O co přesně se jedná?

335 27 19
                                    

Ahoj!

Vždy mě strašně fascinovalo, jak se stejným zadáním naloží několik autorů. To je ten důvod, proč jsem se rozhodla pustit do tohoto projektu. Chci zjistit, jak různí lidé zpracují stejné téma. A myslím si, že nejsem sama. Navíc tohle může i pomoci těm co neví co psát,  chtějí si odpočinout od svého příběhu, nebo chtějí zjistit jestli to zvládnou.

O co přesně tedy půjde?

Na začátku každého měsíce dostanete zadání na jehož základě musíte vypracovat příběh.

Jak bude zadání vypadat?

Většinou půjde o 5 až 15 atributů které musí příběh splnit. Všechny. Například: Hlavní postavou musí být děvče, v příběhu se musí objevit mluvící zvíře, musí se to odehrávat v lese, musí to mít šťastný konec a musí se tam minimálně jednou vyskytnout něco, co je červené (ano hádáte dobře, nechala jsem se inspirovat Červenou Karkulkou, příště to tak jednoduché nebude).

Jak musí být příběh dlouhý?

Pokud nebude zmíněno jinak (například, že se jedná o Drabble), tak je délka příběhu na vás. Můžete napsat příběh o padesáti slovech, nebo klidně i knihu o patnácti kapitolách. 

Mohu pro výzvu využít kapitolu již existující knihy?

Ano, ale musíte ji napsat až na základě výzvy. Jestli se vám to povede, tak klobou dolů.

Kdy a jak se dozvím zadání nové výzvy?

Vždy první den v měsíci. Pokud bych omylem nestíhala tak druhý. Bude to v rámci této knihy. Každý měsíc v roce 2018 bude mít svoji kapitolu.

Jak se zúčastnit- zapojit, aby to věděli i ostatní?

Tak nejdříve napsat příběh pochopitelně a poté do klíčových slov/označení/hashtagů/nevím jak jinak se tomu říká  napsat výzva2018 a vývaměsíc (např. výzvaleden). Na konci každého měsíce si tyhle slova dohledám a knihy zařadím do seznamů příběhů vždy pro příslušný měsíc (ano, mám tolik času, že nevím co s ním).

Mohu psát příběh i na starší zadání?

Ano, ale pokud budete chtít, aby byla v seznamu příběhů, tak mi napište, zpětně bych ji nejspíš nedohledala.

Co když příběh napíšu, ale v seznamu příběhů jej nenajdu?

Jsem jen člověk a tak se může stát, že jej přehlédnu. Pokud se tak stane, tak mi prostě napište.

Chci se zúčasnit, ale příběh nechci mít na profilu, co s tím?

V tom případě mi opět napište. Vytvořím knihu pro příběhy, kam ty vaše budu vkládat. Samozřejmě s odkazem na váš profil.

Musím se zúčasnit každý měsíc?

Nemusíte, protože je jasné, že nemusíte mít čas nebo vám zadání vůbec nesedna (o to pak ale zase větší výzva), prostě budete psát jen to co se vám bude líbit.

Pokud by byly jakékoliv nejasnosti, či dotazy, tak se určitě ptejte, ať je radost to psát i číst.

Výzva pro autoryKde žijí příběhy. Začni objevovat