Bushhhhhhhhhhh!!!
"ommaaaaaaa!!!"jeritan aku bergema di gegendang telinga semua orang yang ada dalam rumah itu .
"apa apa?omma dah kejut kau banyak kali tapi kau yang tak nak bangun.ini jelah caranya"omma pandang aku sambil buat ada-omma-kesah.
"apa ni omma?habis basah baju min ni.dengan sekali bantal busuk pon."aku membuat muka shedih yang teramatlah sedihhh kepada ommaku yang terchenta sambil memeluk bantal busukku.huhuhu.sedihnya hidupp.pagi pagi dah dapat simbahan air dah.
"dah dah.pi mandi nuh.dah pukul 7:30 dah."ujar ommaku lalu berlalu pergi.hmmmm.hahh?! 7:30 !
pantas aku berlari sepantas kuda berlari menuju ke bilik air yang memang berada di dalam bilikku.lalu aku capai tuala yang berada di luar bilik airku lalu apa lagi!mandey laaa (づ ̄ ³ ̄)づ
30 minit kemudian .eh tak 15 minit kemudian.aku keluar dan melihat jam yang berada di dinding bilikku.lol aku kira aku mandi berapa minit ヘ( ̄▽ ̄*).tenung punya tenung , baru pukul 7:15 !!
Ohmy aku kena tipu ngan omma aku (•ω•) *tampar dahi
Aku pon dah siap so.turunlah ‹•.•› bydaweh aku baru pindah ke sini and patut pon omma aku tipu T_T taklah baru sangat. minggu lepas maybe.harini baru nak masuk sekolah ¯\_(ツ)_/¯
"hah!siap pon kamu.cepat makan sandwich and susu ni."ujar ommaku.
"appa mana? harini min pergi sekolah dengan siapa ?"kataku lalu memakan sandwich and susu.
"appa kamu dah lama pergi kerja.kalini min pergi dengan oppa kamu ,ya?"kata ommaku berharap.
"aloooo.dah takda orang lain ke?"ujarku sambil membuat aegyo.(♥ω♥*)
"iyela min oiii.memang dah takda orang lain"
"mmmm.iyalah iyalah"
"woiiiii.cepatlah!kau nak pergi ke sekolah ke tak?!"oppa ku menjerit lalu pergi ke pintu utama.
hah itulah oppaku.oppaku yang dah macam tenuk aku tengok.perangai dia pon nak dekat sama dengan tenuk tu .dah kenapa nak jerit jerit bagai.
"kau taknak makan dulu ke?awal lagi ni."ujar aku yang prihatinnnn sangatttt padahal aku malas nak pergi sekolah awal awal *tangan ke bahu mata ke atas
"tak.aku kena cepat.kan harini first kita sekolah.banyak lagi benda kita tak buat."oppa ku menunggu di depan halaman rumah .
"ouhkeyh"aku bergegas menuju ke luar rumah untuk memakai kasut .
"annyeong omma.kami pegi dulu"aku melambai tangan ke arah omma.omma buat layan tak layan je kat aku.hmmm.merajuklah \( ̄▽ ̄;)/
"kau buat apa lagi kat situ.palliwa!"
"iyalah.aku pergi la ni."aku pon menuju ke arah oppa ku yang sudah bersedia mahu ke sekolah menunggang motosikal.(•ω•)
🌍💜
aku dan oppaku melangkah masuk ke sekolah baru aku.
krik krik,krik krik
kami memandang satu sama lain dan...
(geli pulak oppa oppa bagai (◐∇◐*) maaflah kalau tergediks and kasar ke!)
vote & comment juseyo(○゚ε゚○)
KAMU SEDANG MEMBACA
FATE •//• k.t.h
FanfictionApabila seorang namja dan yeoja selalu berlanggar tidak kira di mana sahaja. "oii,tak kira mana aku pergi mesti jumpa kau kan ? kau stalk aku ea?!!" -k.t.h "plisla,jangan perasan bagus sangat boleh tak ? muka macam dinding , kata kat aku yang aku st...