1914
Din perspectiva lui Perrie
Ma trezesc greu.Poate din cauza vanatailor sau a lipsei de hrana din ultimul timp.As putea spune cu mana pe inima ca as fi preferat sa fiu orfana decat cu niste parinti care isi ineaca aparul in bautura.Pe mine niciodata nu ma i-au in calcul.Nu-i intereseaza daca am ce manca,daca ma duc la scoala,daca am un iubit.Nimic...Lacrimi amare isi fac aparitia pe chipul meu vanat.Mereu stau si ma gandesc cu ce am gresit.Sunt un copil model.Nu sunt o dama de companie,nu sunt o carmolista,nu fumez,invat bine,sunt respectuasa,nu le incalc niciodata cuvantul...Sunt trezita din ganduri de catre o usa trantita in perete.Cel ce a trantit-o este chiar tata.Inlemnesc pe loc.Daca o sa ma bata,daca o sa-mi zica ca iarasi nu o sa mananc?
-Ce ai , draga mea fetita ? Spune in batjocora
Aleg sa nu-i raspund si ma uit in alta parte.
-Te-am intrebat ceva ! Urla el Raspunde dracu odata,curvo !
Se apropie de fata mea si simt cum obrazul incepe sa-mi arda si el cum rade.Apoi mai multe dureri i-au stapanire pe corpul meu mic.Dupa ce considera ca imi ajunge pe ziua de azi,pleaca.Ma duc repede la baie,imi sterg sangele din nas si buza.Apoi decit sa ma imbrac.Aleg o rochita trei sferturi cu imprimeul cu floricele,o pereche de sandale.Defapt sunt singurele mele incaltari,imi i-au gentuta mica din piele si ies rapid din casa.Sper sa nu ma fii vazut nimeni.Cand ma gandesc ca peste 6 ore voi fii in camera mea,cu tatal meu care o sa ma bata din nou pana la lesin.Gandurile sunt alungate rapid cand era sa ma calce o calesca.
-Nu te uiti pe unde mergi,fetita? Ma intreaba vizitiul.
-I-imi pare rau...Spun cu capul in pamant.
Sunt lasat-a in pace de catre acel om si imi continui drumul spre scoala.Cand intru pe poarta vechii scoli toate privirile sunt atintite pe mine scandu-ma din cap pana in picioare.Aleg sa trec pe langa ei si sa ma indrept spre o banca,goala desigur.Poate vi se pare ciudat,dar n-am nici o prietena.Toata lumea ma jigneste si judeca gresit.Isi bat joc de corpul meu invaluit in vanatai,mai mereu.Cand aud zgomotul clopotelului decid sa ma duc in clasa.In drum spre clasa ma izbesc de un piept.Impactul a fost atat de puternic incat am cazut pe jos.Cand ma uit spre persoana care ma lovit observ doi ochi ciocolati,un par ca negru si un chip angelic.Se pare ca m-am ciocnit de Zayn Malik.Vedeta scolii.Chiar nu stiu cum o sa ractioneze.O sa-si bata joc de mine ? Sau se va comporta frumos ? Aleg prima varianta,desi in inima mea as prefera-o pe a doua.Se uita putin la mine apoi imi intinde mana.
-I-imi pare rau ...Spun eu ca pentru mine
-Nu-i nimic.Alta data sa fii mai atenta.Imi spune el zambind.Dar din spatele lui isi face apartia Harry.Harry Styles.
-Zayn,ai innebunit ? O atingi pe sarantoaca asta batuta si infometata? Poate iti fura banii ca sa isi i-a de mancare.Spune el razand
Simt cum in ochii mei se formeaza lacrimi.Sunt obisnuita cu jignirele tutoror,dar tot ma doare.Ma doare ca sunt comparata cu o hoata.Imi smulg mana din cea a lui Zayn si fug departe.Ii aud strigatele lui Zayn , dar decid sa nu ma intorc.Fug cat ma tin picioarele pana cand ajung in spatele scolii.Sper doar ca aici sa fiu singura.
Heii Am pus si capitolul 1.Nu l-am verificat daca am greseli.Asa ca va rog sa ma anuntati daca gasiti ceva sau nu va place acest capitol.Sper sa fie pe placul tuturor.Va iubesc !
CITEȘTI
Reîncarnarea[Z.M]-EDITARE
FanficPerrie Edwards provenea dintr-o familie rau famata. Din cauza situatiei financiare a familiei ea nu-si putea permite multe lucruri , fiind batjocorita de catre colegii de liceu. Nici nu avea curajul sa se gandeasca ca se v-a putea indragostii candva...