🎶1.🎶

2.5K 50 14
                                    


Az élet egy ajándék.Egyetlen egy van csak belőle mindenkinek ezért ez a legértékesebb tulajdonunk.Éppen ezért kell úgy élni,hogy ne bánj meg semmit.Higgy abban ,hogy egyszer minden jóra fordul és úgy is lesz....

LÓCSICS!!!!
Az egész egy zagyvaság.Még,hogy az élet egy ajándék.Egy fenét.Fölösleges locsogás az egész, a jobb életről meg hogy a párosujjú patások delfint esznek.Hülyeség.

Ha az élet olyan jó lenne akkor nem egy idegen szobában ülnék egy idegen házban a "családommal",míg ők odalent pakolják le a költöztető autóról a cuccainkat.Nem ,nem kell azt hinni,hogy elraboltak.Csak elköltöztünk egy új házba.Bár nekem a régi is idegen volt.Még a nyár elején fogadtak örökbe.Bár a családomat már régről ismerem.Hat voltam amikor megismertem Márkot aki akkor volt tizenegy.Öt év van köztünk de rögtön összebarátkoztunk.Már akkor olyan volt nekem mint a nemlétező bátyám.Sokszor voltam náluk ezért a szüleit is jól ismerem.Nem tudom pontosan mikor és ,hogy miért de elkezdtem őket anyának és apának hívni.Ők is a lányukként kezeltek már akkor is,de nem hagytam,hogy örökbe fogadjanak.Már nem tudom pontosan miért.Talán hittem abban ,hogy a szüleim visszajönnek még.De nem jöttek ,mára megértettem.

Éppen ezért kértem meg Márkot ,hogy hadd lakjak náluk.Ennek persze mind örültek.Én is.Csak a környezetváltásnak nem.Szerintük az majd jót tesz.Én nem hiszek ebben de nem akartam elrontani a kedvüket így hát belementem.

És most itt ülök az ágyamon és az új szobám berendezésén ötletelek.A tollam tetejét rágva,vázlatfüzettel az ölemben és az oldalamon Rolffal.Ő az én egyetlen kiskutyám.Egy 59 kg-os kan kaukázusi juhászkutya.Márciusban múlt tizenegy ami meglátszik rajta.Barna bundájában egyre több az ősz szál és a látása sem a régi,a hallásáról ne is beszéljünk.De nincs szívem elaltatni Rolfot.Ő az egyetlen ajándékom a szüleimtől.

A jegyzetfüzetet ledobtam az ágyra és lerohantam a lépcsőn.Rolf kissé lomhán loholt a nyomomban.A család többi tagja (mert persze hogy a kutya is családtag) már behordott mindent.Márk az utolsó dobozt tette le a nappali közepére mikor leértem.
-Jó,hogy végre lefáradtál Lüszi.-Köszönt a hátát masszírozva.
-Érezd magad megtisztelve.-Bólintottam az irányába és kimentem az ajtón.
A jellememhez alapból hozzájár a flegmázás.Nem sokan értékelik mondhatom.De néhányan legalább eltűrik.Mint a legjobb barátom is Hegedűs Krisztina.Egy osztályba jártunk és elválaszthatatlan barátok voltunk.Egészen a költözésig.Régebben a belváros környékén laktam az árvaházban.Márkék,Tina és az iskola közelében.Most a 2.kerületbe költöztünk és csak közlöm,hogy pocsék egy környék.Tele van lejtős utcákkal és a szomszédok is unalmasak.Sok ember típus kiakaszt ,de a legjobban az unalmas emberek.Akik konkrétan semmienek.Csak vannak és az agyamra mennek.Tina nem ilyen.Ő csak dilis.Mint a bátyja Feró. Le sem tagadhatják egymást.Mint két tojás,ugyanaz a szőke haj és ugyanaz a kék szem.Én a fakó zöld szememmel és fekete hajammal kilógok közülük.Bár néha úgy érzem,hogy én sehova sem illek be.

Kint anyáék épp a költöztető autó sofőrével beszélgetnek.Visszamentem inkább a házba és levetődtem a kanapéra Márk mellé.
-Segítsek felcipelni a dolgaidat?-Kérdezte a dobozhalomra bökve.
-Ja.-Kevés alkalomkor jön rám a szófosás.Ez láthatóan nem az a pillanat.
-Akkor gyere.-Állt fel és felkapott egy dobozt.
Morogva követtem egy kisebb dobozzal a kezemben.Rolf végig követett minket.Kemény húsz perc múlva a szobám tele volt dobozokkal.És velem a közepén ahogy lihegve szidtam a gravitációt meg Atlast.Ne kérdezze senki,hogy miért.Márk röhögött egyet és kiment.Szép tőle mondhatom.Felkecmeregtem az ágyra és nekiláttam eltervezni az új szobám design-jét.

