BIODATA LENGKAP PESAKIT.
Nama : Jung Nara
Umur : 21 tahun
Pesakit ini telah membunuh diri setelah. Seminggu selepas dia membunuh kakaknya sendiri. Jung Hyerim.
Pesakit ini dipercayai mempunyai masalah keluarga dan masalah peribadi sehingga sanggup membunuh ibubapanya ketika dia berumur 15 tahun.
Dr. Jimin diupah untuk menjaga pesakit ini sejak dia membunuh ibubapanya. Kakak dan abangnya, Jung Hyerim dan Jung Hoseok menyerahkan jagaan sepenuhnya kepada Dr. Jimin.
Keadaan pesakit ketika itu lemah. Mungkin kesan dari pembunuhan itu.
Dr. Jimin merawatnya di rumah pesakit. Dia menemani pesakit sehingga pesakit sedikit pulih ketika berumur 20 tahun.
Pesakit bersekolah untuk menguji tahap pulihnya.Tetapi malangnya, pesakit menjadi agresif dan membunuh Dr. Jimin.
Pesakit juga hampir membunuh diri tetapi dapat diselamatkan. Pesakit koma beberapa hari.
Selepas sedar, pesakit tidak ingat apa-apa tentang kejadian itu dan juga tentang ibubapanya.
Pesakit dirawat oleh Dr. Taehyung pula. Setahun selepas itu, pesakit bersekolah semula atas permintaan Dr. Taehyung. Tetapi pesakit akan ditemani oleh Dr. Taehyung disekolah.
Pesakit tidak bergaul mahupun berbual dengan pelajar lain. Pesakit hanya berbual dengan Dr. Taehyung. Pesakit semakin lama makin pulih.
Jung Hyerim dan Jung Hoseok mengambil keputusan untuk menjaga pesakit pula. Mereka menelefon pesakit dan kadang-kadang melawat. Pesakit sepenuhnya tinggal keseorang dirumah. Pesakit tidak menunjukkan sebarang tindakan yang aneh.
Laporan mengatakan pesakit tidak ke sekolah selepas itu. Jung Hoseok yang risau terus melawat pesakit.
Jung Hoseok membawa pesakit keluar dari rumah. Keesokan pagi sebelum ke sekolah, pesakit telah membunuh Jung Hoseok.
Selepas kejadian itu, Jung Hyerim membawa pesakit ke hospital. Pada mulanya pesakit memberontak tetapi di tenangkan oleh Dr. Taehyung. Lama-kelamaan pesakit sudah terbiasa. Dr. Taehyung mula merawat pesakit dihospital. Beberapa minggu selepas itu, keadaan pesakit masih tiada perubahan.
Jung Hyerim melawat pesakit dan dibunuh didalam bilik pesakit sendiri. Mangsa ditikam dengan serpihan kaca yang dipercayai ia adalah serpihan tingkap dibilik pesakit.
Pesakit ditinggalkan keseorangan selama seminggu. Pada masa yang sama, Dr. Taehyung mempunyai khusus di Busan.
Selepas seminggu, pesakit membunuh diri dengan menikam dirinya sendiri. Pesakit dijumpai oleh Dr. Taehyung ketika pesakit sedang keluar dari bilik dengan keadaan yang lemah. Sebelum dibawa ke hospital, pesakit disahkan mati.
Keterangan penuh ini dibuat oleh :
Dr. Kim Taehyung.
YOU ARE READING
[ C ] #LoveLetter || KTH
Fiksi Penggemar" No one care about you but you still can care about yourself " Status : completed