Ertesi gün uyandığımda sesim daha da farklıydı. Sırf bu farklı sesimi kullanamayacağımı bildiğim için pekte umurumda olmadı. Bu yüzden benim için normal bir sabahtı. Okul her zamanki gibi sıkıcı ve yalnız geçti. Okuldan sonra dans kursuna gittiğimde Barbara,Kendall ve Perrie ile görüştüm. Normal olarak sohbet ediyorduk. Daha doğrusu onlar sohbet ediyordu. Ben sadece onları dinliyordum. Bir şeye takılmıştım. Barbara vampirdi Kendall ve Perrie bunu bildikleri halde, Barbaraya fazla yakındılar. Bu şaşırtıcıydı ,çünkü benim dışımdaki diğer insanlar vampirlerden korkuyorlardı. Ama onlar korkmuyordu. Artık korkmayı geçtim, tırsmıyorlardı bile. Neyse bu beni ilgilendirmez birbirlerine yakın olmalarının sebebi, berkide uzun süredir arkadaş olmalarıdır. Akşam olduğinda ve eve döndüğümde çok yorgundum. Ödevlerimi yapıp hemen müzik dinlemek istiyordum. Çünkü sadece müzik dinleyerek rahatlıyabiliyordum. Ödevlerim erken bitti ve hemen müziğin sesini açıp yatağıma uzandım. Bu sırada uyuya kalmışım.
Uyandığımda sabah olmuştu. Her gün git gide sesim değişiyordu. Bunu anlamak kolaydı. Üstümü giyinip hazırlandıktan sonra okula gittim. Artık okuldaki herkesin,her sabah bana garip garip bakmasına alışmıştım. Artık onların bana tuhaf bakışlarını takmıyordum bile. Derslere hiç katılmıyordum. Boş boş duruyordum. Ama içimde çok garip bir his vardı. Sanki birisi gelip bana dokunsa ağlamaya başlıycaktım. Okuldan sonra dans kursuna gittiğimde. Perrie'nin gözleri kırmızıydı. Önceki günlerde Perrie'nin de Kendall'ın da gözleri kahverengiydi. Bir süre bişey demedim. Perrie'nin gözlerini iyice inceledim Barbara'nınkilere çok benziyordu. Gözlerinden sonra dişlerinide inceledim ve dişleride aynı bir vampir gibi sivriydi. Bu benim dikkatimi daha önce nasıl çekmedi bilmiyorum ama şu anda Perrie ve Kendall'ın vampir olduklarına kesinlikle emindim. Mola vermek için oturduğumuzda Perrie'ye : Lenslerini takmayı unutmuşsun,dediğimde sadece yere baktılar ve hiç bir şey söyleyemedile.Bir süre sonra soylemedikleri için özür dilediler. Onlara kızmamıştım. Sadece neden söylemediklerini merak ediyordum. Ama sormadım. Eve gittiğimde. Başım çok ağırıyordu. Hemen yattım.
Gecenin bir yarısı bağırarak uyandım.Kötü bir rüya gördüğüme emindim ama ne olduğunu hatırlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VAMPİR HİKÂYESİ
VampirosBazen farklısındır ve bazen bu farklılık iyidir. Bazense bu farklılık bir aşkı doğurur...