Hâtz Gionilor! După cum vedeți,am revenit,n-am murit,sunt în forma și sunt gata sa mănânc pentru ca îmi este foame. Sper sa va placa acest capitol!
Întrebare:
Câți ani aveți?
Răspuns:
Eu am 14. Yaaas!
●~●~●~●
Cele doua prietene se plimbau prin mall,de la un magazin la altul,căutând o rochie potrivita pentru petrecerea de 18 ani a Josephinei.
Bineînțeles,odată cu rochia vin și pantofii,accesoriile și câteva alte haine pe care Meg le-a ales pentru Jo,deoarece,după spusele ei,hainele lui John erau "prea plictisitoare și lipsite de stil".
Jo încă se întreabă de ce nu poate sa-si ea doar un tricou,o pereche de blugi,odată geaca de piele și o pereche veche de teneși pentru petrecere. Pana la urma este ziua ei.
"Jo,nu mai merge ca un melc! Trebuie sa găsim niște accesorii drăguțe care sa se potrivească cu rochia!" Meg spuse,ochii fugindu-i de la un magazin la altul.
"Suntem aici de 3 ore! Nu putem sa facem o pauză de masă? Mi-e foame." Spuse Jo,oprindu-se în mijlocul mall-ului. Ochii îi căzuseră pe standul cu mâncare de lângă H&M. Își trecu limba peste buze,îndreptandu-se către stand,lasand-o pe Meg sa strige după ea sa se întoarcă.
Își comandă mâncarea și se așeză la una dintre mesele de lângă stand. După câteva minute,Meg se așeză în fata ei,cu un bol de salata cu brânză în mâini,uitandu-se urat către Jo.
"Nu te uita așa la mine. Știi foarte bine ca Atunci când îmi este foame nu-mi pasă de nimic altceva în afară de mâncare." Jo îi spuse,dandu-si ochii peste cap.
"Taci și mănâncă,mai avem multe de luat." Meg îi spuse,rânjind când prietena ei scoase un sunet exasperat,dandu-se cu capul de masa.
●~●~●~●~●
Vazandu-se în sfârșit în cameră ei, Jo arunca plasele cu haine și se arunca în pat,lasand un căscat sa-i scape printre buze.
Nu după mult timp,Meg intrase în cameră, dandu-si ochii peste cap,când o vazu-se pe Jo,împrăștiate printre paturile așezate pe patul nearanjat.
"Haide,putoare! Avem inca multe de făcut." Spuse Meg,așezând plase pe care le avea în mâini lângă dulap.
"Cum ar fi?" Jo întreba-se, vocea fiindu-i aproape de neînțeles din cauza unei perne.
"Trebuie sa-ti faci un duș, apoi trebuie sa îți facem unghiile,sa-ti întind parul,sa te machiez. Sunt multe de făcut și mai avem câteva ore pana când trebuie sa ajungem la petrecere." Ii explică Meg,punând rochia albastră pe un umeraș luat din dulap,după care continua sa scoată celelalte haine din plase,asezandu-le în dulap.
"Și când mâncăm?" Jo întreba-se, întorcandu-si capul într-o parte,pentru o a putea privi pe Meg.
Meg își dădu ochii peste cap,pentru a suta oară azi,luand o perna pufoasa în forma de urs panda,lovind-o odată peste cap și o data peste fund.
Jo se ridica cu greu din pat,luand un prosop,o pereche de lenjerie intimă și intra în baie,pentru un bine meritat dus. În acest timp, Meg se gandi sa fie o prietena buna și sa facă niște cartofi prăjiți cu cașcaval pane pentru ele doua,știind ca lui Jo o sa-i ia o ora pentru a termina dusul. (A/N: îmi pare rău dacă vi se face pofta,dar asta este mâncarea mea preferată.)
După o ora și zece minute, Jo ieșise din duș,stergandu-si corpul,legandu-si un prosop în jurul părului, își dădu cu crema cu miros de cocos peste corp,își puse o masca faciala peste față,își curata unghiile,le taia-se, își dadu-se cu deodorant,își luase lenjeria, își usca si pieptana parul.
Iesind din baie si-a făcut drum spre camera sa ,își luase un tricou simplu si alb,o pereche verde de pantaloni scurți și se du-se în bucătărie,unde o găsi pe Meg,punând suc de portocale în doua pahare,pe masă fiind așezate doua farfurii cu cartofi prăjiți și câte doua bucăți de cașcaval pane pentru fiecare.
Meg se întoarse,simțind prezența lui Jo în spatele ei și zâmbi. "Am făcut de mâncare pentru ca ai spus ca ti-e foame,așa ca am profitat ca tu ești la dus ca sa te surprind și sa îți arat ca prietena buna sunt." Spuse ea dintr-o suflare. Jo râse și o lua în brațe,multumindu-i,apoi se așezară la masă și incepuse-ra sa mănânce.
"Chiar e foarte bun. Când ai învățat sa faci mâncare așa de gustoasă?" Întreabă Jo,surprinsă,pentru ca atunci când erau mai mici,undeva pe la paisprezece ani,Meg nu știa sa facă nimic. Abia dacă reusea sa facă o omleta.
"Mama m-a învățat acum un an. Spunea ceva ca trebuie sa știu sa fac mâncare dacă vreau sa mă mărit." Spuse,dând nonșalant din umeri.
Jo scoase un sunet ciudat auzind ce a spus Meg,dar imediat își puse mâna la gură, ochii marindu-se ca doua cepe.
"Chestia aia nu a ieșit din mine!" A spus ea,obrajii ei pictandu-se într-o culoare roșie,în momentul în care râsul colorat al lui Meg a umplut camera tăcută.După ce au terminat de mâncat,s-au întors în cameră lui Jo pentru ca Meg sa-si pună planul în aplicare. Îi întinse parul cu placa,ca apoi sa i-l onduleze. Îl prinse într-o coada de cal,lasand doua șuvițe să cada pe lângă marginea ochiilor. Apoi îi aplica-se machiajul,fiind unul cu nuanțe naturale.
După ce termina,veni rândul lui Jo sa-i facă părul și machiajul lui Meg. I-a tapat parul,prinzand doua șuvițe cu câteva agrafe în spatele capului. I-a făcut apoi machiajul,în așa fel încât sa se potrivească cu îmbrăcămintea,care este o bluza albastră cu dungi albe,o fusta pana la genunchi,neagra și o pereche de botine negre.
●~●~●~●
"Unde mergem?" Întreba Jo,de pe unul dintre scaunele mașinii,ochii fiindu-i acoperiți de o bandana neagră."O sa vezi." Îmi spuse Jim,și puteam sa văd ca zâmbește. Bine,nu vedeam,dar simțeam.
CITEȘTI
JOSEPHINE
RomanceEa- O fată cuminte,ascultătoare,învăta mereu și are note foarte bune El- Bad Boy-ul școlii, fumează, bea,chiulește Dar,când se intalnesc,se schimbă. Ea nu mai asculta de nimeni, nu mai e cuminte,nu mai invata mereu cum o facea inainte. El se lupta...