygail?" "Kom binnen" "Abbygail je weet toch dat ik wil beschermen voor alle dingen die kunne gebeuren?" "Ja mam, sorry"
"Het geeft niet ik had niet zo moeten schreeuwen" "ga maar lekker slapen" " ja, welterusten" "welterusten lieverd"
Als mijn moeder de deur achter zich dicht heeft gedaan. Begin ik tegen mij zelf te praten " dat zegt ze nou altijd " " je weet toch dat ik je wil beschermen" pffff...
______________________________________________________
Hey.. Laat me weten wat je van het eerste hoofdstuk vond!!!'
Vote !!
Comment!!
JE LEEST
Princess Abbygail
RomanceDit verhaal gaat over Abbygail ze is een Prinses. Haar ouders willen haar beschermen en daarom mag ze niet naar de buitenwereld. De ouders van Abbygail besluiten te gaan reizen en Abbygail krijgt een au-pair. Als haar ouders weg zijn gaat Abbygail s...