shower

63 10 0
                                    


,, Brr , konečne v teple , " otriasol sa Chanyeol zimou a vyzul si topánky.

,, Ani nehovor , ale aspoň to vyzerš tak , že sa blížia Vianoce , " zasmial sa a prevzal si od Cyri igelitky s nákupom .
,, Maya , prečo si tak tichučko ? To mi na teba nesedí , " zasmiala sa Cyra a kľakla si k nej .

,, Chčem išt domov , " povzdychla si a začala si rozopinať bundu .

,, Nie ,tam sa nevrátime , to po mne nechci , " pokrútila záporne hlavou a odišla za Chanyeolom do kuchyne pomôcť mu vyložiť tú horu nákupu z igelitových tašiek .

Po tom čo to mali hotové si nachystali prísady do ciest na koláče a pustili sa do ich vytvárania .

Samozrejme , že malá Maya nestála len tak bokom , pomáhala im .

,, Uh , múka , múka , potrebujem polohrubú múku ! Kde je tá múka ?! My sme ju nekúpili ?! " vysyresovaná Cyra sa prudko otočila a v tom momente jej tvár ovjal dým bielej múky .

,, Chanyeol ! Ty zasran jeden ! " skríkla a začala ho naháňať s drevenou vareškou po kuchyni .

,,Maya , opováž si z neho brať príklad ! Je to zlý chlapec ! " povedala výhražne Cyra , no popri tom jej z úst vychádzal i smiech .

,, Však ja ti ukážem ! " zasmiala sa znovu a hodila po Chanyeolovi jedno z mnoha vajíčok v plastovom obale .

Nanešťastie preňho a našťastie pre ňu sa letiscemu vajíčku nestihol vyhnúť a tak mu pristálo na čiernom tričku .

,, TY ! SI MŔTVA ! " skríkol a tentokrát začal naháňať on ju .
Mala Maya celú túto situáciu vystrihnutú ako z nejakej komédie sledovala a hlasno sa spolu s nimi smiala .

,, Hej , pusť ma ! " skríkla s podtónom smiechu a udierala ho päsťami do chrbáta .

,, Ani náhodou , " zasmial sa a poližil ju do vane .

,, Ani na to nemysl-" a v tom sa to stalo . Na vrcholku jej hlavy pocítila ľadovú vodu .

Z úst jej vyšiel prekvapený výkrik a rýchlo sa začala naťahovať po vodovom kohútiku aby vypla ľadový prúd vody .

,, Ty idiot , vieš aká bola ľadová ?! " vyčítavo naňho pozrela , keď sa jej vodu podarilo vypnúť .
Chanyeol len s úsmevom prikývol .

,, Viem veľmi dobre akú teplotu mala , " zasmial sa a podal jej uterák z hodvábnej látky .

Pomohol jej vyjsť z vane a následne ju osušiť .

,, No ták , nebuď tak nahnevaná , " zasmial sa a potom to pocítila .

Jej popraskané pery pocítili tie jeho .

,, Stačilo to na odčinenie môjho zlého skutku ? "

,, Áno . "

A za tričko si ho znovu pritiahla k sebe do bozku netušiac , že celé toto divadielko sleduje vysmiaté dievčatko s plyšákom v náručí .

Christmas light  ; p.cy ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora