kaçırılma

4 6 0
                                    

Her zamanki gibi yeniden uyandım. Aynanın karşısında saçlarımı yapıyordum. Oha oda neyin nesi çok güzelim. Harcıyorum kendimi filan. Bugün izinliyim demi. Peki o yakışıklı suratı goremesem de kabul ediyorum. Televizyonun karşısına geçip kanallara bakmaya başladım. Hep magazin yeter ama artık. Özel hayatın gizliliğini açığa vuruyorlar. Ne yapayım ben ünlünün sevgilisini. Hiç anlamıyorum. Telefon çaldı. Arayan emre beydi.

- Günaydın emre bey
- Günaydın ama bugün işe gelmelisin
- ne oldu ki
- önemlidir şey yok gelebilir misin
- evet tabiki
- tmm bekliyorum
- peki

Acaba ne oldu ki. Off işim var mı deseydim. Bosversene gideyim. Hazırlanıp evden çıktım. Kapının onune siyah bir araba geldi. Beni mi alacaktı acaba. Yay yorulmayım diye araba gönderdi galiba. Ama başkasına gelmiste olabilir. Arabadan inen yoktu. Demek ki beni almaya gelmediler. Sorsam mı kime geldiniz diye. Yok sormayayım. Taksi bulmak için yürümeye başladım. Arkamdaki siyah araba hareket etmeye mi başladı acaba. Arkamı döndüm. Arkamda adamlar vardı. Beni mi takip ediyorlar acaba. Hemen sağa döndüm. Onlarda döndü. Takip ediliyorum. Telefon çaldı. Hemen açtım arayan emre beydi.

- Ece nerdesin şoförüm kapıda çıkmamışsın.
- galiba bazıları beni takip ediyor yardım edin ne olur
- şuanda dışarıda mısın ?
- yok evdeyim beni takip ediyorlar. Sizin eve gelecek tim. Ama arkamdan bazı kişiler geliyor.
- tmm bir mağazaya bir hemen tmm mı ben gelicem nerdesin
- ben..
- Ece orada mısın ece

Arkamda birisi ağzımı kapattı. Kulağıma yaklaşıp "sessiz ol ve gel yoksa öldürsün." Sesimi çıkarmadım. Telefonu alıp kapattı. Kesin öleceğim. Ne yapacağım ben. Adamın elini ısırıp koşmaya başladım. Hemen insanların olduğu yere doğru koştum. Bir mağazaya girdim. Galiba izimi kaybettirdim. Bir adamdan telefonu isteyip emre beyi aradım.

- ...
- alo siz kimsiniz
- emre bey benim
- Ece iyimisin neredesin
- bir mağazaya girdim
- bende seni arıyordum konum atar mısın
- atıyorum
- hemen geliyorum
- tmm

Ohh ama kaçırılma çok havalı bir şey. Dışarıya çıkıp beklemeye başladım. Bi dakika o emre bey mi yoksa ben mi yanlış görüyorum. Oraya doğru gitsem mi gitmesem mi ne yapacağımı bilemiyorum. Gideyim en iyisi. Yavaş adımlarla gitmeye başladım. Ama orası insanlardan uzaklaşıyor. Insanlardan uzaktı biraz. Orada bir iki kişi var. Olamaz. Arkamdan birisi mendille ağzımı kapattı. Başım dönmeye başladı. ......

BOŞLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin