23. fejezet

269 13 0
                                    

A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!

Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/23/Those-Five-Words


NÉGYES

- Az első dolog, amit ma megtanultok, hogy hogyan kell lőni. Második, hogy hogyan győzzetek egy küzdelemben – mondom az előttem álló kilenc felavatottnak. Kiosztom a fegyvereket, miközben beszélek. Próbálok minél jobban visszafojtani a Tris iránti érzéseimet. Túl kell juttatnom a beavatáson, és akkor majd foglalkozhatok minden mással. – Szerencsére, mivel itt vagytok, már tudjátok, hogyan kell fel és leugrani egy mozgó vonatról, úgyhogy azt nem kell megtanítanom.

- A beavatás három fázisból áll. Mérjük a fejlődéseteket, és rangsoroljuk a teljesítményeteket minden fázisban. A fázisok eredményei nem egyforma súllyal számítanak a végső sorrendben, így lehetséges, bár nehéz javítani a helyezésen.

- Úgy gondoljuk, hogy a felkészülés kiírtja belőletek a gyávaságot, ami a mi fogalmunk szerint a félelem miatti cselekvésképtelenséget jelenti. Ezért a beavatás minden fázisának az a célja, hogy különböző módon készítsen fel. Az első fázis fizikailag, a második érzelmileg, a harmadik pedig mentálisan.

- De mi... - szólal meg Peter ásítás közben. – Mi köze van egy fegyver elsütésének... a bátorsághoz?

Komolyan, ez a gyerek az idegeimre megy. Megfordítom a kezemben levő fegyvert, és Peter homlokához nyomom. A golyó kattanva kerül a helyére. Peter megdermed. Jobban, mint a Barátságos srác tavaly.

- Ébredj fel – förmedek rá. – Egy töltött fegyvert tartasz a kezedben, te idióta. Viselkedj is úgy!

Leeresztem a fegyvert, és látom, hogy Peter szeme megkeményedik. Nem tetszik ez a nézés. Veszélyes, és jobban oda kell rá figyelnem. Ő az a fajta ember, akit nem akarunk itt a Bátraknál.

- És hogy válaszoljak a kérdésedre... Sokkal kevésbé valószínű, hogy becsinálsz a nadrágodba, és sírsz anyuci után, ha felkészülsz rá, hogy megvédd magad.

- A rangsorolásnak két célja van. Egyrészt ez határozza meg, hogy milyen sorrendben választotok munkát a beavatás után. Csak néhány kívánatos pozíció van. Másodszor, csak az első tíz helyezett felavatott válik taggá. Aki nem tartozik az első tízbe, lehetőséget kap, hogy a Bátor nyugdíjas faluban dolgozzon. Ha ez a helyzet, és Bátrak akartok maradni, akkor részt kell vennetek egy speciális kiképző programban, amit kidolgoztunk.

- És mi van, ha nem akarunk a nyugdíjas faluban dolgozni? – kérdezi Peter.

- Akkor csoportnélkülivé váltok – mondom. Sam és Bob azt akarta, hogy az első tízen kívül mindenki legyen csoportnélküli. De szükségünk van személyzetre a nyugdíjasotthonban. Így Lauren és én kidolgoztunk egy programot, ami lehetőséget ad nekik, hogy taggá váljanak, és lesz személyzetünk is. Nem hiszem, hogy Peter értékelné a WC-takarítást, de még mindig jobbnak találná, mint csoportnélküliként élni. – Dolgozzatok keményen. Sokkal nehezebb lesz megcsinálni a második körben. Feladhatjátok a küzdelmet, de ez drasztikusan csökkenti a pontjaitokat. A párharcokat sorsolásos alapon fogjuk kijelölni. Nem lesz könnyű, de higgyetek nekem, megéri.

TRIS

Nem tudom levenni a szemem Négyesről. Tudom, hogy eszméletlen jóképű, és emiatt könnyen rajta ragad az ember tekintete, de ez valami más. Nem tudom, miért, de vonzódom hozzá. Ismerősnek tűnik, de nem tudom, miért. Nem találkoztam vele ezelőtt, nem mintha bármelyik Bátor keresné egy Önfeláldozó társaságát.

Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)Where stories live. Discover now