Beebs [NEUPRAVENO]

742 45 0
                                    

,,No. A. Co?'' dávala jsem na každou slabiku a nabručeně se koukala na Rogerse.

,,Nebuď na něj taková!''

,,A proč ne?''

,,Ty si fakt Starkova dcera. Drzá a na všechno máš odpověď viď?''

,,Asi to tak bude,ale ty si mi neodpověděl. Proč ne?'' seděla jsem na svý posteli a sledovala naštvaného Kapitána,který pochodoval okolo mé postele. Pustila jsem ho i do mého pokoje,ale dala jsem mu do hlavy takový blok,což znamená,že neuvidí nic tajného v mém pokoji.

,,Líbíš se mu.'' pošeptal.

,,A tobě taky.'' konstatovala jsem pravdu. Vím,že se mu líbím,ikdyž to nechápu. Teda jako chápu,jsem krásná a úžasná,ale on je starej a tátův kamarád..asi.

Zaskočeně se na mě podíval,zastavil se a jenom mrkal. Já se jenom trošku usmívala. Oba dva jsme věděli,že mám pravdu.

,,Ne.''

,,Neumíš lhát Kapitáne.''

,,Nech toho!''

,,Čeho panebože? Čtu vám myšlenky,ale nic jinýho nedělám. To ty.'' zůstávala jsem klidná,zatímco on trošku panikařil. ,,Co by na to asi řekl Stark? Tobě i Buckymu se líbí osmnáctiletá holka,která je zároveň i Starkova dcera. Co by na to vlastně řekli všichni? Přemýšlel si o tom?''

,,Nech toho!''

,,Opakuješ to zase a já to tedy taky zopakuju. Čeho? Neboj,za chvíli mi bude devatenáct,už to nebude tak strašný.'' vstala jsem z postele,stoupla si před něj a poplácala ho po tváři,jako bych mu dala takové malé facky a odešla z mého pokoje. Zrychlila jsem tempo a vydala se do pokoje mého otce. Pokoje...spíš patra mého táty.

,,Můžu si sem někoho přivézt?'' objevila jsem se tam jako pára. Lekl se,když jsem se mu objevila za zády.

,,Koho? Nebudeš si sem vozit kluky!'' začal hned s tátovskou naštvaností.

,,Je to...'' napínala jsem ho. ,,Je to zvíře. Vlastně to není zvíře. Ale je to zvíře. Ale vlastně není.'' okecávala jsem to a napínala. ,,Můžu?'' ono je docela jedno jestli mi to dovolí,ale nechci být tak protivná.

,,Koho?'' beze slova jsem se přemístila do mého bytu v Seattlu,několik minut obdivovala mého bílé vlka a přenesla se zpátky k tátovi. Jakmile jsem se objevila u něj a položila vlka na zem,táta málem přestal dýchat. ,,Co to?!'' dostal ze sebe a pořád od něj ustupoval dál.

,,Tohle je Beebs. Je to vlk,ale nemáš se čeho bát. Je to android. Teda není,je to zvíře,nevím úplně jak to pojmenovat..robot?'' zdělila jsem mu několik základních informací. Pohladila jsem ho po hlavě a políbila ho na čelo.

,,To není živý?'' trošičku se uklidňoval.

,,Ne.'' rychle jsem to zamítla a oba dva jsme si šli sednout na gauč. Povídali jsme si o mých schopnostech,o mém vybavení a nakonec i o nás a našich životech.

,,Prý u tebe dneska byl Kapitán...'' začal nevině,ale věděla jsem kam míří. Chce vědět o čem jsme si povídali,ale jakmile jsem si vzpomněla o čem jsme si povídali,málem mi zmrzla krev v žilách.

,,Jo..mluvil o Barnesovi..trošku jsem mu včera propíchla noži zápěstí..''

,,Cože?'' podíval se na mě zastrašeně.

,,Hned jsem mu to uzdravila...jenom jsem se ho na něco chtěla zeptat...''

,,A proto si ho musela bodnout?!''

,, Vždyť je zdravý. Pořád máš lepší reakci,než Rogers. Ten vyváděl.''

,,Proto byl u tebe...'' dal si deset a deset dohromady a konečně mu došlo,proč u mě Rogers oxidoval.

,,Jo. Pořád mluvil o Barnesovi a že by jsem se k němu měla líp chovat a tak.''

,,A proto,když odcházel tak vypadal jako smrtka.'' utrousil poznámku. Hned jsem pochopila jak to věděl. Všude v chodbách jsou kamery.

,,Nemá mi říkat jak se chovat. '' dělala jsem uraženou a hrála si s Beebsem.

,,Hele,já vím a chápu,že si na Barnese naštvaná a tak. Věř mi,já to vím,znám to. Ale u mě je rozdíl,že mě na něm nezáleží a jemu na mě taky ne. Jemu na tobě záleží a tobě na něm taky. Nechci ti nic říkát,jsem pro tebe otec asi tak pět minut,ale i tak. Beo,prostě ho máš ráda. ''

,,Neříkej mi Beo.''

,,Co?''

,,Neříkej mi Beo. Tak mi může říkat je Luis. A..no jasně. Nechci aby ho zase dostala Hydra,ale jinak ne. '' jenom nade mnou pokroutil oči,objal mě okolo ramen,já mu položila hlavu na jeho rameno a do mého klína se složila hlava Beebse. Taková rodinka najednou. Byl to hezký moment,ale já se necítila,že je všechno v pořádku. Něco se blíží. Hydra na mě nezapomněla.

The end..

Vždyť to znáte. Hvězda,komentář nebo sdílení. Udělejte si co chcete.😂😂

Peace🖖

Golden Princess [ÚPRAVA POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat