"OPPAA!!!SEOEUN-AH!!!! IRREONA PALLI!!!"
DAANGG DANGGG!!!
Pintu bilik Yoongi diketuk kuat oleh Yoonji hampir saja berlubang pintu disebabkan dia.
"kau pahal?" soal Yoongi yang mamai baru bangun dari tidur. Matanya masih belum dibuka kepala disandar pada dinding masih dalam mood tidur.
"bangun lah pemalas! Appa ajak sarapan sama-sama..Palliwa!!" Yoonji terus beredar dari situ. sudahlah lapar baru saja nak makan dah disuruh kejut beruang yang kuat tidur ni.
"ermm" balas Yoongi lalu menutup pintu.. segera dicapai tuala lalu membuka pintu bilik air dengan mamai.
wakeup lah yoongi...haish.
"wuaaarggggg!!!!" jerit Seoeun yang baru saja memakai tuala terkejut bila pintu dibuka tiba-tiba habis botol shampoo diatas rak diambil baling tepat pada tempat sensetif Yoongi. terus segar mata Yoongi akibat terkejut sekaligus kesakitan.
"kau buatpa kat sini?!" soal Yoongi sambil memegang tempat yang sakit yitu..
"dalam bilik air buat apa lagi?! mandilah! yang awak masuk mengejut kenapa?! byuntae!" tubuh Yoongi ditolak kasar oleh Seoeun sebelum dia keluar dari bilik air.
"kau ingat aku takda taste ke huh? body pun taklawa..buncit! lemak sana lemak sini!" kata Yoongi sambil menjelir lidah sebelum masuk kedalam bilik air.
"yahh!!aku tak berlemaklah!!"jerit Seoeum geram..
++++
"selamat pagi Appanim.. Eommanim.."ucap Seoeun sebelum duduk dihadapan eomma yoongi.
"yoongi mana?" soal Appa Yoongi.
"mandi.." balas Seoeun sambil mengambil copstick yang berada diatas meja.
"morning mom,dad" ucap yoongi dari belakang sambil jalan tersengguk-sengguk.. Appa dan Eomma Yoongi mengerut dahi melihat anaknya yang berjalan seperti itu.
"kamu kenapa jalan macam tu Yoongi?" soal Appa Yoongi.
"I dun wanna talk bout dis"balas Yoongi sambil menjeling kearah Seoeun.
"poyo lah oppa asyik speaking je.." Yoonji menjeling Yoongi yang berada didepannya sambil menyepak kaki Yoongi
"kau pahal?" dibalas balik tendanggan Yoonji.
"dah-dah..Yoongi kamu dah kahwin pun nak jadi budak-budak lagi ke?" marah Appa Yoongi
"Yoonji yang mulakan dulu" kata Yoongi sambil ketuk kepala Yoonji mengunakan senduk nasi
"ark!! yahh!! appa eomma tengok opaa!!" adu Yoonji..
"Yoongi" eomma pula bersuara.
"mwo? tch!" Yoongi sambung makan.
"eommanim... appanim.. Seoeun nak balik rumah kejap.. nak amik baju semua.." pinta Seoeun
"aaa! Seoeun kan ada rumah sendiri apakata korang tinggal rumah Seoeun je?" cadang Appa Yoongi
"mwo?!" serentak Yoongi dan Seoeun terkejut.
"wae? korangkan dah berkahwin.. jadi kene lah hidup berdikari.." kata Appa Yoongi lagi..
"aniy... rumah dia tu keciklah appa" keluh Yoongi
"haa dah tahu kecik cbelilah rumah untuk isteri kamu tu" kata Eomma Yoongi pula.
"Mian to say lah nak beli rumah untuk dia" balas Yoongi perlahan.
+++++
"Ni semua salah kau.. Kalau kau tak sebut pasal rumah takdanya kene kemas barang-brang pindah sana" kata Yoongi bengang. Dia amik semua baju dalam almari lepastu campak je dalam beg. Bila beg penuh mula lah membebel asal tak muat lah apa lah padahal baju tak berlipat main masuk ja mana nak muat.
YOU ARE READING
Aku bukan isteri simpanan Min Yoongi
FanfictionAku bukan isteri simpanan dia! "Aku akan ceraikan kau lepas sebulan" -Yoongi "Saya taknak cerai dengan awak! "- Seoeun "Jadi aku akan siksa kau sampai kau mintak cerai"-Yoongi "Kita akan tengok,siapa yang siksa siapa"-Seoeun ++