Harry Pov.Ik word wakker door mijn wekker.
School..
2e schooldag en ik vind het zo ongelovelijk saai.. Maar dan denk ik weer aan Louis. Op 1 of andere manier blijf ik maar aan hem denken.
MAAR ik ben niet verliefd op hem.
Ik ben niet gay. Nog nooit geweest.
Gay is fout. Het is voor losers.
Teminste.. Dat zegt mijn vader altijd.
Ik stap langzaam uit bed en doe mijn kleding aan. Een wit T-Shirt en een zwarte skinnyjeans. Ik doe vaak zwart met witte kleding aan. Zo kan iedereen zien dat ik een badboy ben.
Alsnog zou ik nooit bevriend willen raken met Zayn, Liam en Niall. Ik haat ze. Vooral omdat ze zo gemeen doen tegen Louis. ARGGH! Ik weet gewoon niet wat er met me is!! Elke keer neem ik het op voor Louis! Ik ken hem niet eens zo goed.. Toch heb ik zo'n gevoel ofzo.. Het is zo ontzettend moeilijk om uit te leggen.. Maar ik weet 100% zeker dat ik NIET verliefd op hem ben.
........Toch?.........
Ik loop naar de badkamer en bekijk mezelf goed in de spiegel. Gelukkig zie je niet veel meer van de handafdrukken van Pap in mijn nek.
Je ziet een beetje rode vlekken, maar je ziet het zo slecht dat make-up niet nodig is. Ik poets mijn tanden en haal mijn handen door mijn haar. Ik hoef niet veel aan mijn haar te doen, want het zit wel goed, al zeg ik het zelf. Ik loop naar beneden en zie mijn vader aan de keuken tafel zitten met een krant in zijn hand. Ik herinner me dat ik vandaag mijn telefoon terug mocht. Hoe ga ik dit vragen?'Uhmm.. Goedemorgen, Pap!'
'Maak maar ontbijt voor me..'
Reageert hij zonder enige emoties terug.
'Eh.. nou eigenlijk heb ik een vraag..'
'Maak eerst ontbijt snotjoch..'Ik begin snel een broodje met een glas melk te maken. Niet te moeilijk doen.
Het is tenslotte maar een ontbijt. Pap is niet zo van de poespas en dat weet ik. Ik maak ook voor mezelf een broodje met melk.
Ik ga tegenover hem zitten.'Pap, kan ik nu mijn vraag stellen?'
'Je hebt nu toch al een vraag gesteld..'
Antwoordt hij zonder oogcontact.
'Nou uhmm.. kan ik mijn telefoon terug krijgen?'
Hij staat op en loopt naar een kasje waar hij mijn telefoon vanaf pakt. Hij loopt naar me toe en knijpt aardig hard in mijn boven arm.'Ik hoop dat je er wat van hebt geleerd, jongeman!'
Ik kijk gewoon voor me uit, wat uiteindelijk niet zo slim was..
Pap trekt aan mijn haar zodat ik hem aan kijk.
'Begrepen, Styles?'
Ik knik hefig. Hij weet dat ik het haat als mensen mij bij mijn achternaam noemen. Daarom doet hij het ook.
'We spreken hier met woorden!'
Schreeuwt hij in mijn oor.
'J-Ja, pap!'
Hij laat mijn haar los en duwt me naar de voordeur. Hij gooit mijn telefoon en tas naar me toe.
'Ga naar school en kom 5 uur thuis!'Ik doe de voordeur open en loop richting school. Het is een lang stuk lopen, maar denk maar niet dat Pap me zal brengen of uberhaupt geld aan me zou besteden voor een bus.
Ik pak mijn oordopjes en mijn telefoon voor muziek. Als ik mijn telefoon aan wil doen, merk ik dat hij niet aan wil. Shit.. Hij is leeg.
Logish. Pap heeft hem natuurlijk niet aan de telefoonlader gedaan. Ik druk mijn telefoon en oordopjes met woede in mijn tas. Als ik merk dat er weinig in mijn tas zit bedenk ik me iets.
Ik heb geen lunch mee..
Ik had geen tijd om nog brood te maken voor de pauzes, omdat pap me zo nodig naar de voordeur moest drukken. Ik haat hem..
Hij verpest alles voor mij, maar toch wil ik hem trots maken. Ik wil dat hij naar me toe kan kijken en kan zeggen:'Jonge, ik ben trots op je.'
Maar dat heb ik nog nooit uit zijn mond horen komen. Hij zegt alleen maar negatieve dingen.
Hij drukt me alleen maar naar beneden. Hij maakt me onzeker.Ondertussen merk ik dat ik al bijna bij school ben. Ik zucht. Weer een dag.
Als je mij zou vragen wat ik van school vind, dan zouden dat alleen maar negatieve dingen zijn. Maar dan bedenk ik me iets..
Louis😊Sorry sorry sorry..
Ik heb zo lang niet gepost.
(3 dagen haha!)
Maar het was kerst enzo en drukte blablabla! Ik beloof het.. ik ga proberen om vaker te posten.
Kort hoofdstukje vandaag..
Het is gewoon dat ik heel erg twijfel. Is dit verhaal wel goed? Laat het me weten!
X A
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Fanfiction{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...