Taaaakkk!!!! Ainul tak nak kahwin!!! Nenda, Ainul janji akan berubah perangai.. Nenda!!! Protes Ainul sambil merayu. Nenda Ainon tak ada cara lain lagi.
Nurul Ainul Iman, Gadis yg berusia 14 tahun dipaksa kahwin dengan lelaki yg berumur sebaya Ainul. Ainul seorang yg pemalas dan tak pandai memasak .
Ding! Dong! Bunyi loceng pintu rumah ditekan oleh Keluarga Hairi.
"Bakal suami kamu tu dah sampai.. Dengar cerita pasal Bakal Suami kamu tu tegap dan sasa💪💪"Usik Encik Ibrahim, Ayah Ainul. Ainul membuat muka meluat.
Keluarga Ainul menyambut kedatangan Keluarga Hairi.
Mohd. Hairi Airel.,Lelaki yg tinggi lampai, berkulit putih melepak dan berbadan tegap juga berumur 14 tahun sebaya dengan AinulAinul langsung tak terpegun dan menelan air liur. Ainul ni digelar 'Perempuan kaki reject lelaki' sebab dia tak pernah couple dan suka reject lelaki yg membawa dia couple.
Hairi memandang Ainul yg berbadan kurus, bertudung putih dan berkulit putih salju.
Pergh!!Gadis cantik macam ni pun gaya tak pandai masak? Pemalas pulak tu.. Apalah kau ni Ainul..😔😔😔Gadis macam ni nak jadi wife aku? Memang aku sakit tekak ceramah dia nanti.. Haha.. Kata Hairi dalam hati."Hairi dah tahu pasal Ainul kan? "Tanya Ayah Ainul tanpa segan silu. Ainul terkejut lalu Hairi mengangguk kepala. Ainul berasa malu..
"Inikah Ainul?Cantik rupanya bakal menantu aku ni.. Tapi.. Tak pandai masak? "Tanya Encik Isa.
Ainul POV
Aku lantas memandang Encik Isa a.k.a bakal ayah mertuaku. Ainul! Apalah aku ni.. Aku dah memalukan diri aku sendiri.. Padan muka aku.. Amboii.. Siap kutuk diri sendiri lak.
Aku tunduk malu. Ayah aku hanya menahan gelak ketawa.
😫😫😫 Habislah aku!!Dapatkah aku hidup bahagia dengan Hairi a.k.a suamiku a. k.a Mr Hot Guy?
"Ehem!!"Ayahku berdehem. Aku terkejut."Psst.. Jaga isteri kau tu baik-baik tau! "Bisik Ayah dekat Hairi. Hairi mengangguk sambil tersenyum.
😡😡😡Ayah!! Ayah dah memalukan aku lagi!!
"Er.. Awak sihat ke? "Tanya Hairi. Aku diam tanpa membalas sepatah kata pun.
Hairi berasa janggal. Ayahku pula macam terover lihat Hairi dan aku. Pasangan sweet~😍😃💢💢💢Pasangan Sweet kepala hotak kau!!"😃😅Hihihi.. Pemalu rupanya BAKAL ISTERI aku.."kata Hairi dalam nada mengusik.
Dia sengaja tekankan BAKAL ISTERI tu.. Jagalah kau Mr Hot Guy!! Aku akan buat hidup engkau sengsara!!"Erm.. Lebih baik kasi kahwin dorang hari. 😆😆😆😆.."kata Ayah dengan penuh misteri.
😃😃😓😲😲Kahwin hari ni?
YOU ARE READING
Cinta tanpa Rela hati(Mr Hot Guy)
RomanceNurul Ainul Iman, Gadis yg berusia 14 tahun dipaksa kahwin dengan Mohd. Hairi Airel. Nenda Ainul iaitu Nenda Ainon menyuruh Ainul dan Hairi Kahwin sebab mahu Ainul berubah perangai nya yg malas kepada rajin. Dah bermacam cara untuk buat Ainul beruba...