...
Probudilo ho hlasité zachrápání. Lestrade prudce otevřel oči a ihned toho litoval. Sluneční paprsky zářily na obrovské posteli a nevyhnuly se přímému záření do Lestradových očí.
Ohlédl se kolem a rukama nahmátl něčí ruku.
Vyděšením by vykřikl, kdyby si v ten moment nevzpomněl na včerejší noc.
Celý zrudlý odhrnul pokrývku a zrak mu ihned padl na Mycrofta bez košile a na prostěradlo celé špinavé od bot, které si zapomněl vyzout.
Pomyslel si, že to bude muset celé co nejdřív převléct, ale do uklízení se moc nehrnul. Spíš jen toužebně vrátil zrak na polonahého Mycrofta.
Ještěže spal.
Přemýšlel, že by mu stáhl i kalhoty, ale ztuhnul pokaždé, když se k tomu odhodlal.
Zase myslel na něco nemožného. Jako vždycky.
Paprsky osvětlovaly i Mycroftovu hruď, která se teď zdála jako vyleštěný bronz. Přemáhal touhu si na něj sáhnout. Už natahoval ruku když v tom se Mycroft zavrtěl a otočil se na bok.
Lestrade posmutněl a zvedl se z postele. Vrhl zrak na noční stolek, kde stál digitální budík.
Bylo 10:12. Neděle. Povzdechl si. Zítra musí zase do práce.
K jeho smůle se i tohle ráno neobešlo bez potíží. Když se rozešel ke koupelně netušil jak moc nešťastné by bylo, kdyby se mu noha zahákla o peřinu, čímž by zakopl a tím si málem vyrazil zuby o ostrou hranu skříňky, která se následně svalila na zem pod celou váhou Lestradovy lebky ve které to nenávratně křuplo, přičemž to křupnutí zakrylo všechny ty rány padajících skleněných dekorací z oné skříně.
A aby toho nebylo málo stále zaháknutá peřina v Lestradově noze se celá napnutá roztrhla, ale stihla přitom urvat vyčnívající dřevěný roh postele, který způsobil pád samotné postele.
Divoce zaklel s hlavou přitisknutou na dřevěných ostatcích.
Odevzdaně tam ležel dost dlouho na to, aby si uvědomil co způsobil.
Rychle se zvedl do sedu a zběžně prohlédl spoušť přičemž zrak mu ihned padl na pořád spícího Mycrofta.
Úlevně vydechl, ale vyčnělý kus dřeva přitisknutý na jeho zádech mu ihned připomněl, že prostěradlo nebude jediné, co bude muset vyměnit. Žalostně zakňučel.
-- Ježiš to je zas hovadina --
ČTEŠ
... když se Lestrade předávkoval cifem ...
HumorLestrade a jeho bláznivé nápady... co dodat 😂 Sammy ⬆ předtím... Sammy ⬇ teď... Ahjo... proč jsem byl předtím tak trapnej...? -_- Oba jsme byli velice retardovaní... :) - Andy