A padló világosbarna fa ,mint az ágyam és az összes bútor.Az ajtó mellett van a ruhásszekrényem ami mellett egy egész alakos tükör.Az ajtóval szembeni falon van középen egy ablak (ami a szomszédra néz) és előtte az író asztalom.Ettől jobbra a falon cikk-cakkban könyvespolcok (amin még nincsenek könyvek).A könyvespolcokkal szembeni falon egy kisebb ablak van ami előtt egy alacsonyabb szekrény amire így kényelmesen fel lehet telepedni.Az ablak mellett van az ágyam ami felett újabb polcsor.A plafon sötétlilára van festve míg a falak levendula színűek.A szoba közepén egy szintén sötétlila ovális szőnyeg terpeszkedik.Az ágyamon szintén levendula színű a takaró ,de a párna valamivel sötétebb.Sóhajtva ültem fel és nekiláttam elpakolni mindent.A ruháimat (aminek a fele vagy lila vagy fekete) fél órán átpakoltam be a szekrénybe.Azért mégis csak lányból vagyok sok ruhám van.A következő dobozban ráleltem a könyveimre.Szép sorban mindegyiket elhelyeztem a polcaimon.A soron következőben a sulis cuccaimra bukkantam. Szemforgatva bevágtam mind az íróasztalom fiókjaiba.A tisztálkodó szereimet és smink cuccaimat átvittem az emeleti fürdőszobába.Rolf játékait az ablak alatti szekrénybe pakoltam.A maradék két doboz egyikében a képeim és számomra fontos dolgok voltak.Például a Ferótól kapott A3 parafa tábla tele szívekkel és a közös képeinkkel.Ezt tavaly kaptam tőle valentinnapra.És igen ez tőle normális.Ezen jót röhögve kitettem az ágyam fölötti falra.A Tinától kapott BFF-es bögrémet egy könyvespolcra raktam.A velük közös képeimet a tükrömre tűztem Márké és a haverok képei mellé.De mivel így is maradt elég ezért színes rajzszegekkel az íróasztalom és a könyvespolcok közti falra szegeltem.Az egyetlen bekeretezett képet a szüleimről az íróasztalom sarkába raktam.Az utolsó dobozban az égősoraim voltak.Egy lila gömbökből állót feltettem az ágyam fölötti polcokra,egy másikat ami villanykörte alakú volt pedig a tükrömre tekertem.Még volt egy hosszú ami üvegmadarakból állt ,azt a hosszú polcsorra raktam.Elégedetten bólintva végignéztem a szobámon és kuncogva vettem tudomásul ,hogy Rolf bealudt.Az íróasztalom mellett volt még egy kicsi szekrény polcokkal amin már ott virított a Tv.Az ágyam végében volt elhelyezve a fekete gitárom aminek a nyakát fémmadarak díszítik.A plafonon villany helyett egy csillag alakú égősor futott végig az egész szobán.Így este nagyon hangulatos tud lenni.De körbenézve szemet szúrt,hogy nincsenek meg a videojátékaim.Az Xboxom minden cuccal már ott volt a TV szekrényben,de a játékok nem voltak meg.
-Márk!-Ordítottam át a szemközti szobába,ahol nemsokára a bátyám feje is feltűnt.-Hol vannak a videojátékaim?-Kérdeztem egyre türelmetlenebbül.
Márk eltűnt az ajtóból és két perc múlva már hozta is át a doboznyi játékot.
-Dankeg schön!-Vettem el tőle a dobozt.
-Szivesön.-Válaszolt és már húzott is ki.
Kipakoltam a doboz tartalmát a Tv szekrénybe és később apa segítségével levittük a dobozokat a garázsba.Kicsit még rendezgettem a dolgokat de aztán lementem vacsorázni.

Vacsora után elmentem zuhanyozni és végre lefeküdhettem.Persze még elalvás előtt Tinával beszéltem SMSen.

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜: Na holnap kezdődik a suli.Nem izgulsz?

Lulu te KECSKE!!! 😆: ÁÁÁÁ.Dehogy.....SZEINTED TE HÜLYE EGY CSOMÓ IDEGEN BAROMMAL LESZEK ÖSSZEZÁRVA!!!!

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜: Oké oké.De no problémo.Ha elunod az agyad majd SMS ezünk órán.

Lulu te KECSKE!!! 😆: Tina rád mindig számíthatok....a bajban.Na jó cakát !

Tina-Mia-HARAMIA!!!😜: Ja.Jóét kecske!

Határozottan értelmes beszélgetésünk végeztével végre kidőltem aludni. De előtte küldtem egy imát a fentebb valónak,hogy ne legyenek az osztálytársaim degenerált hatujjú gekkók.



🎸Nagy Márk húga (bexi,szjg)🎸Where stories live. Discover now