Pasesc impreuna cu Violet in club. Mirosul fumului era asa de strident, hmm favoritul meu. Violet niciodata nu a fost o mare fana a cluburilor, dar eu le ador. Ne lasa inauntru doar pentru ca trebuie eu sa ii amenint cu cutitul. Eh, este amuzant sa ii aud cum tipa de frica.
-Hai sa bem!strig eu.
-Putin Hailey!
-Eu pot sa beau cat vreau eu, ca nu sunt la fel ca tine cand esti beata. Mai tii minte cand ai baut asa de mult incat ai vomitat pe bodyguard?
-Da....
-Si voia sa ne dea afara dar l-am amenintat eu sa ne lase inauntru.
-Si ne-a lasat la VIP.
-Ce usor este sa rezolvi problemele,cu ajutorul unui cutit!spun si rad.James P.O.V:
-Nu vreau sa ies! Mergi tu.spun.
-Nu ai mai iesit de o saptamana, doar pentru ca o curva te-a parasit!
-Nu o mai mentiona!
-Scuze James, dar nu pot sa te las asa. Trebuie sa intalnesti oameni noi, nu se stie cine o sa apara in inima ta.
-O fata falsa ca Lily.
-Nu toate fetele sunt ca ea James.
-Uf, ok, ma duc sa ma imbrac.
-Esti cel mai tare!Dupa ce eu si Hans ne-am imbracat, ne-am suit in masina si am pornit spre club. Era plin. Multi oameni erau la bar. Eu cu Hans ne-am asezat pe niste fotolii. Am scanat clubul, uitandu-ma la diferite fete, dar una mi-a capatat atentia. O fata inalta, cu niste forme de invidiat, cu parul albastru criliontat ombré. S-a intors intr-o parte, lasandu-ma sa ii admir fata. Avea buzele date cu un ruj negru, si un machaj destul de inchis. Era alba la piele, si ochii negri. Nu maro foarte inchis, negri. Era perfecta, dar simteam ca sunt asa de multe chestii ascunse in acel trup subtire. Era cu inca o fata, care tot ofta. Acum am vazut ca avea 5 pahare goale de tequila, si prietena ei un pahar plin. Probabil rezista la alcool, chiar mai bine decat mine. Acum ca ma gandesc, pare foarte tanara. Si eu am 18 ani, acum 2 saptamani am implinit, dar ea nu parea de 18 ani.
-Pe cine ai vazut?ma intreaba Hans.
-Um, pe nimeni.
-Nu poti sa ma minti.
-Of, este o fata care....mi-a atras atentia.Ma uit inspre fata, si ii arat lui Hans.
-Uu, este o frumoasa!
-Si pare periculoasa in acelasi timp.
-Cine nu vrea putin pericol in viata?Ma uit inspre ea, si vad ca se uita la mine. Ne-am uitat unul la altul. Pentru o secunda avea ochii plini de ardoare, dorinta si dragoste dar apoi s-au facut de gheata. A ras si s-a intors la prietena ei.
Hailey P.O.V:
-Hailey este prea mult!
-Sunt doar 5 pana acum!
-Tot e mult.
-Nu nu este.
Violet ofteaza.
-Um, Hailey, tipul ala se tot uita la tine.Imi intorc capul, si il vad pe cel mai frumos baiat din lume. Avea parul maro destul de deschis, si niste ochii verzi. Zici ca personalitatea mea rea, nebuna, a disparut, si a fost inlocuita de dorinta de al avea. Nu, nu Hailey! Parea de 18 ani. Avea un tricou negru mulat, lasand la iveala corpul sau perfect. M-am uitat la el inca o data si apoi am ras, si mi-am intors privirea la Violet.
James P.O.V:
-Ma duc putin afara, am nevoie de putin aer.spun.
-Ok.
Pasesc afara din club. Simteam ochii fetei pe spatele meu, dar i-am ignorat. Afara, m-am dus pe o alee mai intunecata, langa club, privind cerul. Deodata, simt o mana ca ma apuca de ochii, si un cutit la gat.
-Strigi si te omor.spune necunoscutul.
-Eu nu as indrazni.spune o voce de fata.Hailey P.O.V:
Cand am vazut ca baiatul acela iesea din club, l-am urmarit. Simteam ca ceva o sa se intample, se vedea ca nu este ca mine. Era normal. A intrat pe o alee intunecata, si eu m-am ascuns dupa un gunoi. Am vazut pe cineva ca l-a apucat de ochii si i-a pus un cutit pe gat. Se vedea ca ii era frica, chiar daca incerca sa si-o ascunda.
-Strigi si te omor.spune necunoscutul.
-Eu nu as indrazni, spun si chicotesc.
, luand cutitul in mana.
-Oh, Hailey Rose! Am vrut mereu sa o intalnesc pe cel mai periculos om de pe pamant.
-Uita ca sunt aici!rad. Acum lasa-l pe bietul copil sa plece.
-Il las daca te predai, imi spune cu un zambet.
-Nu, tu o sa te predai cutitului meu.Arunc cutitul, nimerindu-l in cap, necunoscutul cazand lat. Cutitul necunoscutului l-a atins putin pe baiat, asa ca l-am luat de brat ridicandu-l, el fiind inconstient.
-Um, Violet?o sun pe prietena mea.
-Of, ce ai facut?
-Vino pe aleea de langa club si ajuta-ma te rog, spun si rad.Cand Violet a ajuns a lasat un strigat scurt.
-Ce ai facut Hailey?
-Ala voia sa il omoare pe bietul baiat, asa ca l-am omorat eu prima, spun si rad.
-Hai sa il ducem in masina.!Atentie!: Vreau doar sa zic ca Hailey nu este un model de urmat! Am vazut acum cativa ani ca cineva a inceput sa omoare din cauza ca i s-a parut misto sau nush ce. Deci, repet,
NU
ESTE
UN
MODEL
DE
URMAT
Mie mi-a venit ideea asta sincer de la Melanie Martinez(cantareata adica) si melodia ei Tag, You're It (pe care o recomand). So, enjoy the story😂
CITEȘTI
Insane
ActionCopilaria lui Hailey a fost distrusa. Ea este distrusa. Nebuna. Pana il intalneste pe James. Oare o poate readuce la normal? "Cele mai tari persoane sunt nebune."