Onun gözlerine son kez baktı cinsel sapkınlığı ve uyuşturucu bağımlılığı yüzunden birçok hırsızlık yapmış , bakire kızlara işencelerde bulunmuş terk edildiği karısının yüzüne kezzap dökücek kadar cani olan bu adam şimdi buz gibi teni ve anlamsız bir ifadeyle iskelenin ortasında yatıyordu testislerine keser ile defalarca vurulmuş kenetlenmiş ağzının içine mariaona dökülmüs olan 48 yaşındaki Hasan Ç. Adlı kişi istanbulun soğuk sularından bir balıkçının dikkati sayesinde bulunmuştu. bunu kim nasıl yaptı bilinmez ama polisler bu işkencenin saatlerce sürdüğüne emindi.
Ertesi sabah saat 7.45 te uyandı güneş doğmuş olmasına rağmen etraf karanlık ve sessizdi gördüğü anlamsız rüyada eski mahallesini görmüş eskiden gittiği yerlere gitmişti. Ufak bi tebessüm belirdi suratında mutluydu..
Annesinin odasına baktı annesi hala uyuyordu, okula gitmesine epeyce bir zaman vardı mutfağa doğru yöneldi gıcırdayan ve dökülen parkelerin üstünde uzun bir koridor boyunca mutfağa ağar adımlarla yürüdü. 2 dilim ballı ekmek yedikten sonra okul üstünü giyip kadıköydeki evinden çıktı.okul çantasıyla beraber uzayıp giden sokaklarda kayboldu .
*******************************************
Sınıf listesine ismi 1 haftadır yazılı olan ancak hala okula gelmemiş olan çoçuğu herkes merak ediyordu.
Elif, Sedefe sence yeni çocuk bugün gelicekmi diye sordu. Sedef ise umarsamaz bir ifade ile dudak büktü. Tam o sırada sınıfın kapısı açıldı içeriye 1.83 boylarında siyah giyinimli kaslı ve yüz hatları keskin gümüşümsü bir saat takan sol elinde N şeklinde dikiş izi bulunan saçları amerikan tarzı göz altları yıllarca uyumamış gibi kararan ve sanırsam sınıfın yeni çoçuğu evet sınıfın yeni çocuğu içeri girdi ve en arkada boş sıraya Elifin yanına oturdu .Elifin ona olan bakışını gördüm mavi gözleri büyüyen göz bebekleri ile kararmış ve sanırım yanına oturduğu için heyecanlıydı .
-Elif saçlarını savurarak yeni çocuğun yanına gitti
- sen yeni gelen çocuk olmalısın
- cevap yok
-beni duyuyormusun ?
-cevap yok
Sanırsam yeni çocuk elifi pek sevememişti. Elif güzel bir kızdı 1.77 boyunda sarışın okyanus mavisi gözleri olgun dudakları ince beli ve gömleğin önünü geren dik göğüsleri vardı bizden epeyce farklı bir tarza sahipti.
Elif ; anladım sanırım konuşmak istemiyorsun ama benim yerime oturdun senin yerin bi yanı demesi ile yeni çocuk gözlerini elife dikti soğuk bir tavırla kusura bakma diyerek oturduğu cam kenarından bi yana geçti
Saat 9'u geçiyordu ve Türkçe hocası derse girdi kel kafalı top sakal bırakan dersini hakkını vererek anlatan bir hocaydı Mehmet hoca. bazen gereksiz espiri yapardı ama herkesin gönülden sevdiği ve sanırsam okulda küfür yemeyen tek hocaydı. Günaydın faslından sonra yeni çocuğa döndü ve hoşgeldin güzel kardeşim kaç gündür nerelerdesin sen bian seni öldün sandık . dedi
Buz gibi bir gülümsemeyle hocaya baktı
-Annem hastaydı anca gelebildim.
- kusura bakma, yarana tuz basmak istemedi..
-önemli değil
- pekala bize kendini tanıtmak istermisin
-ee evet tabiki ; ismim Uzer soyismim Cevher buraya romanyadan geliyorum Annem Türk Babam Roman orda fen lisesi sayılabilecek bir yerde okuyordum iş yüzünden buraya geldik yazları hep Türkiyede geçirirdim.Anlatcaklarım bu kadar izninizle oturuyorum.
Bu çocuk gerçekten kibar bir çocuğa benziyor diye içinden geçirdi mehmet hoca
- tabiki oturabilirsin , peki ismin kadar cesurmusun?
- bilmem belki
- ismini kim koydu ?
- Annem
- hmm güzel isimmiş.
Derse geri dönüldü erkekler pek hoşlanmasada kızlar kaçamak gözlerle onu kesiyor ,Uzer ise önündeki kağıdı karalıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE YAĞMURU
ChickLitHayal gücümün sınırlarına hayran kalıcaksınız. Ne böyle bir Cinayet planı nede Aşkı benim gördüğüm gibi gördünüz.