Capitolul 16

1.7K 103 24
                                    


Silver pov:

-Austin,ai dat de dracu! spun nervoasa. Cu ce dracu mi-ai dat in spate?il intreb

-Cu pumnul. Scuze nu am stiut ca esti tu!Am crezut ca esti un hot!spune speriat

-Un hot care lasa cadouri?Pe bune?il mai intreb o data

-Imi pare rau! De ce ai venit asa tarziu?ma intreaba acesta

-Ti-am spus,am cumparat cadouri,nu conteaza,spun putin mai calma

-Ești bine? intreaba Mira

-Da,Mira,sunt doar obosita,merg la somn,noapte buna! Spun si plec in camera noastra.

Merg in dressing,imi iau pijamalele si ma bag in pat. Aud usa deschizandu-se,pași si patul cum se lasa sub greutatea lui.

M-am trezit devreme si am facut de mancare pentru toti. Am lenevit toata ziua de Craciun si apoi am mers la culcare.

Peste o luna...

Austin pov:

Dimineata....

     Deschid ochii si din instinct imi intorc capul spre partea mea dreapta. E goală.
Ma ridic din pat si plec in dressing,imi iau o pereche de blugi negri si un pulover rosu sangeriu. Cobor in bucatarie si ii vad pe aproape toti.

-Unde e Silver?intreb asezandu-ma la masa

-A plecat pana in centru,nu stiu de ce.. zice Raven

-Ah...spun si ma asez mai bine pe scaun.

-Austin,nu a luat masina,a facut rampa de gheață,zice mama

-Sunt sigur ca nu o va vedea nimeni,e fata descurcareata,zic increzator

Incep sa mananc micul dejun cu pofta. Termin in cateva minite si ma arunc pe canapea. Dau drumul la televizor si ce puteam vedea? Stiri despre cineva cu abilități traznet.

" Buna dimineata, sunt Simone Storm si va prezint stirile de la ora opt.
    Dumnezeu exista! Acum cateva minute am fost informati ca undeva in apropierea mall-ului o fata aproape a fost violata. Spun 'aproape' deoarece salvatorul acestea a lasat in urma un fulg care,se pare ca nu se topește. Acum,mai multe detalii de la colegul meu,Constantine.
Multumesc,Simone,victima este ingrijita de medic,dar am reusit sa ii punem cateva intrebari. Ne-a dat cateva detalii despre femeia care a salvat-o. A spus ca are parul alb,ochi albastri si are abilități trăznet. Salvatoarea noastra a batut violatorul de l-a bagat in comă peofunda,de asemenea violatorul este rece ca gheata si nu se stie daca se va mai trezi vreodata .
Inapoi la tine,Simone. "

Inchid televizorul si in acel moment intra pe usa Silver cu doua pungi de cipsuri si o sticla de cola.

-Hei! be saluta pe toti,dar noi doar ne holbam la ea,ati vazut stirile,nu-i asa?ne intreaba oftand

-Ce a fost in capul tau?o intreb nervos

-Pai doar nu puteam sa o las pe fata aia sa fie violata,imi reproșează

-Am inteles asta,dar de ce i-ai lasat un fulg veșnic?o întreb

-Nu i-am lasat un fulg veșnic,i-am lasat un ornament in forma de fulg,ea l-a numit fulg vesnic,nu stiu...spune cu vocea putin ridicata.

Termina ce are de spus si pleaca in camera noastră,trântind usa.

Alerg pe scari spre camera noastra si incep sa bat in usa.

-Silver,deschide usa!strig dar nu raspunde nimeni,Silver! Deschide!

Mai strig de cateva ori si pana la urma imi deschide usa.

-Silver,ce bine ca mi-ai raspuns,spun si imi las mana jos deoarece voiam sa mai bat odata.

-Silver nu e disponibilă momentan,reveniți mai tarziu,spune si acum vad cum e imbracata.

-Oh,nu! Iar tu,Frost?intreb exasperat

-Da,dar de data asta nu a trebuit sa fie nervoasa ca sa preiau conducerea,m-a lasat singura,ce proasta,spune razand

-De ce o faci proasta?intreb confuz

-Pentru ca m-a lasat la conducere,poate ca ea e rece, dar eu sunt rece ca gheata. Sunt rea,nu am sentimente,imi place sa vad oamenii suferind si controlez puterile mult mai bine ca ea,bye,Austin. Spune si sare pe fereastra din camera noastra. Alerg sa vad daca e in regula si cand ajung la fereastra,o vad alunecând pe un tobogan de gheata,apoi fuge in padure.

Cobor inapoi in sufragerie,unde ii vad pe toti adunati pe canapele sau pe jos.

-Unde e Silver?intreaba mama

-Silver i-a dat controlul lui Killer Frost si a fugit,spun incet

Gata si capitolul acesta,scuze ca a trecut atat timp de cand am zis ca il voi pune si stiu ca e scurt si chestii dar nu am avut timp,asta si ca sunt o putoare.

Peace!





Cold as ice... //IN PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum