H1 introductie

6 0 0
                                    

heey lovies mijn naam is Aurora maar iedereen noemt me Rory.

Ik ben nu 18 jaar oud en in deze maatschappij betekend dat je volwassen bent. Wat dat ook mag betekenen? Als jullie denken dat 18 woorden fijn is nou het kost alleen maar geld en je moet voor iedereen drank of sigaretten gaan halen omdat hun dat nog niet mogen halen. Dat klinkt natuurlijk als een droom.

Ik heb nu iets langer dan een jaar een relatie met mijn lieve vriend Alex. En dat is eigenlijk een van de redenen dat ik mezelf nog een beetje gelukkig kan noemen.  Ik ben soms echt een bitch maar dat zullen jullie in de loop van de tijd wel mee krijgen. Maar ik hou echt super veel van hem. 

Ik ben nu bezig met een economische opleiding. Ik zit pas in mijn eerste jaar, omdat ik een geniaal idee had om totaal wat anders te proberen. Ik heb namelijk nog nooit biologie en chemie gehad op school en toen heb ik gekozen voor een analisten opleiding. En jullie raden het al dat ging niet heel goed. Dus het was geen geweldig idee.

tja wat kan ik verder nog over mezelf vertellen, ik denk dat jullie de rest maar moeten ondervinden in het verhaal. 

o en voor dat ik het vergeet ik ben zwaar dyslectisch en mijn spelling is heel slecht dus ik hoop dat jullie daar overheen kunnen lezen

my storyWhere stories live. Discover now