✳ CHRISTMAS SPECIAL pt.2 ✳
Oświadczyny w rodzinnym gronie...
Dla wszystkich:
Do twojego rodzinnego domu zjechała się spora część twojej rodziny. Planowo wigilię mieliście spędzać w Polsce a na Boże Narodzenie wyjeżdżacie do rodziny twojego chłopaka do Korei. W twoim domu pojawili się między innymi siostra i starszy brat, ciotka z rodziną od strony mamy, wujek z rodziną ze strony taty, dziadkowie z obu stron i gromada kuzynów. Chłopak był maksymalnie szczęśliwy, że taka część rodziny zobaczy niespodziankę jaką dla ciebie przygotował. Wszystko uprzednio przygotował z pomocą mamy i siostry oraz naturalnie ojca, bo uprzednio przeszedł długąąąą rozmowę o tym, że będzie dla ciebie idealnym mężem. Wystarczyło tylko poczekać...
Namjoon:
Siedzieliście przy wigilijnym stole wraz z rodziną. Namjoon ciągle ściskał twoją dłoń.
- Nam - zwróciłaś się do niego - Wszystko okej? Boisz się ich? - zachichotałaś.
Chłopak spojrzał na ciebie z łagodnym uśmiechem.
- Nie nie. Cieszę się, że jestem tu z tobą i twoją rodzinką - wzruszona jego słowami, przytuliłaś się do jego ramienia.
- Pora na prezenty! - krzyknęła najmłodsza, siedmioletnia kuzynka. Zaśmiałaś się ale wraz z chłopakiem czekałaś by jako ostatni podjeść po prezenty. Kiedy nadeszła ta pora podarowałaś mu prezent. Ustaliliście, że kupicie sobie po drobiazgu..
Namjoon odpakował swój prezent a na jego twarzy pojawił się uśmiech.
- To album - oświadczył zadowolony chłopak - Z naszymi zdjęciami i datami - dłonią podrapał się po nosie - Dziękuje - chłopak porwał cię w ramiona. - Teraz moja kolej - oświadczył.
Chłopak wziął cię za dłoń i podszedł do choinki.
- Ja i twoja mama dekorowaliśmy choinkę. Jedna z tych ozdób jest specjalnie dla ciebie - uśmiechnął się do ciebie. Byłaś lekko zszokowana a Namjoon wziął twoją rękę i wskazał daną ozdobę.
Momentalnie w twoich oczach stanęły łzy.
- Boże, Namjoon tak! - krzyknęłaś i rzuciłaś się chłopakowi w ramiona.
Namjoon zdjął z choinki daną ozdobę, pokazał rodzinie i krzyknął:
- Powiedziała tak!! - reszta rodziny zszokowana zaczęła bić brawo. Babcie dumne z ciebie podeszły prawie z płaczem i tuliły cię a mężczyźni rodziny podeszli już do twojego narzeczonego i uściskali mu dłoń.
CZYTASZ
BTS - Reakcje - Zodiaki - Preferencje
Разное✨Wejdź do świata gdzie zobaczysz jak by to było gdybyś spędzała dnie ze swoim UB'em, jak wyglądałyby wasze kłótnie, oraz wiele innych życiowych sytuacji. ✨Lub przekonaj się którego z chłopaków poznałabyś jako pierwszego według swojego znaku zodiak...