18. bölüm

615 25 0
                                    

  Westie ye başımı salladıktan sonra Elbiseyi cikardım .. ve üzerime geçirdim saçım yapildik tan sonra bozulabilir di ..

Lou nin yaninda gelen kizlar ile birlikte Beni ayna nin önune oturtup başladılar ..

Açıkçası lou nin haberler dediğini anlayamamıştım Dün sarhoş ken fotoğraflarımız çekilmişti sarhoş demişken. dün yaptığım rezilliklere inanamiyordum sürekli intarnetlerde olduğumdan saçma haberler okuyordum  ve bu saçma haberleri istemeden zayne aktarmistim bu rezalet bi durumdu gerçekten Sansli adamin lanetli ladin nin konumuzla ne alakasi vardi .. sonradan öğrendiğime gore prova alanına bir dövme'ci cagirip Omzuna o dövmeyi yaptırmışti .

yüzüme yapılan bu makyaji bitirdiklerinde Olabilgince iyi durması hoşuma gitmisti.

" Saçını nasıl yapalım tatlım örgü sana yakışabilir "

"aslında bakarsan sana güveniyorum ' dedim ve elime telefonu Aldım . Lou Gülümse di  başını sallayıp.   düşünmeye başladı .

o sıra elime telefonu aldım ..

Zayn Malik henüz ismini öğrenemediğimiz bayan ile yine bir gece kaçamağı yapmışlardı . Alkolü kaçiran Zayn 'i  arabaya taşimaya çalışan küçük hanım kameraları görünce çok rahatsız olmuşa benziyor. Tören gecesi Öne Direction Gurubunun yapımcıları ile tanışıp  ünlüler dünyasına katılacağını duyduk .

" Lou ben bu akşam yapimcı ile tanışmayacağım "

" aghh tatlim bu o kadar önemli değil bu basit bir reklam sen istemediğini sürece hiç bir şey olmaz  ama  seni ve yeteneklerini duydular "

" bana. bundan bahsetmediler "

" Zayn sana açıklama yapacaktır .."

Zayn ...

" yapmayın bu olamaz bunu Hanna kabul etmez "

" Zaten haberi olmayacak Biz onunla bir Albüm anlaşması yaptıktan sonra Onun ile Ayrılacak barışacak ve haberlerine onu ünlü yapacaksın "

" Peki o. albüm yapmayı kabul edecek mi "

" Zayn , herkes kabul eder "

" Onun üniversite Planları var "

" olmasın . Albüm kağıdını imzalarken Bu konuyu düşünür Bu kadar "

" Bi ayrılıp bi barışmak çocuk oyuncağı değil "

" Sende Bir çocuk değilsin  Bu kadar . "

buna inanamıyorum Ben hanna ya böyle bir Oyun nasıl oynayacaktım.   kesinlikle ikna edip Onunla anlasacaklardır    .

Çocukların yanina gittim ..

" Hanna İle Oyun oynamak zorundayız ". Emily şaşırmıştı..

" Yapmayacaksın diğilmi  yapmassın ? " sorar gözlerle bana bakıyordu.. Seçeneğin varmiydi o sonuçta taninan bir ünlü olacaktı  zaten. 1 ayın sonunda Yollarımız ayrılacak ve bu iş bitmeyecek miydi bitmeyecekti belki ayrilamazdim ondan  daha Huzurluyum .

Harry Emily i  Sakinleştirmeye çalışıyordu .. Ardından Arabaya Binip eve doğru ilerledik hepimizin kiyafetleri hazirdi ama henüz Giyinmemiştik . anahtarları liam a vererek on koltuğa oturdum ve olan lari duşundum

**

eve gelmiştik  tüm olumsuzlukları unutup içeri girdik lou elinde kahve ile mutfaktan çıktığında Yukariyi işaret etti olanları oda biliyordu ama  son durumdan haberi yoktu . Hızlı adımlarla odaya çıkıp hazırlandım ardından Hanna nin olduğu odaya gelip kapiyi actim boy aynasinda kendine bakıyordu değişmiş gözüküyordu zonbun için sectigim elbiselerden  beyaz Olani seçmiş ve kendine harika bir hava katmıştı Gözleri parıldayan sevgiliye yürüdüm..

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin