●Jennie😎○:
Sabah uyanıp lavaboya gittim. Gunluk rutinimi yapıp kızların yanına gittim. Jisoo unni amerikan mutfağımızda yemek pişiriyor, Rose bahçeye çıkmış çiçekleri seviyor Lisa ise bambam ile sohbet ediyordu.
Ben:
-Jisoo unnii sen napıyorsun burda?Aslında naptigini biliyorum ama yinede aklıma esti napiyim.
Jisoo unni:
-Gorduğun gibi yemek pişiriyorum.Ben:
-Noldu sen normalde yemek pişirmezdin. Jin oppaya mi özendin.Jisoo unni:
-Y-Yoo ne jin' i yaa aklımdan bile geçmemişti.Yav heee hee bende yedim numarayı.😝
-Neyse ben üstümü giyip çıkıcam.
Jisoo unni:
-Nereye bakalım??😲-Dışarı birkaç isim var sonra görüşürüz.
Jisoo unni:
-E yeme...Sözünü bitirmeden odama çıktım. Üstümü giydim.
Sonra dışarı çıktım.
Yürüdüm yürüdüm....
Sonra kapıya geldim zili çaldım ve kapı açıldı.
Suga:
-Ah merhaba jenjen nasılsın?-iyiyim sen nasılsın suga?
Suga:
-bende iyiyim geç otur içeri ayakta kaldın.-yok saol suga ben tae' ye bakmıştım.
Suga:
-Noldu tae şuan meşgul ne söylemek istiyorsan bana söyleyebilirsin hiç cekinmene gerek yok.-tae mesgulse ben daha sonra gelirim bu konu tae ile aramızda bir konu.
Suga:
-anlıyorum.Tam o sirada taehyung içeriden geldi. Saçı başı karışmıştı bide esniyordu. Bu durumun tam tersine dönmesi gerekmiyormuydu sence,yani suga içeriden uykulu bir sekilde gelmeliydi. Taehyung'da kapıyı açmalıydı ama devrim dönmüş herkes herşeyi tam tersine yapıyor herneyse konumuza geri dönelim.
Tae:
-noluyor burda😑.-Tae seninle bir konu hakkında konuşmaya geldim.
Tae:
-a seniydin jenjen hemen ustumu giyip geliyorum bekle.Tae ile deniz kenarına gidip bir banka oturduk.
-Tae sana birşey sorucam.
-Evet seni dinliyorum.
-dün gece sen disaridamiydin.
Tae nin yüzü hafif kızarmıştı.
-E-evet nolduki?
-Şey ben sanki seni o gün gördüm.
-Ama maskem vardı benim ben olduğumu nerden anladın.
-Nerden ağladığımı çok merak ediyorsan beni yarın akşam yemeğin e götüreceksin.
-Tabii kide götürürüm yeterli sen iste jenjenim..
Tae nin yüzü biraz daha kızardı.😁😁😄.
-Neyse benim gitmem lâzım yarın akşam görüşürüz😊👋👋.
-G-Görüşürüz.
......
●Rose🌹○:
Ben bahçedeki çiçeklerim ile uğraşırken telefonuma mesaj geldi.
Chimchim:
-Merhaba Rose nasılsın ben sana bu akşam musaitmisin diye soracaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡Bangtanpink Aşkı♡❦ BTS & BP❦
Фанфик♡Biz birbirimiz için yaratılmışız♡ Jimin: Güllerden bile güzel bir kız......jirose Rose: Biliyormusun cok tatlı gülüyorsun......jirose Taehyung: Sen çokmu seksi görünüyorsun jenjen......taennie Jennie: Benim yakışıklı uzaylım?......taennie Jin: ji...