23.BÖLÜM

4.9K 262 22
                                    

ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM...

'AL ÖMRÜMÜ KOY ÖMRÜNÜN ÜSTÜNE'

Adamın , saçlarında dolaşan eli kadını uyandırdı. Mutlulukla aralandı Farahın gözleri. Sözünü tutmuştu Hazer sabah o uyandırmıştı onu.

-O kadar özlemişim ki mutlu bir sabaha uyanmayı

-Bundan sonraki her günümüz böyle olacak Farah

-Nihayet kara bulutlar dağıldı üstümüzden.

Farah başını Hazerin göğsüne yasladı. Mutlu zamanları başlıyordu artık, gerçek bir karı koca olacakları zamanları.

-Hadi üzerini giyin gel sana sürprizim var.

Farah ne kadar merak etse de tek kelime etmedi ,giyinmesini avluda bekledi. Nihayet Farah aşağıya indiğinde birlikte arabaya binip gittiler.

-Hazer nereye gidiyoruz söyle artık.

-Amma da meraklıymışsın sen

Farah utançla kafasını eğdi, Hazer bu haline gülmekten geri duramadı. Aradan geçen saatler sonunda Farah artık sormaktan sıkılmış ama Hazer halen nereye gittiklerini söylememişti. Araba yavaşlayıp durduğunda , bir lokantanın önündeydiler.

-Hadi karnımızı doyuralım yolumuz uzun daha

-Anlamadım ki nereye gidiyoruz, kimseye haber de vermedik.

-Merak etme herkesin haberi var.

Farah merakını yatıştırarak geldikleri sıcacık lokanta da karnını doyurdu. İkisininde mutlulukları gözlerinden okunuyordu.

-Hadi bittiyse yemeyin kalkalım.

-Hazer bu ne hız yetişemiyorum sana

-Çok işimiz var daha ,hadi.

Farah gözlerini bayarak yerinden kalktı. Hazerin eli tarafından sımsıkı tutulup arabaya kadar yürüdü. Saatlerdir yolda olmaları sebebiyle gözlerini açık tutamıyordu. Kafasını yasladığı koltukta uyuya kaldı.

Hazer arabayı geldikleri otelin önüne park etti. Farah yanı başında uyuya kalmıştı. Boynuna bıraktığı öpücükle uyandırdı onu. Uyku sersemi gözlerini açan Farah nerede olduklarını anlamaya çalışıyordu. Geldikleri otelin personelleri kapıdaydı.

-Hazer artık söyle istersen

-Biraz daha sabırr

-Hazer bey hoş geldiniz.

-Hoş bulduk Ercan hazır mı her şey

-Tam istediğiniz gibi Hazer bey otel tamamen boş size tahsis edildi.

Hazer Farahla birlikte içeri girdi. Otelin girişinde nikah masası vardı. Farahın gözleri aydınlanmıştı.

-Hazer

-Bu sefer ki istediğimiz gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Bu sefer ki istediğimiz gibi. Baş başa , kimsenin hiçbir şeyin zoru olmadan

-Şimdi , hemen mi

-Evet hemen, bu halimizle.


ŞARKIYI AÇALIM...

Farah mutlulukla Hazerin elini daha sıkı tuttu. Nikah masasına oturdular. Farah üzerinde gelinliği olmadan evlenmesine rağmen çok mutluydu. Bu sefer aklında binbir türlü düşünce yoktu, önünde töre diye tutturmuş insanlar yoktu. Nikah memurunun sorusunu Hazerin gözlerinin içine bakarak cevapladı.

Dakikalar sonra elinde evlilik cüzdanları vardı. Hazerin yönlendirmesiyle otelin en üst katında ki odaya çıktılar.

 Hazerin yönlendirmesiyle otelin en üst  katında ki odaya çıktılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Farah odaya önden girdi. Etraf mumlarla doluydu. Hazer arkasından beline sarıldı.

-Beğendin mi

-Sen yanımda ol yeter bana

-Yanındayım Farah, bundan gayrı hep yanındayım.

-Seni seviyorum

-Seni seviyorum

Hazer , Farahın dudaklarına uzandı. Farahın gözleri kapalıydı. Bu anı kalbine yazmak istiyordu olurdu bir gün aklından silinirdi ama kalbinden silinemezdi. Farah ellerini Hazerin ensesinde birleştirdi. Hazer , Faraha yaslanıp iyice kendini hissettirdiğinde Farahın vücudu ateş olmuş yanıyordu. Hazer onu kucaklayıp yatağa yatırdı.

Farah ellerini Hazerin sakallarında gezdirdiğinde bu sefer Hazerin gözleri kapalıydı. Elleri kocasının düğmelerine gitti yavaş yavaş çözmeye başladı. Hazerin eli ise Farahın belindeydi , teninde Hazerin elini hisseden Farah yutkundu. Hazer Farahın üzerinde ki kazağı sıyırıp çıkarttı.

-Şu anlamsız hayatıma sen anlam kattın.. Senin için her şeyi yaparım Farah , seni üzene de her şeyi yaparım..Hiç kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim.

-Kimsenin beni üzmesi umrumda değil, yeter ki sen üzme. Çünkü beni sen yıktığında ayağa kalkamam ben bir tek.

Farah kocasının dudaklarına kapandığında ikisi de bu hasreti bitirmek istiyordu. Hazer pantolonunu çıkardığında , Farahın gözleri kapalıydı.

-Utanıyor musun sen hala benden

Farahın gülümsemesi Hazerin içini ısıttı. Farah , Hazerin elini kalbinin üstüne bastırdı.

-Sen bana her dokunduğunda hatta seni her gördüğümde bu kalp böyle ve böyle kalacak.

Hazer Farahın elini öpüp kafasını boynuna gömdü. Hem kokluyor hem öpüyordu. Karısına olan hasretini sonlandırdığında bir kez daha gözlerini içine baktı. Bu kadın bir kez daha onundu. Hazer yaslandığı yatakta Farahı kollarının arasına aldı.

-Sürprizimi beğendin mi bakalım.

Farahın şuh kahkası yankılandı odada.

-Evet çok beğendim kocacım, sıksık tekrarlayalım bunu.

-Hayhay karıcım, bir ömür boyu istemediğin kadar tekrarlayacağım bunu.

Karısının saçlarına öpücüğünü bıraktı. Farah'ta hasretini duyduğu kokuyla kendini uykuya teslim etti.


Evet yb geldi biraz geç oldu farkındayım çok özür diliyorum. Ama elimde olmayan nedenlerden dolayıydı. Güzel yorumlarınızı bekliyorum canlarım. seviliyorsunuzzzz

AŞK-I BERDEL (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin