KATE HYRA
Başımdaki korkunç ağrıyla kalkmıştım.aptal çalar saati susturduktan sonra banyoya gittim.Rahatlatıcı bir duş aldıktan sonra siyah şortumu,üstünede beyaz askılı bir tişört geçirdim.Annem kate demesiyle aşağaya indim.
-ne var anne
-almanyadan teyzenler gelicek dedi.sevinçten havalara uçtum çünkü teyzem tam benim gibiydi.asi ve her şeye olumlu bakardı.mutfağa gittim.kahvaltımı yaptıktan sonra dışarıya çıktım ve yavşak joe ve ekibi vardı.
Ahh olamaz yanıma geliyorlardı.
-hey kate naber ?
-joe rahat bırak beni
-ah naz yapma kate dedi ve üstüme yürümeye başladı.sende istiyorsun dedi.
-joe siktir git şurdan dedim ve oradan uzaklaştım.aptal ve tam bir yavşaktı.eve geldiğimde teyzem gelmişti.evde bi çığlık attıktan sonra teyzeme sımsıkı sarıldım.
Haa oturma odamızda yakışıklı bir çocuk oturuyordu.sarı ve dalgalı saçları,masum bakışları beni benden almıştı.
-kate bu david oğlum dedi.ahh tabi ya en son 3 yaşında gördüğüm kuzenim ingilitereye gittmişti.okul hayattını orada yapmıştı.
DAVİD RYDER
O kız benim kuzenimiydi.açık kumral saçları, yeşil gözleri harikaydı.annem ve teyzem yukarıya çıkmışlardı.Kate ile yalnız kalmıştık.
-merhaba kuzen demişti ve sesi gerçekten harikaydı.
-merhaba demiştim kalkıp yanına oturmuştum.ve ona sarılmıştım.şaşırmış gibi duruyordu.
İLK HiKAYEM OLDUĞU İÇiN KÖTÜ OlMUŞ OLABİLİLİR.BEKLEDiĞİM BEKLENTİ GELİRSE DEVAM EDİCEM...