A trecut o saptamana de cand l-am intalnit pe Ortigo si am aflat de Lilith, iar acum vorbesc in fiecare zi cu ea, chiar ma bucur ca mi-am facut o prietena si nu conteaza ca ea e in capul meu si e moarta. Parintii mei nici pana acum nu au venit acasa si deja sunt ingrijorata, nici nu mai stiu ce sa cred, imi e frica sa nu fi patit ceva pentru ca altfel m-ar fi sunat si ei nu? macar un mesaj mi-ar fi trimis, asta faceau inainte cand nu aveau timp sa ma sune si erau prea ocupati cu munca.
Cu Tj nu am mai vorbit deloc, chiar daca pana la urma au recunoscut ca noi am fi castigat daca Matt nu isi folosea puterile, deci nu mai au ce sa caute la noi la liceu. Cel mai probabil Tj doar m-a pacalit si nu cred ca simte ceva pentru mine, asa imi trebuie daca am incredere in cineva pe care abia l-am cunoscut, mai ales daca e baiat.
La scoala totul pana acum merge bine, doar ca directoarea vrea sa ma antreneze ca sa imi pot controla puterile, dar pana acum ea nu a avut timp de asta deci am scapat, momentan. Jason nu a reusit deloc sa ma imi ridice moralul, chiar daca a facut tot ce a putut, sper ca macar azi la scoala sa uit putin de parintii mei. Week-end-ul a trecut, iar eu numai la ei m-am gandit, chiar am nevoie de ceva care sa imi distraga atentia, iar daca directoarea are timp de antrenamente asta ma v-a ajuta foarte mult.
Afara era cald,chiar cald pentru aceasta perioada a lunii, deci am decis sa ma imbrac cu o rochie gri, fara bretele, cu o palma deasupra de genunchi, cu o funda mov la mijloc si putin bufanta , o pereche de tenisi mov, m-am dat cu un glos transparent, putin rimel si atat, parul l-am lasat desfacut, mi-am luat geanta, vesta de blugi si am plecat la scoala. Jason a avut treaba, deci am plecat singura la scoala si asa era aproape.
Mergeam linistita pe strada cand vantul a inceput sa bata puternic,am un sentiment de deja vu, frunzele au inceput sa se invarta in jurul meu si dintr-o data totul s-a oprit, iar in fata mea a ramas un trandafir rosu alaturi de o scrisoare. Bine asta e ciudat, dar totusi trandafirul e dragut. Deci sa vedem scrisoarea, ma intreb de unde a aparut si cine a facut asta.
„ Presupun ca te intrebi cine sunt, ei bine vei afla mai tarziu, dar acum vreau sa imi cer scuze ca nu ne-am mai vazut deloc, chiar imi pare rau, mai ales ca imi lipsesc ochii tai ciocolatii care mi-au placut la nebunie din prima clipa in care i-am vazut, mie dor de parul tau care te face unica si te face diferita de toate fetele pe care le-am intalnit, totul la tine ma face sa te plac, chiar daca nu te cunosc de mult timp, simt ca te cunosc de o viata intreaga si as vrea sa ne intalnim undeva pentru ca vreau sa te cunosc mult mai bine. Te astept astazi la ora 16:00 la cafeneaua Sunshine, sa stii ca nu trebuie sa te schimbi pentru ca arati perfect asa. Te astept acolo intepato, al tau admirator care in curand nu va mai fi secret”
Ok asta e ciudat, dar totusi foarte dragut si deja stiu cine e, dar va vedea el cand ne intalnim nimeni nu ma face pe mine intepata. Deci se pare ca azi sunt ocupata.
Am ajuns la scoala, iar toti baietii intorceau capul dupa mine, dar eu ii ignoram si continuam sa merg in continuare cu capul in sus.
-Neata Miranda, imi spune Jake, impreuna cu Eddy, Sean, Jessy si Erick
-Hei baieti! le raspund eu cu un zambet pe buze
-Se pare ca in dimineata asta esti foarte bine dispusa nu-i asa Miranda? ma intreaba Jake si da din sprancene vrand sa sugereze ceva legat de trandafirul din mana mea
-Da chiar sunt foarte bine dispusa azi si chiar nu vreau sa imi strici ziua bine?
-Deci de la cine ai primit trandafirul asta? ma intreaba Jessy
-Dar ce nu am voie sa primesc asa ceva?
-Ba da normal ca da, dar noi vrem sa stim pentru ca suntem gelosi si nu vrem ca cineva sa ni te fure, imi spune Erick
CITEȘTI
The light within her
FantasyCând nu poți face diferența între adevăr și minciună totul devine complicat. Atunci când prietenii devin dușmani, iar dușmanii devin aliați, linia ce desparte binele și răul devine inexistentă.