<Isabella> Twee weken later
Ik ren naar het Packhuis terwijl ik ondertussen wat wolven van me af bijt. Ik kan niet geloven dat dit gebeurt, hoewel het eraan zat te komen. Ik zie het Packhuis steeds dichterbij komen. Wat is daarmee gebeurd?! Het ziet er zo donker en onverzorgd uit. Net zo'n spookhuis bij Halloween.
"ISA PAS OP!"
Ik draai me om maar voordat ik een glimp kan pakken voel ik een klap tegen m'n gezicht en wordt alles zwart.
*** 3 uur eerder ***
<Georgia>"Lekker?" Grinnikt Dean en pakt ook een bord met eten. Ik grijns naar hem en knik m'n hoofd. "Ik moet zeggen, ik ben onder de indruk."
Ik kijk hem vragend aan. "Met wat?" Vraag ik en neem een slok van m'n drinken.
"Deze Pack." Zegt hij. "Het is mooier en groter dan ik had gedacht."
"Wel bedankt, dat kan je beter tegen m'n broer zeggen. Hij is de Alfa." Grinnik ik.
"Zou ik doen.... later." Zegt hij. "Ik ben benieuwd hoe de Darkspiral Pack er dan uit ziet. Ik bedoel dit is al mooi."
"Oh, dit is niks vergelijken met mijn Pack." Zeg ik. "Tenzij Scar er een kerkhof van heeft gemaak."
"Maar dat verandert de grote niet." Zegt Dean.
"Maar wel de sfeer." Zeg ik.
"True." Grinnikt hij en neemt een hap van zijn boterham.
"Kan ik je iets vagen?" Vraag ik.
"Is dat niet waar een conversatie omgaat?" Grijnst hij.
"Ha-ha." Lach ik sarcastisch. "Waarom doe je jezelf voor als iemand anders?"
Dean grinnikt en loopt met zijn bord naar de woonkamer. Ik volg hem en ga tegenover hem zitten.
"Je kon ook gewoon zeggen dat je het niet wilde beantwoorden." Zeg ik beledigend.
Hij schud zijn hoofd. "Nee, ik wilde gewoon gaan zitten. Staand eten is niet zo mijn ding." Zegt hij.
Ik rol mijn ogen. Dean is hier nu al drie dagen en ik mag hem, maar tegelijkertijd ook niet. Ik erger me aan zijn nonchalante gedrag. Hij is knap al zeg ik het zelf -natuurlijk niet zo knap als Tylar, want dat is niemand- maar ik wordt gek van zijn mond. Hij praat of als hij alles beter weet en hij praat kakkineus als je begrijpt wat ik bedoel. Ook is hij een grote slijmbalk, maar je kan wel weer leuk met hem praten. Of alles waar is wat hij verteld, is weer een ander verhaal.
"Dus, waarom?" Zeg ik.
"Laten we eens kijken." Zegt hij en doet net alsof hij denkt. Eén van de dingen dat ik haat aan hem.
Zou hij homo zijn? Kan dat wel als je een wolf bent? En al helemaal als je de zoon van de Maangodin bent? Moet je dan niet juist het goede voorbeeld geven? Alhoewel, het kan ook een stuk van zijn mini act zijn.
"Ik hou niet zoveel van aandacht, dus als ik iedereen vertel dat ik de zoon van de Maangodin ben, dan gaan veel mensen anders gedragen." Zegt hij.
"Maar je hoeft toch niet te 'schreeuwen' dat je dat bent?" Grinnik ik.
"Nee, maar ik heb andere kleuren wolvenogen." Zegt hij.
"Mag ik ze zien?" Vraag ik.
"Jij altijd." Grijnst hij en verandert zijn kleuren ogen.
JE LEEST
🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺
Hombres LoboDEEL 1 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zij is behulpzaam, Hij is de Badboy, Zij is gehoorzaam, Hij is zelfstandig, Zij is omhandig en Hij is geordend. Lees hoe ze met elkaar omgaan in dit boek! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...