22. bölüm

15 6 0
                                    

   DERİN'DEN

  Derin: Anne sana bir şey söyliyeceğim ama bi otur. Anne Haluk denen şeref yoksunu kişi seni aldattı.

- Kızım yanlış görmüşsündür.

Derin: Anne fotoğeafıda var .

-İnanmıyorum. Sen haklıydın bu yaştan sonra olmıyacak bi hayaldi benimkisi artık yok sana söz  veriyorum. Beni bunun içinmi kaldırdın saat daha 07.00 .

 Derin : Neyapıyım heyecanlandım neyse bye.
-One gız öyle hoşçakal de.
Derin: Tamam anne hoşçakal.

  Makyajımı yaparken Ceren aradı

  D: Ne oldu Ceren şu anda makyajımı yapıyorum.

 C: Bu gün Doruk'un doğum günü biliyorsun değilmi?

D: Neeeeeee. Bu benim aklımdan gitmiş ne yapıcam ben.

 C: İyiki ben varım. Neyse bizim oraya  Defne ile gel planı anlatıyım.

  Hemen Defne'yi alıp gittim ve Ceren'i dinlemeye başladım.

C: Şimdi sen,cem ve defne  sizin dağ evine gidiceksiniz. Orayı baya bi süsleyin güzel bir masa hazırlayın 2 kişilik olsun. Bu sırada ben Doruk'u oyalıycam. En sonunda herkesin işi bittiğinde Defne Doruk'u arıyacak ve şöyle diyecek'' Doruk Derine birşey oldu'' gibi şeyler diycek. Sonuç olarak Doruk gelicek seni yerde yatarken görücek sonra arkadan slayt gösterisi olucak Doruk ona bakarken sende ayağa kalkıp hediyeni ona uzatıcaksın  mutlu sonnnn.
 Buradan sonrası bizdeydiydi balonlar kalpler ve son olarak sıra hediyedeydi. Bütün mağzaları gezdim sonunda bir oyuncakçı ve hediyelik eşyaların bulunduğu bir dükkânâ girdim. Dükkânın sahibi yaşlı bir dedeydi. Gezerken iki şeyde gözüm kaldı.

  Hediyelerimizi aldığıma göre artık hazırlanmadaydı. Dağ evine  gelince gözlerime inanamadım.

Ceren ve Cem odayı hazırlamış. Bende Defne'yle hazırlanacaktım inşallah güzel elbise almışardırlat😂😂 . Elbisemi giydim sıra makyaja geldi.
(Makyaj ve elbise)

 Çok güzeller Allah'ım iyiki karşıma Doruk'u çıkardın sana şükürler olsun.
Defne Doruk'u aradı
 Def: Doruk yardım et Derine birşey oluyo( derin bu sırada bağırıyor).

Do:  Defne nerdesiniz haplarını verin hemen geliyorum.

 Def: Derin'in dağ evindeyiz hapını hiç bir yerde bulamıyorum.

Do: Tamam geliyorum. Üstünü giydir...
 Telefonu kapattı .Defne  gitti. Ben mumları yaktım. Araba sesi duydum hemen yere uzandım üstüme beyaz bir çarşaf örtüm. İçeri Doruk girdi beni görünce bağırdı. Yanıma geldi arkasında slayt gösterisi başlayınca arkasını döndü ve oraya baktı izledi. Orada hem iyi hem kötü hallerimiz vardı. Ben Doruk videoya bakarken bende ayağa kalktım ve iki kişilik sofranın başına geçtim.

Beni arkasında göremeyince korktu ama sağına bakınca beni gördü. Yanıma geldi ben sandalyesini çektim ve masaya oturduk.

Do: Derinimmm çok güzel olmuşsun ama tabi her zaman böylesin. Beni çok korkuttun bu nasıl süpriz yaa.

De: Ben hep senin için endişelendim birazda sen benim endişelen ; ). Neyse nasıl buldun.

Do: Çok güzel olmuş. (Doruk teypten bir şarkı açar ve derini dansa kaldırır)

De: İyiki çarpışmışız.

Do: İyiki meleğim iyiki.

De: Hadi o zaman hediyeni verelim.
(Derin hediyeyi verdi ama ilk başta bardağı verdi) .

Do: İnanmıyorum. Her şeyimi bununla içicem. Al bu senin bu benim.
(Ve Derin diğer hediyeyi verdi. Burada her anımız vardı.)

De: Buda senin.

Do : Derin seni çok seviyorum kimse bana böyle bir şey almamıştı. Gizem araba filan alıyodu. Ama hediye ne kadar pahalı olsada bunlar çok daha güzel meleğim...
(Derin saatini 00.00da çalması için ayarlamıştı. Telefonu çaldığında Dudaklar birleşti. Bunu yine videoya çekti bir dahakine lazım olur diye. Ama bunu Doruk'da çekmiş sayılılır Doruk kamera kayıtlarını alıcaktı)
DERİN'DEN DEVAM
 Dans ederken telefonum çaldı. Arayan bizim yan komşuydu açmadım ama bir daha çaldı bakmadım ama yine çaldı sonumda açtım.

DORUK'DAN
 Derinimin telefonu çalıp duruyodu sonu da açtı dur bi dakika Derin'in elinden telefonu düştü neler oluyo orda???

    KİM BİLİR?

Kim Bilir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin