2

30 3 2
                                    

Elif okul çıkışı yanıma geldi şımarık tavrı gitmiş onun yerine 1980 lerdeki Fransız kadın edaysıyla burnu dik bir şekilde "benimle konuşmadı" dedi. Ben ise kimden bahsettiğini anlamaz bir tavırla kim senle konuşmadı diye cevap verdim. kısılan mavi gözleri ve değişen yüz hatları ile Uzer . dedi. Alışınca konuşur , yeni geldi ve biraz utangaç bir çocuğa benziyor dedim .

Elif ise hayır benle konuşmadı ,Gamze ile konuştu hemde uzun bi süre !


Elifin bu denli sinirlenmiş olmasını anlıyamıyordum . Gamze iyi bir kızdı orta boylu,küt saçlı,yuvarlak yüz hatlarına sahip kırmızı kurdelesini hergün takan çok konuşmayan bir tipti ve herderste başarılı idi. Yani kimse Gamze hakkında kötü birşey söylemezdi ve Elifin sevgilisi vardı karşı sınıftan Yasin.O çocuk gerçekten bir gevezeydi okul başkanlığı ve ( hiç izlemedim ) mükkemmel ötesi basket oynayışı ile hareketleri tuhaf egolu bir çocuktu . Ve Elife dönüp peki Yasin ile aran nasıl diye sorunca çekimser bir tavırla iyi demekle yetindi. Pekte umrumda değildi , sadece Elife sevgilisi olup olmadığını hatırlatmak istedim.

*******************************************


Hava durumuna göre 2 hafta boyunca yağmur yağcakmış. Güneşi daha çok tercih ederim ama elimden birşey gelmiyor . Anneme dönüp yeni şemsiye alman gerek diye cevap verdim evdeki gerçekten yağmurdan koruması gerekirken daha çok ıslatıyordu. Annem ise sanki hergün şemsiye alıyormuş edasıyla tamam alırız dedi. Güzel bir akşam yemeğinden sonra Babamda işten geldi onun için ayrı sofra hazırlamaya başladım o ise aç değilim dedi . Babam herzaman yemeğini yer öyle geçerdi salona ama bu sefer ne yemek yedi nede salona geçti odasına gidip yatağana yattı.Babam gerçekten dürüst ve cömert bir adam kimseyi yarı yolda bırakmaz o kadar para sıkıntısına rağmen okul için düzenli harçlık verirdi . Ama şu zamanlar taşınbilirdik ve bu hem beni hem ailemi büyük bir sitrese sokuyordu.


İçerden annemin bağırma sesi geldi Sedeef! şuna bak.

Kalbim göğüs kafesimi kırıcak gibi atmaya başladı annem hiç gece vakti bağırmazdı.

İçeriye koşunca annem televizyonu gösterdi televizyonda herzamanki gibi akşam haberleri açık ve kameraman tanıdık gelen bir alanda bir cesedi çekiyordu. Polisler tarafından inceleniyor ve millet etrafina toplanmış cesede bakıyordu. Anlasılan burası Kadıköy sahildi ve ceset ise hergün konustuğum Hasan amcaya aitti tüylerim diken diken oldu . haftaldır evinde bulunmayan adam demekki iğrenç bir şekilde öldürülmüş denize atılmıştı. Hasan amca güler yüzlü bir insandı bana hersabah prensesim der.Birşeye ihtiyacım olup olmadığını sorardı. Karısı ise bir yangında yüzünün yarısını kaybetmiş bununla beraber korkudan dilini yutmuş konuşamaz hale gelmişti ama herşeye rağmen Hasan amca karısına bakan onu yanından ayırmayan cesur bi adamdı . gözümden bir damla yaş yanaklarıma süzüldü.

GECE YAĞMURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin