Jsou věci na které bych ráda zapomněla. Věci, které jsem viděla, jsem si přála nikdy nevidět. Některé věci jsou jen traumatizující, kvůli jiným se mi ze sebe dělá špatně. Mám pocit, že jsem špatný člověk. Vše, co můj otec chtěl bylo, abych byla šťastná a byla dobrý člověk. A vím, že bych se právě teď neměla cítit vina, ale nemůžu si pomoct. Stejně vím, že je to částečně moje chyba.
Dopoledne mi Niall řekl, že se chce rozejít se Zoe a když jsem čistila obě patra, pomáhala jsem v hale s přijetím nového hosta, viděla jsem jí, odcházela, po tvářích jí stékali slzy zatímco se snažila pobrat všechny svoje zavazadla. Její vlasy byli neupravené, make-up měla rozmazaný po celém obličeji a ani se nestarám o skutečnost, že je modelka. Nechám Freda samotného a jdu za ní, věděla jsem, že bych to neměla dělat, ale nemůžu si pomoct. Vypadá jako troska.
„Omluv mě, nepotřebuješ s něčím pomoct?“ Řekla jsem a ona se zastavila, jedna z jejich tašek spadla na podlahu, kvůli jejímu náhlému zastavení. „Jsi v pořádku?“
Vzlykla a otřela si obličej, řasenka stále zůstala rozmazaná na její dokonalé tváři. „Ne, nejsem,“ plakala a její tělo se otřáslo vzlyky. „Jsem tak hloupá. Proč? Můžeš mi říct, proč jsem si myslela, že ho můžu znovu donutit mně milovat? Proč jsem doufala, že by to mohlo být lepší? Snažila jsem se tak tvrdě. Udělala jsem to nejlepší. Odpustila jsme mu tolik věcí a on prostě... prostě...“ Zlomila se, nechala všechny její tašky dopadnout na zem, když vztáhla ruce k její tváři. „Proč mě přestal milovat?“
Nevěděla jsem, co mám dělat. Vypadala tak zlomeně, tak křehce a nemohla jsem pochopit, jak se musí cítit. Mohu vám říci, že ho pořád miluje a není to jen v tom, že se s ní rozešel, je to i v tom, že prohrála bitvu ve které bojovala, bitvu, aby s ní zůstal.
Teď už chápu, jak Charlie myslel to, že to není fér. Měla naději, bojovala a ztratila. Pokud by to Niall udělal předtím, než se to začalo zhoršovat, nebylo by to pro ni tak hrozné. Kdyby měl koule, místo povzbuzování jí, aby věřila, že se to dá ještě napravit, když přišel sem, aby to nebylo tak špatné. A já to zhoršila tím, že jsem s ním byla na plese.
Možná, kdybych s ním v tu noc nešla, mohl by to napravit.
Možná, kdybych s ním v tu noc nešla, mohli být pořád spolu.
Nebo by to možná skončilo tak jako tak.
„Omlouvám se,“ špitla jsem. Litovala jsem jí. Ona ho opravdu miluje a nezaslouží si tuhle bolest.
Zoe se na mě podívala a já jsem se cítila jako úplný pokrytec, že tu jsem, když vím, že to Niall úplně vzdal kvůli tomu, že si myslí, že může najít svou záhadnou dívku a taky vím, že ta holka jsem já. Když vím, že jsem ta, kteár dokončila zabití jejich vztahu.
Modelka neodpověděla, skočila mi do náruče a já se cítila tak špatně, tak strašně kvůli tomuhle, ale objala jsem jí, dávala jí útěchu. Nemohla jsem zachránit její vztah, ale možná bych jí měla dát nějakou útěchu, když to nejvíce bude potřebovat. Plakala mi na rameni.
V této chvíli to není Niallova bývalá přítelkyně, není to celebrita, není dokonalá modelka... je to jen zlomená dívka, někdo, kdo moc miluje a ztratila muže, kterého miluje.
Neřekla jsem nic jiného, jen jsem jí objímala a nechala jí plakat, dokud se nemohla odtáhnout, byla už trochu klidnější. Zhluboka se nadechla a otřela si obličej. Dokonce hledala nějaké kapesníčky v kabelce a odstranila řasenku z jejích tvářích. „Jsem neupravená,“ řekla a z úst jí unikl měkký vzlyk.
„Pořád ti to sluší,“ řekla jsem s úsměvem a ona se na mě děkovně podívala. „A je to idiot. Vsadím se, že najdeš někoho, kdo bude lepší, někoho kdo tě opravdu bude milovat tak jak si zasloužíš.“
// Takže tuhle kapitolu budu překládat na dvě části jelikož má 4 stránky a kdybych to měla překládat najednou tak by to tu bylo o půlnoci, takže druhou část budete mít buď do večera nebo až zítra. Uvidím jak to budu stíhat. Taky se omlouvám, že dlouho nebyl díl, ale tak nějak jsem nestíhala. Naštěstí teď už jsem víc v klidu se známkama, takže bych eventuálně mohla přidávat častěji ;) Navíc už bych to konečně chtěla dokončit, jelikož už to je jen 16 kapitol dokonce včetně epilogu. No, takže hope you like it :)**
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanfictionAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...