-10-

2.5K 261 13
                                    

,,Posledních dvacet minut!" Uslyšel jsem Namjoonův hlas. Opláchl jsem si obličej a podíval se na sebe do zrcadla. Co vždy bylo nejhorší? Vědět kdy zemřou ostatní, ale na svou smrt pouze vyčkávat, protože může přijít kdykoliv. Vypnul jsem vodu a vyběhl za ostatními. Seděli na židlích a o něčem diskutovali. Chtěl jsem se taky posadit, ale nebylo kam. Jungkook mě poté stáhl na svůj klín.

42 minut, 19 sekund.
Červeně zářící čísla, čas který mu zbýval. Ať už jsem zkusil jakkoliv zastavit koncert, nevyšlo mi to. Když už měl koncert začít, zvedli jsme se, popřáli si hodně štěstí a vyběhli na jeviště. Byla to nádhera.

Začali jsme s Not Today, poté následovali Dope a Baepsae. Pak měl každý z nás své sólo a na řadu měla přijít I Need U. Otočil jsem se na Jungkooka a skousl si ret.

1 minuta.
Začal jsem se rozhlížet okolo a hledat způsob, jak by mohl zemřít.

30 sekund.
Už jsem byl v koncích, když v tom jsem to spatřil.

15 sekund.
Jungkook byl na úplně druhé straně jeviště. Rozeběhl jsem se za ním.

10 sekund.
Běžel jsem co nejrychleji. Musel jsem ho zachránit.

5 sekund.
Byl jsem u něj, ale na slova nebyl čas. Skočil jsem před něj a pak se ozvala jen rána. Oba jsme dopadli k zemi a já pomalu upadal do tmy. Poslední co jsem viděl byla mě dobře známá postava.

,,Mami."

***

Aloha
Doufám, že se vám nová část líbila. Tak jak jste si užili Vánoce? Copak jste dostali? Já mám konečně svoje vysněné klávesy. I love you all my sweethearts.❤❤❤❤❤❤

-dadinkaz

He Knows When You Will Die {Vkook} Kde žijí příběhy. Začni objevovat